quote:Op maandag 23 februari 2009 22:30 schreef Den_Haag het volgende:
dat duurde ff
klaar met studeren. 2 samenvattingen klaar om uit te typen
Jullie waren zeker weer een "date" aan het plannen?quote:
Jah maar.. ik wou weten wat Duim ging doenquote:
Ik had net gestuurd dat jij sowieso de nieuwe zou openen. En toen had ik ineens de LP, dus ging ik op je wachten!quote:Op maandag 23 februari 2009 22:31 schreef Duimelot het volgende:zomaar mijn lp gepikt....
nou ja dan moet ik nog maar ffies blijven
die ga ik niet redden hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 22:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah maar.. ik wou weten wat Duim ging doen
Dus nu moet ik nog zo'n 290 post wachten
weet je nu al wat je zondag wil eten?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:31 schreef Duimelot het volgende:zomaar mijn lp gepikt....
nou ja dan moet ik nog maar ffies blijven
quote:Op maandag 23 februari 2009 22:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
kom, we gaan slapen! morgen blijf ik wel in enschede
Of gewoon morgen terug lezenquote:Op maandag 23 februari 2009 22:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah maar.. ik wou weten wat Duim ging doen
Dus nu moet ik nog zo'n 290 post wachten
Dan wordt het geen bitch fight!quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 22:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jullie waren zeker weer een "date" aan het plannen?
Vandaar ook de haakjesquote:Op maandag 23 februari 2009 22:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wij daten niet en hebben nooit gedate
mits niet te duur vind ik het leuk!quote:Op maandag 23 februari 2009 22:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gaan we dan ook even uit eten?
Oke, correctie:quote:Op maandag 23 februari 2009 22:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wij daten niet en hebben nooit gedate
En dat deed ik inderdaad..quote:Op maandag 23 februari 2009 22:31 schreef automatic_ het volgende:
Haha. Ik dacht; Nouk blijft nu natuurlijk netjes wachten
krentquote:Op maandag 23 februari 2009 22:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mits niet te duur vind ik het leuk!
Er is vast wel ergens een daghap te scorenquote:Op maandag 23 februari 2009 22:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mits niet te duur vind ik het leuk!
Ik zeg: doen!quote:Op maandag 23 februari 2009 22:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er is vast wel ergens een daghap te scoren
Jij had geen financiële eisen in je "rijke man" lijstje staan...quote:
Prima, ik ben rond 5 klaar in enschede west, dus zeg het maar!quote:Op maandag 23 februari 2009 22:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Deze is speciaal voor jou.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:32 schreef Nouk84 het volgende:
Om er nog maar wat neukmuziek in te gooien:
heeft de kater nog die lekkere daghap?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dit past wel binnen de principes hè?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
quote:
Geen idee, wat voor iets hadden ze dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
heeft de kater nog die lekkere daghap?
Ik bedoel natuurlijk dat dat gevecht van ons veel leuker wordtquote:Op maandag 23 februari 2009 22:38 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dan ga ik wel weer bij het blubberbad van cue en duim staan
West? bij de UT toevallig?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Prima, ik ben rond 5 klaar in enschede west, dus zeg het maar!
elke dag wat anders. in mijn tijd nog voor 5 euroquote:Op maandag 23 februari 2009 22:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen idee, wat voor iets hadden ze dan?
half, sein me maar in als ik iets misquote:
Bedanktquote:Op maandag 23 februari 2009 22:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Deze is speciaal voor jou.
When I get up all in ya
We can hear the angels calling us
We can see the sunrise before us
And when I'm in that thang, I'll make that body sang
(She know what I mean) I make it say...
Wee Ooh Wee Ooh Wee ,
Wee Ooh Wee Ooh Wee ,
Wee Ooh Wee Ooh Wee,
Like a cop car
slecht?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Navond
Film was ehm
Meer horror dan verwacht
Welke?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Navond
Film was ehm
Meer horror dan verwacht
Hoiquote:Op maandag 23 februari 2009 22:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Navond
Film was ehm
Meer horror dan verwacht
Nu zal het wat duurder zijn, maar idd elke dag wat andersquote:Op maandag 23 februari 2009 22:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
elke dag wat anders. in mijn tijd nog voor 5 euro
quote:Op maandag 23 februari 2009 22:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
half, sein me maar in als ik iets mis
gna gna, ik heb natuurlijk een trucendoos nuquote:Op maandag 23 februari 2009 22:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
k bedoel natuurlijk dat dat gevecht van ons veel leuker wordt
Ik ook!quote:Op maandag 23 februari 2009 22:41 schreef JonKeL het volgende:
[..]
gna gna, ik heb natuurlijk een trucendoos nu![]()
quote:
Ik heb weleens slechtere gezienquote:
Nicequote:
Aah daar zoquote:
quote:
Je weet niet eens waar het over gaatquote:
ach..heb ik ook wel eensquote:Op maandag 23 februari 2009 22:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb weleens slechtere gezien
Alleen een beetje vreemd dat de hoofdrolspeelster zomaar ineens dr vinger en been enzo kwijtraakte
hahaha, ik denk het ookquote:Op maandag 23 februari 2009 22:43 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Gewapend met een blinddoek, trucendoos en mijzelf kan ik je toch wel hebben![]()
Jawel.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar het over gaat
Ik hap niet wéér hoor.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:43 schreef rival het volgende:
[..]
traag hoor. ikke maar F5-en... toen ben ik uiteindelijk maar ff wat anders gaan doen!
quote:
Ik begin lichtelijk jaloers te wordenquote:Op maandag 23 februari 2009 22:43 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Gewapend met een blinddoek, trucendoos en mijzelf kan ik je toch wel hebben![]()
mis je tenminste niks boeiendsquote:Op maandag 23 februari 2009 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
I know who killed me.
Ik moet jullie even inlichten dat ik het vaak erg leuk vind om slechte films te kijken
Terecht!quote:Op maandag 23 februari 2009 22:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik begin lichtelijk jaloers te worden.
ik kan wel naaien maar niet met naald en garenquote:Op maandag 23 februari 2009 22:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Probeer je ze dan ook zelf eraan te naaien?
nu alquote:Op maandag 23 februari 2009 22:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik begin lichtelijk jaloers te worden.
quote:Op maandag 23 februari 2009 22:46 schreef rival het volgende:
[..]
Met wat ik zeg probeer ik geen doel te bereiken, ik zeg gewoon wat ik denk
quote:
Jaquote:
Nou enquote:
Niet? Wat ben jij nu voor manquote:Op maandag 23 februari 2009 22:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kan wel naaien maar niet met naald en garen
jij ging slapenquote:Op maandag 23 februari 2009 22:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nu zal het wat duurder zijn, maar idd elke dag wat anders
ik word pas bang als je weet waar die woont!quote:Op maandag 23 februari 2009 22:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja. Pas maar op want ik weet waar je huis oont
.
Ik wel. Ik scheur wel eens uit mn lievelings korte broekquote:
een waardelozequote:
zo simpelquote:Op maandag 23 februari 2009 22:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kan wel naaien maar niet met naald en garen
Nu niet meerquote:
Stuur een foto, anders gaat onze muziekluisterafspraak niet doorquote:
Té simpel!quote:
Ik laat mij niet manipuleren. Alles op zn tijd en het luisteren gaat doorquote:Op maandag 23 februari 2009 22:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Stuur een foto, anders gaat onze muziekluisterafspraak niet door
Is het zo erg?quote:
Ojeetjequote:Op maandag 23 februari 2009 22:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik wel. Ik scheur wel eens uit mn lievelings korte broek.
Ik ook niet. En ik spreek niet af zonder een foto te hebben gezienquote:Op maandag 23 februari 2009 22:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik laat mij niet manipuleren. Alles op zn tijd en het luisteren gaat door!
mwah...bier drinken en "tieten!" roepen kan ik best goed al zeg ik het zelfquote:
Zo doe je dat. Ik kom hier te weinig om duidelijk aan te geven wie hier notities van moet maken, maar jullie weten wie je bentquote:Op maandag 23 februari 2009 22:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik laat mij niet manipuleren. Alles op zn tijd en het luisteren gaat door!
Is best leuk om te zien hoorquote:
van jou staan er wel genoeg. maar meer mag altijdquote:Op maandag 23 februari 2009 22:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik spreek niet af zonder een foto te hebben gezien
Rustig maar dametje. Ik zeg toch alles op zn tijd. Het luisteren is nog zo ver...quote:Op maandag 23 februari 2009 22:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik spreek niet af zonder een foto te hebben gezien
Ooo, dat is al heel veelquote:Op maandag 23 februari 2009 22:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mwah...bier drinken en "tieten!" roepen kan ik best goed al zeg ik het zelf
Leugensch. Nooit genoeg.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
van jou staan er wel genoeg. maar meer mag altijd
Zou bijna *waf* zeggen.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo doe je dat. Ik kom hier te weinig om duidelijk aan te geven wie hier notities van moet maken, maar jullie weten wie je bent.
Hoe dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Rustig maar dametje. Ik zeg toch alles op zn tijd. Het luisteren is nog zo ver...
En ik ga niet meer liefdevol 'luisteren'.
Ik zet mn 'radio' op hard.quote:
meer dan genoegquote:
We nemen het huis van dr zusquote:Op maandag 23 februari 2009 22:59 schreef Feitosa het volgende:
Muziek luisteren, .....noemen ze het zo tegenwoordig als je een vrouw het huis in wilt lokken voor een neukpartij.
Ik noemde het altijd filmpje pakken.
postzegelverzameling laten zienquote:Op maandag 23 februari 2009 22:59 schreef Feitosa het volgende:
Muziek luisteren, .....noemen ze het zo tegenwoordig als je een vrouw het huis in wilt lokken voor een neukpartij.
Geil man.quote:
quote:
zullen we gzellig samen een filmpje kijken bij mij?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:59 schreef Feitosa het volgende:
sorry vroeg je wat???quote:Op maandag 23 februari 2009 23:00 schreef Den_Haag het volgende:
vraag me alleen of duimpje nog een keer gaat antwoorden
Het is bijna grappig hoe jij denkt dat het echt gaat gebeurenquote:
wat moet ik nog meer kunnen dan?quote:
Maar ik geloof dan ook in mezelf.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is bijna grappig hoe jij denkt dat het echt gaat gebeuren
Prima, neem ik het glijmiddel mee , dan zorg jij voor de film.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zullen we gzellig samen een filmpje kijken bij mij?
je vind toch niet erg dat ik maar 1 bankje heb he?
Dat nodigt te makkelijk uit tot grappen over het meenemen van een vergrootglasquote:
Hoe staat het met de dame van het valentijnsontbijt?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Prima, neem ik het glijmiddel mee , dan zorg jij voor de film.
quote:Op maandag 23 februari 2009 23:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat nodigt te makkelijk uit tot grappen over het meenemen van een vergrootglas.
Ik zal er over nadenkenquote:
het eten van zondagquote:Op maandag 23 februari 2009 23:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sorry vroeg je wat???
ben niet alles aan t meelezen![]()
Zo doe je datquote:Op maandag 23 februari 2009 23:00 schreef Duimelot het volgende:
je vind toch niet erg dat ik maar 1 bankje heb he?
quote:Op maandag 23 februari 2009 23:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn kinderen slapen in de tent onder het bed
ziet er lief uit
Ik vraag altijd gewoon of ik bij hem thuis mag komen, geen mannen in mijn huisquote:
Beetje gestresst. Gezeik in het bedrijf dankzij economie.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe staat het met de dame van het valentijnsontbijt?
Ik kan nooit de enige zijn die daar aan dacht...quote:
oke. ga wel een menu verzinnenquote:Op maandag 23 februari 2009 23:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik laat me wel verrassen, zolang t geen vis is
Zij is gestresst? Tja, waar niet?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Beetje gestresst. Gezeik in het bedrijf dankzij economie.
Zaterdag nog hier voor d,r gekookt.
ik ben vrij positief ingesteld en had hier echt niet aan gedachtquote:Op maandag 23 februari 2009 23:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan nooit de enige zijn die daar aan dacht...
Hier.quote:
gewoon rust hebbenquote:Op maandag 23 februari 2009 23:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Beetje gestresst. Gezeik in het bedrijf dankzij economie.
Zaterdag nog hier voor d,r gekookt.
lullig voor je dat je daarmee gepest wordtquote:Op maandag 23 februari 2009 23:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat nodigt te makkelijk uit tot grappen over het meenemen van een vergrootglas.
Ik ben ook niet gestresst, maar dat zijn ze bij mijn werk wel...quote:
Die twee gaan goed samen, lijkt me zo.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben vrij positief ingesteld en had hier echt niet aan gedacht
Ja, ze moest een zooi mensen ontslaan voor de eerste keer. Vond ze niet zo grappig.quote:
Moeten ze niet doen.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet gestresst, maar dat zijn ze bij mijn werk wel...
Lust je geen vis?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:04 schreef Duimelot het volgende:
ik laat me wel verrassen, zolang t geen vis is
quote:Op maandag 23 februari 2009 23:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet teveel he, ik kom voor t nagerecht
edit: ik KOM tijdens t nagerecht.....
Noemde ze je ook broertje?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wederom werd ik weer een schatje genoemd.
Stille vraag om foto als bewijs?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben vrij positief ingesteld en had hier echt niet aan gedacht
is t een soort van complex van je???
Ik heb het vermoeden dat ze niet naar mij luisteren..quote:
Zeg maar dat ik het ermee eens ben.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat ze niet naar mij luisteren..
Ja , toen ik d,r eenmaal penetreerde zei ze : pak me lekker broertje!......dat vond ik wel vreemd.quote:
ok zijn we t daar over eensquote:Op maandag 23 februari 2009 23:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
je bent het nagerecht. voor mij iig
quote:Op maandag 23 februari 2009 23:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zeg maar dat ik het ermee eens ben.
En toen je nog bij je ouders woonde, zat ze toen ook opvallend vaak 's avonds aan de eettafel?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:11 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ja , toen ik d,r eenmaal penetreerde zei ze : pak me lekker broertje!......dat vond ik wel vreemd.
Zeg wel dat Joey het ermee eens is, niet Joe. Is altijd zo onbeleefd als ze me Joe noemenquote:
Geen leuk onderwerp.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En toen je nog bij je ouders woonde, zat ze toen ook opvallend vaak 's avonds aan de eettafel?
Jij en duim gaan ook al eten?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Echt niet? Helemaal niets? Dan hou ik het wel bij een entrecote
Nee, dat was m,n andere zus.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En toen je nog bij je ouders woonde, zat ze toen ook opvallend vaak 's avonds aan de eettafel?
Want?quote:
Ok dan is het goed. Anders zou ik t als incest beschouwen. Nu is het geen probleem.quote:
ik zeg altijd ik lust niets dat uit de zee, rivieren, kanalen of aquariums komt, alleen kroepoekquote:Op maandag 23 februari 2009 23:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Echt niet? Helemaal niets? Dan hou ik het wel bij een entrecote
Met je zus?quote:
De wat?quote:
en mij had je afgeslagenquote:Op maandag 23 februari 2009 23:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]ik heb altijd graag een man gewild die voor me kookt en nu gaan er gewoon al 2 voor me koken
Afgekeken van mij , aangezien het zo,n daverend succes is.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]ik heb altijd graag een man gewild die voor me kookt en nu gaan er gewoon al 2 voor me koken
Haricots verts.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:15 schreef Duimelot het volgende:
ik zeg altijd ik lust niets dat uit de zee, rivieren, kanalen of aquariums komt, alleen kroepoek
dus entrecote zal t moeten doen, al was ik vooral gecharmeerd door de haricot vere
Groenten mjamie!!!
Oh en de gegratineerde aardappeltoefjes vond ik ook wel wat hebben
succesquote:Op maandag 23 februari 2009 23:17 schreef Duimelot het volgende:
Terecht. Dat zijn praktische mannen.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]ik heb altijd graag een man gewild die voor me kookt
quote:
Vrees dat ik al langer kook dan jij oud bent.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:18 schreef Feitosa het volgende:
Afgekeken van mij , aangezien het zo,n daverend succes is.![]()
Tja, ik weet waar de vrouwtjes vochtig van worden.
Ik ben 1 van de oudsten hier dacht ik zo.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Vrees dat ik al langer kook dan jij oud bent.
Werd wel een keer tijdquote:Op maandag 23 februari 2009 23:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]truste.. denk dat ik met je meega. Het eten onderwerp boeit me niet echt
Normaal zijn de onderwerpen inderdaad op een hoger niveauquote:Op maandag 23 februari 2009 23:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]truste.. denk dat ik met je meega. Het eten onderwerp boeit me niet echt
ja die, je begreep wat ik bedoeldequote:Op maandag 23 februari 2009 23:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Haricots verts.Ik vind vis wel lekker, maar goed, dan houden we het bij vlees enz.
