Weet ik veelquote:Op vrijdag 27 februari 2009 07:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Wessiej wat moet ik doen man, ps3 controller was zaterdag besteld, helemaal geen order aangemaakt, en geen reactie op mails
Al 3x gedaanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Weet ik veel
Een mail sturen in correct engels?
Gemaild naar customerservice@videogamesplus.ca, welk mail adres heb jijquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:32 schreef Wessiej het volgende:
Mij hadden ze 1x ook een order niet aangemaakt, 1x gemailed (naar een juist email adres that is, ze hebben een nieuwe) en toen binnen paar uur antwoord.
Hoeveel heb je daar voor betaald + hoe lang is de verzending?quote:
Dan snelquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:41 schreef Beach het volgende:
43 euro heb ik betaald, maar de koersen liggen weer anders nu.
Levertijd is ongeveer één week normaal.
Echter ik had het in 4 dagen.
Karmaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 07:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Wessiej wat moet ik doen man, ps3 controller was zaterdag besteld, helemaal geen order aangemaakt, en geen reactie op mails
zijn fouten van frsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:24 schreef Griebus het volgende:
Check frs.nl. Mooie prijzen voor deadspace(15), mirrors edge(15), CoD:W@W(20) en SF4(25)![]()
En misschien nog interessant voor Fruit: PS3 eye voor 21 pond. (of had je hem al inmiddels)
Je had beter acceptgiro als betaalmethode kunnen kiezen. Straks gaan ze niet over tot levering en moeten ze het geld terugstorten, wat vaak een ellende is. Tenminste zo heb ik het ervaren in het verleden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:06 schreef Griebus het volgende:
Heb in ieder geval net besteld en betaald via iDeal. Kom maar op zou ik zeggen
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je had beter acceptgiro als betaalmethode kunnen kiezen. Straks gaan ze niet over tot levering en moeten ze het geld terugstorten, wat vaak een ellende is. Tenminste zo heb ik het ervaren in het verleden.
Bij dit soort hele opmerkelijke prijsstunts altijd acceptgiro gebruiken indien dat mogelijk is. Gaan ze niet over tot levering, prima. Je hebt dan toch geen cent betaald.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |