Hij is dus voor een kwart Afrikaan merkte hij ook op. Dus die Pa heeft ook 'witte' genen, wat dus resulteert in variatie in kleuring van de kinderen.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:01 schreef Jasza het volgende:
Denk dat de ma van Swerts nog met wat andere heeft lopen beuken als ze pa een neger is
Verder vd Gijp over Fiorentina:
Ze speelde geweldig
Dat is ook een zware opgave inderdaad.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:54 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Nou hij is wel een van de beter van Feyenoord.
Mee eens.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:00 schreef TC03 het volgende:
Zo goed hoe ze hier omgaan met een gast, t.o.v. SV. We hebben het al gehad over backs in het algemeen, een stukje over Swerts persoonlijk, over Feyenoord, Twente, Leonardo, Ajax, AZ/Van Gaal en nu Henk van Stee / De Graafschap. Veel leuker.
quote:Op maandag 23 februari 2009 22:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is ook een zware opgave inderdaad.
quote:Op maandag 23 februari 2009 22:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
If you don't know me right nowwwwwwwwwwwwwww.
Tja als je 8 jaar in Rotterdam woont ga je waarschijnlijk vanzelf zo pratenquote:Op maandag 23 februari 2009 22:00 schreef erkel het volgende:
Vast al opgemerkt, maar als ik niet kijk en alleen luister is het net of ik Drenthe hoor pratenipv Swerts.
Ja naja ik zou het niet vertrouwenquote:Op maandag 23 februari 2009 22:02 schreef erkel het volgende:
[..]
Hij is dus voor een kwart Afrikaan merkte hij ook op. Dus die Pa heeft ook 'witte' genen, wat dus resulteert in variatie in kleuring van de kinderen.
Denk trap even die open deur inquote:Op maandag 23 februari 2009 22:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is ook een zware opgave inderdaad.
Deze versie is de mooiste:quote:
MIjn god wat een gaylord.quote:
David Brentquote:
Inderdaad, nodig dan geen gast uit en hou het bij Van der Gijp en Derksen, veel vermakelijker.quote:
Inderdaad zeg. Wat een doodsaaie gast is dat zeg.quote:
Inderdaad, als je een keer een boeiende uitzending wil hebben.quote:
polak erbij en het feest is compleetquote:Op maandag 23 februari 2009 22:20 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Inderdaad, als je een keer een boeiende uitzending wil hebben.
Zet Jeroen Heubach er ook bij en je hebt een mooie uitzending
Zak eens lekker door. Qua Carnavalquote:Op maandag 23 februari 2009 22:23 schreef GGMM het volgende:
Jan van Dijk. Ik ga op het puntje van m'n stoel zitten.
Inderdaadquote:Op maandag 23 februari 2009 22:26 schreef Plato1980 het volgende:
Wat ziet Van Dijk er slecht uit zeg. Hij lijkt zo net een uitsmijter van een nachtclub die drie nachten niet geslapen heeft.
Kratje Grolsch erbij, ik zie het zo voor mequote:Op maandag 23 februari 2009 22:20 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Inderdaad, als je een keer een boeiende uitzending wil hebben.
Zet Jeroen Heubach er ook bij en je hebt een mooie uitzending
Lijkt het jou dan wat om bij Gullit op schoot te zitten en Vanenburg daar weer bovenopquote:Op maandag 23 februari 2009 22:34 schreef Robinhoo het volgende:
hij blijft maar zeuren over dat bij elkaar op het schoot zitten
satanquote:
Dan drinkt ie zowat elke aflevering.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |