abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3714446
Hoi allemaal, ik ben wel eens benieuwd welk fitness apparaat nou echt het beste is. Als je die reclames mag geloven is natuurlijk dát ene product het beste (it's amááázing). Zoals zo'n 'tornado toner' en zo'n ding met stroomstootjes. Werken die dingen nou echt??
Ik zou nou wel eens objectieve meningen horen, bijvoorbeeld welke ervaringen je met een apparaat hebt.
  woensdag 3 april 2002 @ 22:05:18 #2
10331 Plonz
De slingerpad?
pi_3715167
Waarvoor wil je het gebruiken? Voor afvallen raad ik aan: elke dag een half uur trimmen/hardlopen en daarna niet meteen de koelkast leegsnaaien.
Gebakken ei met peperkoek!
  woensdag 3 april 2002 @ 22:11:01 #3
14806 CrashOne
100% compliant
pi_3715264
Gewoon naar een echte sportschool gaan is gewoon nog het beste, ondanks wat ze je bij tellsell wijs proberen te maken. In de kleine lettertjes staat ook altijd dat het alleen werkt in combinatie met een vetarm dieet.
pi_3715707
ik ben (voorlopig) nog niet echt van plan het te gebruiken of nog zelfs te kopen, ik was gewoon op zoek naar meningen. Als ik zon reclame zie, ben ik toch best wel benieuwd of het wel echt werkt.
pi_3717646
Slendertone, stond laatst in de FHM als beste getest

www.slendertone.com

In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_3718424
Geen van allen!!!
pi_3719660
Dit zijn wel goede..

http://www.compex-sport.nl/

pi_18553036
Iemand ook ervaring met die geinige apparaatjes die je zogezegd ongezien onder je kleren kan dragen. Die door middel van stroomstootjes je spieren laten samentrekken enz enz enz.

Ben wel benieuwd.....aan de ene kant moet ik heel hard lachen om die zooi, maar aan de andere kant zit er wel iets logish aan.
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
  dinsdag 20 april 2004 @ 09:43:24 #9
76657 Maikey
This pik ik niet!
pi_18554805
Denk je serieus dat dit allemaal werkt?
Die apparaten zijn stuk voor stuk bagger, wil je echt afvallen en een gespieder lichaam zul je toch echt naar de sportschool moeten gaan. Daar kun je veel gevarieerder trainen.
Wat een onzin!
pi_18554851
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 02:57 schreef uppie83 het volgende:
Iemand ook ervaring met die geinige apparaatjes die je zogezegd ongezien onder je kleren kan dragen. Die door middel van stroomstootjes je spieren laten samentrekken enz enz enz.

Ben wel benieuwd.....aan de ene kant moet ik heel hard lachen om die zooi, maar aan de andere kant zit er wel iets logish aan.
Dit spul werkt wel, daar valt niets aan af te dingen. De butterfly abs en nog een andere zijn echter wel cheapskate versies. De Slendertone is al wat professioneler. Ook hierbij geldt weer dat dit niet de enige vorm van activiteit moet zijn.

Het geeft trouwens wel een heel raar maar, na een tijdje, ontspannend/masserend gevoel.

[edit] Volgens mij zijn dat soort apparaten met die losse elektroden vele malen beter dan zo'n 'riem' [/edit]
  dinsdag 20 april 2004 @ 09:53:31 #11
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_18554964
Ik heb destijds de Abtronic® aangeschaft en was daar best tevreden over.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  dinsdag 20 april 2004 @ 11:15:08 #12
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_18556245
It's amazing Mike!

You will spend all your money on a completely useless machine!
Godfather Bodybuilding topic reeks
  dinsdag 20 april 2004 @ 11:43:49 #13
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_18556682
Het is trouwens: Tel Sell en geen Tellsell.
pi_18556843
Vriendin van mij heeft sown stroomstootjesding voor 7 euro bij de Kijkshop gekocht en het voelt echt heeel raar, net of je de hele tijd gekieteld wordt Maar het werkt wel als je het elke dag 10 min doet, alleen mag je het niet gebruiken als je ongesteld wordt en je moet een hele vieze gel erop smeren...
  dinsdag 20 april 2004 @ 12:21:26 #15
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_18557386
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 09:53 schreef kasper het volgende:
Ik heb destijds de Abtronic® aangeschaft en was daar best tevreden over.
werkt die echt
  dinsdag 20 april 2004 @ 14:00:17 #16
80632 Slettica
Resistance is futile
pi_18559658
Ik ben mijn Abtronic kwijt Naar mijn idee werkt dat ding wel! Je moet echter niet al te veel vet hebben wil dat ding het echt doen. Blijkbaar hebben die stroomstoten moeite met door een dikke laag vet heen dringen. Niet dat dat zozeer mijn probeem is... Maar: mijn spieren werden er beter op, maar het vetlaagje verdween er niet van. Aangezien ik mijn Abtronic kwijt ben gebruik ik sinds vandaag mijn oude cheap-ass versie van de thighmaster...dat lijkt ook te werken, maar ik moet natuurlijk nog 'even' het resultaat afwachten
  dinsdag 20 april 2004 @ 14:06:22 #17
15405 stigchel
Dit is waar!
pi_18559783
Geen machine, maar Windsor Pilates werkt echt. Das ook niet zo gek want het is gewoon hard werken.
pi_18559843
Tja, ik ben ook een van die sufferds die als lang genoeg naar die reclame gekeken is denkt "nou, misschien werkt het wel." Je weet wel dat het niet werken kan, maar je gaat toch twijfelen. Zo heb ik al verscheidene nare apparaten aangeschaft. Ze belanden allemaal binnen enkele weken in een hoek van de berging. Ze werken namelijk niet.
pi_18560569
die abtronic en soortwaardige dingen zijn niet goed voor je. tenminste dat hebben veel studenten mij verteld die mediecijnen studeren
  dinsdag 20 april 2004 @ 14:56:03 #20
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_18560972
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 14:38 schreef Chillmeister het volgende:
die abtronic en soortwaardige dingen zijn niet goed voor je. tenminste dat hebben veel studenten mij verteld die mediecijnen studeren
Hmmm... ik moet toegeven dat tijdens mijn studie dergelijke apparaten nog niet bij Tel Sell in de aanbieding waren maar ik ben wel heel benieuwd naar de reden waarom deze studenten van mening zijn dat de abtronic® gevaar voor de gezondheid zou kunnen opleveren.
pi_18563053
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 14:56 schreef kasper het volgende:

[..]

Hmmm... ik moet toegeven dat tijdens mijn studie dergelijke apparaten nog niet bij Tel Sell in de aanbieding waren maar ik ben wel heel benieuwd naar de reden waarom deze studenten van mening zijn dat de abtronic® gevaar voor de gezondheid zou kunnen opleveren.
Dergelijke apparaten worden al veel langer gebruikt voor revalidatie en is pas later doorgedrongen tot de consumenten markt. Dit zegt natuurlijk niets over de eventuele gevaren.
pi_18563372
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 14:56 schreef kasper het volgende:

[..]

ik zou de rede niet weten, zou ik eerst moeten vragen. Heb ze zelf nooit geprobeerd. Heb wel eens bij de makro zo abswing/curl/maker/creator/plus/lift ding gekocht, een simpel apparaat maar het werkte wel. je moet alleen geen six pack verwachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')