Laat ze maar. We weten nou wel dat ik de beste ben.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:21 schreef ArTiC het volgende:
ik haak ook af, het ik ben beter dan andere mannen uurtje is weer begonnen
Ik heb me laten vertellen dat ik de oudste ben in singles.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:20 schreef Feitosa het volgende:
Ik ben 1 van de oudsten hier dacht ik zo.
Wie alt bist du?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:20 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de oudsten hier dacht ik zo.
Je vertoont vluchtgedrag, dat vinden vrouwen niet aantrekkelijk.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:21 schreef ArTiC het volgende:
ik haak ook af, het ik ben beter dan andere mannen uurtje is weer begonnen
Hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat ik de oudste ben in singles.
Donald duckquote:Op maandag 23 februari 2009 23:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
en mn boek gaat wel over een onderwerp dat me boeit
Dus dan is de keuze zo gemaakt
Waar gaat het over?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ook al zou ik best nog even hoi willen zeggen tegen de nachtploeg
Ik vind het vreselijk lastig om een goed boek uit te zoeken. De laatste 2 die ik heb gekocht waren niet bijster interessant.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
You winquote:
Sex.quote:
Da,s vertrouwelijke informatie knul. 30 +quote:
Haha oke. Enjoyquote:Op maandag 23 februari 2009 23:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sex.
uiteraard.
En een hele hoop andere dingen, maar daar ga ik jullie niet mee lastigvallen
Ik dacht dat je rond de 25 was ofzoquote:Op maandag 23 februari 2009 23:27 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Da,s vertrouwelijke informatie knul. 30 +
Wat voor boeken lees jij graag dan, ik weet nog dat je van 'snelle' boeken houdt, waar veel in gebeurt, maar verder niet meer eigenlijkquote:Op maandag 23 februari 2009 23:25 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk lastig om een goed boek uit te zoeken. De laatste 2 die ik heb gekocht waren niet bijster interessant.
Zo zie ik er wel uit.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:29 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je rond de 25 was ofzo
nou jij gaat op een leuke manier wegquote:Op maandag 23 februari 2009 23:32 schreef Feitosa het volgende:
Heb geen ene reet zin in deze werkweek en het is pas maandag......![]()
En dan nog het gezeik of ik binnenkort nog wel een baan heb. Het idee dat ik eventueel bij het CWI terecht kom.....brrr.
Ik ga m,n bed in ...mzzl
mag ik dat tegenwoordig niet meer zelf bepalenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 februari 2009 23:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb nog gebreakdanced enzo op dit soort zooi.![]()
slaap lekkerquote:Op maandag 23 februari 2009 23:36 schreef Duimelot het volgende:
ik ga ook mn bedje maar es opzoeken
mensen nog een fijne nacht
Nee, meer van dit soort shit.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:36 schreef robbolo het volgende:Vet! Ook op zo een geblokt zeil? Of was t meer.....
Das wel beter inderdaad. Kon/kan je t ook zo goed dan?quote:
Ik kon het wel vrij goed ja, maar ik heb het al meer dan 15 jaar niet gedaan.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:40 schreef robbolo het volgende:
Das wel beter inderdaad. Kon/kan je t ook zo goed dan?
Probeer t nog eens, film het, en dan hier posten uiteraardquote:Op maandag 23 februari 2009 23:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik kon het wel vrij goed ja, maar ik heb het al meer dan 15 jaar niet gedaan.
Hahaha, dat wil ik live meemakenquote:Op maandag 23 februari 2009 23:44 schreef robbolo het volgende:
[..]
Probeer t nog eens, film het, en dan hier posten uiteraard
Dan mag jij t filmenquote:Op maandag 23 februari 2009 23:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha, dat wil ik live meemaken
Tof! Dan hoor je misschien wel een lachjequote:
Wakker blijven Autootje.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 23:44 schreef robbolo het volgende:
Probeer t nog eens, film het, en dan hier posten uiteraard
Moet je m wel ff zover krijgen. Gooi al je vrouwelijke charmes in de strijd!quote:Op maandag 23 februari 2009 23:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tof! Dan hoor je misschien wel een lachje
grote mondquote:
Ik doe mijn bestquote:
Ook hier ga ik mijn best voor doen...quote:Op maandag 23 februari 2009 23:48 schreef robbolo het volgende:
[..]
Moet je m wel ff zover krijgen. Gooi al je vrouwelijke charmes in de strijd!
Uhuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Als je je laptop uit zet, dan wel jaquote:
Maakt niet uit, ik film welquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 23:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuhzo ben ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
eigenlijk ja...toch doe je het nietquote:
Okee dan!quote:Op maandag 23 februari 2009 23:49 schreef automatic_ het volgende:
Ook hier ga ik mijn best voor doen...
Slaap lekkerquote:Op maandag 23 februari 2009 23:51 schreef robbolo het volgende:
[..]
Okee dan!
Goed moment om te gaan slapen denk ik.
Ik kijk nu even Housequote:Op maandag 23 februari 2009 23:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet op het geluid letten, dat is bagger.
ik heb een soortgelijk dillemma.. ik wil slapen maar heb geen zin om helemaal naar beneden te gaan om m'n tanden te poetsenquote:Op maandag 23 februari 2009 23:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat ik nog naar de wc moet en geen zin heb om uit m'n bed te stappen
Het is natuurlijk heel fout als ik nu zeg; Dan sla je het toch een keertje over...?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:57 schreef Thrar het volgende:
[..]
ik heb een soortgelijk dillemma.. ik wil slapen maar heb geen zin om helemaal naar beneden te gaan om m'n tanden te poetsen
Poets je ze een dagje nietquote:Op maandag 23 februari 2009 23:57 schreef Thrar het volgende:
[..]
ik heb een soortgelijk dillemma.. ik wil slapen maar heb geen zin om helemaal naar beneden te gaan om m'n tanden te poetsen
dan heb ik 's morgens spijt!quote:Op maandag 23 februari 2009 23:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is natuurlijk heel fout als ik nu zeg; Dan sla je het toch een keertje over...?
dan poets je ze toch ook?quote:
Want? poets je ze morgenvroeg extra goedquote:
Zow he! dat overleef je nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:01 schreef Thrar het volgende:
[..]
bedoel meer dat ik dan met een raar smaakje in m'n mond wakker wordt
nopequote:
meteen bier drinkenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:01 schreef Thrar het volgende:
[..]
quote:
Dan kan je nu gaan slapen.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Poets je ze een dagje nietOverleven je tanden ook wel.
Maar ik ben geweesthahahaha.
Och, dat valt allemaal wel meequote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:01 schreef Thrar het volgende:
[..]
Andere House schatquote:
*begraaft rhu's teen*quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:07 schreef rhubarbje het volgende:
goede avond te samen hier
mn teen is overleden
Hoi Rhu.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:07 schreef rhubarbje het volgende:
goede avond te samen hier
mn teen is overleden
quote:
Ik dacht dat jij ook ging slapenquote:
klopt...ben net een nummer aan het luisteren wat 23 minuten duurtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook ging slapen
Rhu![]()
Ooo hahaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
klopt...ben net een nummer aan het luisteren wat 23 minuten duurt
Eerst nog een dansje doenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:17 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat ik zo de laptop ook maar uit zet
Nee, dat is echt niet goedquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:18 schreef rhubarbje het volgende:
mn teen was ontstoken voor de carnaval
nu zo halverwege de carnaval is ie echt gewoon dood
ik denk serieus dat ie aan het afsterven is
Zwart is niet goed he?
*pakt mes*quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:18 schreef rhubarbje het volgende:
mn teen was ontstoken voor de carnaval
nu zo halverwege de carnaval is ie echt gewoon dood
ik denk serieus dat ie aan het afsterven is
Zwart is niet goed he?
ja biotex daar zit ik al dagen in hahaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dat is echt niet goed
Heb je biotex of soda? Anders daar even in gaan zitten of even de huisartsenpost bellen
nu al door je bundel heen?quote:
ik heb niemand gestraftquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:24 schreef Techno het volgende:
[..]
God straft onmiddelijk, zegt men wel eens.
Nee, HI/KPN ligt eruitquote:
Bellen werkt wel, dus pas maar op!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:24 schreef Techno het volgende:
[..]
God straft onmiddelijk, zegt men wel eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |