Dit spul werkt wel, daar valt niets aan af te dingen. De butterfly abs en nog een andere zijn echter wel cheapskate versies. De Slendertone is al wat professioneler. Ook hierbij geldt weer dat dit niet de enige vorm van activiteit moet zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:57 schreef uppie83 het volgende:
Iemand ook ervaring met die geinige apparaatjes die je zogezegd ongezien onder je kleren kan dragen. Die door middel van stroomstootjes je spieren laten samentrekken enz enz enz.
Ben wel benieuwd.....aan de ene kant moet ik heel hard lachen om die zooi, maar aan de andere kant zit er wel iets logish aan.
werkt die echtquote:Op dinsdag 20 april 2004 09:53 schreef kasper het volgende:
Ik heb destijds de Abtronic® aangeschaft en was daar best tevreden over.
Hmmm... ik moet toegeven dat tijdens mijn studie dergelijke apparaten nog niet bij Tel Sell in de aanbieding waren maar ik ben wel heel benieuwd naar de reden waarom deze studenten van mening zijn dat de abtronic® gevaar voor de gezondheid zou kunnen opleveren.quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:38 schreef Chillmeister het volgende:
die abtronic en soortwaardige dingen zijn niet goed voor je. tenminste dat hebben veel studenten mij verteld die mediecijnen studeren
Dergelijke apparaten worden al veel langer gebruikt voor revalidatie en is pas later doorgedrongen tot de consumenten markt. Dit zegt natuurlijk niets over de eventuele gevaren.quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:56 schreef kasper het volgende:
[..]
Hmmm... ik moet toegeven dat tijdens mijn studie dergelijke apparaten nog niet bij Tel Sell in de aanbieding waren maar ik ben wel heel benieuwd naar de reden waarom deze studenten van mening zijn dat de abtronic® gevaar voor de gezondheid zou kunnen opleveren.
ik zou de rede niet weten, zou ik eerst moeten vragen. Heb ze zelf nooit geprobeerd. Heb wel eens bij de makro zo abswing/curl/maker/creator/plus/lift ding gekocht, een simpel apparaat maar het werkte wel. je moet alleen geen six pack verwachtenquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:56 schreef kasper het volgende:
[..]
Hmmm... ik moet toegeven dat tijdens mijn studie dergelijke apparaten nog niet bij Tel Sell in de aanbieding waren maar ik ben wel heel benieuwd naar de reden waarom deze studenten van mening zijn dat de abtronic® gevaar voor de gezondheid zou kunnen opleveren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |