quote:Sony just informed us that the sale of Killzone 2 (included in the kits of the PS3) in Poland since the launch has exceeded 30 thousand units. 15 thousand per day? Very nice result. Congratulations!
Until I checked the Halo 3 went 2 years ago. From Microsoft's press release indicates that the opening was 4 thousand pieces.
Squads zijn ervoor zodat je met 4 man een eigen voice kanaal heb en op de radar elkaar kan zien.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:07 schreef Kremers het volgende:
Dikke chaos in de SPEn MP snap ik nog niet helemaal
Wat is het nut van squads? Ik zag wel ineens een blauw rondje met een S boven de mensen die in mijn squad zitten. Is het doel van squads zodat je elkaar makkelijker kunt volgen en betere tactiek kunt toepassen? Bijvoorbeeld squad 1 ga via links en squad 2 ga via rechts?
Dat zou wel handig zijn, alleen moet er dan wel wat afgesproken wordenIedereen doen gewoon wat hij zelf wil.
quote:Op zondag 1 maart 2009 04:16 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Net 14 uur lang, zonder pauze, KZ2 gespeeldNee, geen grap. M'n ogen zijn nu wel een beetje rood
Ben online al flink opweg. T'is best simpel eigenlijk. De singleplayer heb ik nu uitgespeeld. Ik heb een paar klachtjes over de game, maar 1 steekt daar met kop en schouders bovenuit. Die vuile gore achterlijke kut klootzak van een rico moet DOOD!!!!!!
![]()
Wat een ontiegelijk irritante lul zeg. Het verpest de game gewoon. Ik heb zo'n pokke hekel aan die vent
Ik wou dat ik em dood kon schieten zodat ik de rest van de game geen last meer van hem had...
Ik wou net zeggen, stimulatieoverbelasting van de hersenenquote:Op zondag 1 maart 2009 09:44 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Na 14 uur zou ik er ook gek van worden
Tip: die wave gaat inderdaad niet stoppen tot je er gewoon doorheen drukt.quote:Op zondag 1 maart 2009 08:55 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik zit nu bij de brug, waar iemand een groot blik Helghast heeft opengetrokken. De wave lijkt niet te stoppen joh!
1 volle clip en nog 50 kogels over....wish me luck!
Moe, jij gestoorde kerel!quote:Op zondag 1 maart 2009 04:16 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Net 14 uur lang, zonder pauze, KZ2 gespeeldNee, geen grap. M'n ogen zijn nu wel een beetje rood
Ben online al flink opweg. T'is best simpel eigenlijk. De singleplayer heb ik nu uitgespeeld. Ik heb een paar klachtjes over de game, maar 1 steekt daar met kop en schouders bovenuit. Die vuile gore achterlijke kut klootzak van een rico moet DOOD!!!!!!
![]()
Wat een ontiegelijk irritante lul zeg. Het verpest de game gewoon. Ik heb zo'n pokke hekel aan die vent
Ik wou dat ik em dood kon schieten zodat ik de rest van de game geen last meer van hem had...
Ja zoiets had ik al ja....... Zo weer opnieuw proberen..quote:Op zondag 1 maart 2009 11:22 schreef Nebo het volgende:
[..]
Tip: die wave gaat inderdaad niet stoppen tot je er gewoon doorheen drukt.
Ik dacht er nog over na om gewoon ergens tot in de ochtend door te gaan maar ben toch maar gaan slapenquote:Op zondag 1 maart 2009 11:22 schreef Nebo het volgende:
[..]
Moe, jij gestoorde kerel!Geen beroerte krijgen hè!
Zoals Nebo al zegt, je moet vooruit drukken want ander respawnen ze tot in het oneindige. Beetje goedkoop eerlijk gezegt...quote:Op zondag 1 maart 2009 08:55 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik zit nu bij de brug, waar iemand een groot blik Helghast heeft opengetrokken. De wave lijkt niet te stoppen joh!
1 volle clip en nog 50 kogels over....wish me luck!
Tering zeg, jij loopt achterquote:Op zondag 1 maart 2009 11:34 schreef SToRM81 het volgende:
Gisteren ook Killzone 2 binnen gekregen van amazonMaar ik ga nog even wachten om eraan te beginnen, want ik moet eerst nog even Prince of Persia uitspelen en daarna Resistance 2...
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:13 schreef Athlon_2o0o het volgende:
KILLZONE IS BINNEN!!! Spreek jullie in 2010 wel weer.
!!quote:
2 redenen: de PS3 games zijn over het algemeen gewoon goed (niet alles is mjn smaak maar die wat wel mijn smaak zijn zijn erg goed) en er komen nog steeds weinig games uit voor de ps3 vergeleken met wat er ooit per week aan goede ps2 games uitkwamquote:Op zondag 1 maart 2009 13:18 schreef SToRM81 het volgende:
Ja ik weet het....ik heb de laatste tijd te weinig gegamedIk moet zeggen dat ik bij de PS3 wel bijna al mn spellen uitspeel, dat was bij de PS2 wel anders moet ik zeggen.
Ja idd, het eerste spel waarvan ik de credits tof vindquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
1.Bij het spawn-scherm kun je met de R2 en L2 van tabs wisselen. Daar kun je de classen veranderen mits je ze hebt vrij gespeeld. Je moet ze eerst unlocken.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Even twee korte vragen mbt Killzone 2:
1. Waar kan ik m'n class wijzigen/aanmaken?
2. Ik maakte gisteren een lobby aan om wat vrienden uit te nodigen. Alleen hoe invite ik ze? Dit systeem blijft echt een ramp op PSN.
A ha. En 2?quote:Op zondag 1 maart 2009 16:35 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
1.Bij het spawn-scherm kun je met de R2 en L2 van tabs wisselen. Daar kun je de classen veranderen mits je ze hebt vrij gespeeld. Je moet ze eerst unlocken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |