Maar goed ook!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:06 schreef lucienne2 het volgende:
dat verandert van keer tot keer, dus .. nu weet je eigenlijk nog niets
'' soms is het gewoon neuken. Maar als het kan dan zoveel mogelijk de vrouw verwennen''quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:33 schreef DDBtje het volgende:
Ik hou niet altijd van tedere aanrakingen, soms wil ik ook gewoon (sorry voor de omschrijving) bruut genomen worden. Er is geen algemene regel over hoe seks moet zijn.
Maar zij vind op dat moment Bruut genomen worden, verwend worden!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:39 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
'' soms is het gewoon neuken. Maar als het kan dan zoveel mogelijk de vrouw verwennen''
Precies, het ligt ook zeker aan de vrouw en situatie. Het is gewoon leuker als je elkaar tot een orgasme brengt daarvoor doe je het ook. Maargoed de meeste mannen willen gewoon zelf klaarkomen, en of de vrouw klaarkomt boeit niet zoveel... zolang ze zelf maar klaarkomen. Dat vind ik gewoon niet een fijn gevoel, ik wil namelijk dat tijdens seks je beiden geniet. En weet je... als je beiden klaarkomt is het zoveel fijner. Ik weet niet waarom, maar als man zijnde heb je meer het gevoel dat je wat bereikt hebtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:56 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Maar zij vind op dat moment Bruut genomen worden, verwend worden!![]()
je hebt ook vrouwen die van lekker bruut genomen worden sneller gaan klaar komen (de andere heb je ook die zo niet kunnen klaarkomen)
het hangt af van vrouw tot vrouw, situatie tot situatie
je moet dat allemaal kunnen lezen, interpreteren en vooral (als man dan) zo weinig mogelijk aan jezelf denken, want inderdaad klaarkomen ga je toch doen... en hoe dat ook gebeurt lekker is het zeker
Volledig met je eensquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:02 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Precies, het ligt ook zeker aan de vrouw en situatie. Het is gewoon leuker als je elkaar tot een orgasme brengt daarvoor doe je het ook. Maargoed de meeste mannen willen gewoon zelf klaarkomen, en of de vrouw klaarkomt boeit niet zoveel... zolang ze zelf maar klaarkomen. Dat vind ik gewoon niet een fijn gevoel, ik wil namelijk dat tijdens seks je beiden geniet. En weet je... als je beiden klaarkomt is het zoveel fijner. Ik weet niet waarom, maar als man zijnde heb je meer het gevoel dat je wat bereikt hebt
Allebeiquote:Op maandag 23 februari 2009 21:52 schreef nedenzo het volgende:
Mijn ex hield meer van vrijen dan neuken
Hoe denken de meeste vrouwen daar over ?
Hard geneukt worden of zachtjes en lief ?
Mijn ervaring is dat de meeste alle vrouwen het lekker vinden om keihard genomen te worden. En de vrouwen die dat ontkennen liegen. Sure, voorspel is leuk, ook voor de man.... Maar (zonder denigrerend te willen worden) vrij naar de woorden van maestro Hans Teeuwen (hij zei: alle vrouwen zijn KUTHOEREN, ik zeg het wat subtieler): in elk meisje zit wel wat ondeugendsquote:Op maandag 23 februari 2009 21:52 schreef nedenzo het volgende:
Mijn ex hield meer van vrijen dan neuken
Hoe denken de meeste vrouwen daar over ?
Hard geneukt worden of zachtjes en lief ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |