quote:Op maandag 23 februari 2009 22:30 schreef Den_Haag het volgende:
dat duurde ff
klaar met studeren. 2 samenvattingen klaar om uit te typen
Jullie waren zeker weer een "date" aan het plannen?quote:
Jah maar.. ik wou weten wat Duim ging doenquote:
Ik had net gestuurd dat jij sowieso de nieuwe zou openen. En toen had ik ineens de LP, dus ging ik op je wachten!quote:Op maandag 23 februari 2009 22:31 schreef Duimelot het volgende:zomaar mijn lp gepikt....
nou ja dan moet ik nog maar ffies blijven
die ga ik niet redden hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 22:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah maar.. ik wou weten wat Duim ging doen
Dus nu moet ik nog zo'n 290 post wachten
weet je nu al wat je zondag wil eten?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:31 schreef Duimelot het volgende:zomaar mijn lp gepikt....
nou ja dan moet ik nog maar ffies blijven
quote:Op maandag 23 februari 2009 22:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
kom, we gaan slapen! morgen blijf ik wel in enschede
Of gewoon morgen terug lezenquote:Op maandag 23 februari 2009 22:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah maar.. ik wou weten wat Duim ging doen
Dus nu moet ik nog zo'n 290 post wachten
Dan wordt het geen bitch fight!quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 22:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jullie waren zeker weer een "date" aan het plannen?
Vandaar ook de haakjesquote:Op maandag 23 februari 2009 22:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wij daten niet en hebben nooit gedate
mits niet te duur vind ik het leuk!quote:Op maandag 23 februari 2009 22:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gaan we dan ook even uit eten?
Oke, correctie:quote:Op maandag 23 februari 2009 22:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wij daten niet en hebben nooit gedate
En dat deed ik inderdaad..quote:Op maandag 23 februari 2009 22:31 schreef automatic_ het volgende:
Haha. Ik dacht; Nouk blijft nu natuurlijk netjes wachten
krentquote:Op maandag 23 februari 2009 22:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mits niet te duur vind ik het leuk!
Er is vast wel ergens een daghap te scorenquote:Op maandag 23 februari 2009 22:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mits niet te duur vind ik het leuk!
Ik zeg: doen!quote:Op maandag 23 februari 2009 22:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er is vast wel ergens een daghap te scoren
Jij had geen financiële eisen in je "rijke man" lijstje staan...quote:
Prima, ik ben rond 5 klaar in enschede west, dus zeg het maar!quote:Op maandag 23 februari 2009 22:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Deze is speciaal voor jou.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:32 schreef Nouk84 het volgende:
Om er nog maar wat neukmuziek in te gooien:
heeft de kater nog die lekkere daghap?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dit past wel binnen de principes hè?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
quote:
Geen idee, wat voor iets hadden ze dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
heeft de kater nog die lekkere daghap?
Ik bedoel natuurlijk dat dat gevecht van ons veel leuker wordtquote:Op maandag 23 februari 2009 22:38 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dan ga ik wel weer bij het blubberbad van cue en duim staan
West? bij de UT toevallig?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Prima, ik ben rond 5 klaar in enschede west, dus zeg het maar!
elke dag wat anders. in mijn tijd nog voor 5 euroquote:Op maandag 23 februari 2009 22:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen idee, wat voor iets hadden ze dan?
half, sein me maar in als ik iets misquote:
Bedanktquote:Op maandag 23 februari 2009 22:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Deze is speciaal voor jou.
When I get up all in ya
We can hear the angels calling us
We can see the sunrise before us
And when I'm in that thang, I'll make that body sang
(She know what I mean) I make it say...
Wee Ooh Wee Ooh Wee ,
Wee Ooh Wee Ooh Wee ,
Wee Ooh Wee Ooh Wee,
Like a cop car
slecht?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Navond
Film was ehm
Meer horror dan verwacht
Welke?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Navond
Film was ehm
Meer horror dan verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |