abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66389087
Mijn ex hield meer van vrijen dan neuken
Hoe denken de meeste vrouwen daar over ?
Hard geneukt worden of zachtjes en lief ?
  maandag 23 februari 2009 @ 21:55:24 #2
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_66389182
D'r honnepon noemen terwijl je d'r keihard van achteren neukt.
In een relatie heb je compromissen.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_66390654
There is a time and a place for everything.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_66392062
elke vrouw denkt daar anders over. dus de antwoorden heb je niks aan voor je volgende ex.
underground forever baby
  maandag 23 februari 2009 @ 23:54:38 #5
243160 Hopeee
Home is where the heart is
pi_66393686
De ene keer zus de andere keer zo
pi_66397654
dat verandert van keer tot keer, dus .. nu weet je eigenlijk nog niets
pi_66397692
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 08:06 schreef lucienne2 het volgende:
dat verandert van keer tot keer, dus .. nu weet je eigenlijk nog niets
Maar goed ook!
Moest ik telkens mijn vrouw zacht en lief moeten pakken dan zou ik snel verveeld worden en iets anders zoeken, afwissling is even belangrijk als regelmaat
pi_66398691
Ik weet niet... maar de mannen moeten zich richten op het genot van de vrouw. Ik denk dat een vrouw meer houd van tedere aanrakingen... vrijen en voorspel is daarom voor de vrouw fijner.
Omdat vrouwen wat minder snel klaarkomen als mannen moet je het lekker rustig aan doen en de vrouw zoveel mogelijk stimuleren tijdens de daad. En het ligt ook aan de situatie, soms is het gewoon neuken. Maar als het kan dan zoveel mogelijk de vrouw verwennen... en daarna lekker rustig seks hebben waar je de vrouw zoveel mogelijk moet laten genieten. Het is leuker als beide tot een orgasme komen en niet alleen de man, want die komt sowieso wel...en vaak als eerste
Ja... echt!
pi_66399040
Ik hou niet altijd van tedere aanrakingen, soms wil ik ook gewoon (sorry voor de omschrijving) bruut genomen worden. Er is geen algemene regel over hoe seks moet zijn.
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 09:39:51 #10
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_66399194
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 09:33 schreef DDBtje het volgende:
Ik hou niet altijd van tedere aanrakingen, soms wil ik ook gewoon (sorry voor de omschrijving) bruut genomen worden. Er is geen algemene regel over hoe seks moet zijn.
'' soms is het gewoon neuken. Maar als het kan dan zoveel mogelijk de vrouw verwennen''
Ja... echt!
pi_66399640
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 09:39 schreef KopieerMachine het volgende:

[..]

'' soms is het gewoon neuken. Maar als het kan dan zoveel mogelijk de vrouw verwennen''
Maar zij vind op dat moment Bruut genomen worden, verwend worden!

je hebt ook vrouwen die van lekker bruut genomen worden sneller gaan klaar komen (de andere heb je ook die zo niet kunnen klaarkomen)

het hangt af van vrouw tot vrouw, situatie tot situatie

je moet dat allemaal kunnen lezen, interpreteren en vooral (als man dan) zo weinig mogelijk aan jezelf denken, want inderdaad klaarkomen ga je toch doen... en hoe dat ook gebeurt lekker is het zeker
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:02:21 #12
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_66399778
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 09:56 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

Maar zij vind op dat moment Bruut genomen worden, verwend worden!

je hebt ook vrouwen die van lekker bruut genomen worden sneller gaan klaar komen (de andere heb je ook die zo niet kunnen klaarkomen)

het hangt af van vrouw tot vrouw, situatie tot situatie

je moet dat allemaal kunnen lezen, interpreteren en vooral (als man dan) zo weinig mogelijk aan jezelf denken, want inderdaad klaarkomen ga je toch doen... en hoe dat ook gebeurt lekker is het zeker
Precies, het ligt ook zeker aan de vrouw en situatie. Het is gewoon leuker als je elkaar tot een orgasme brengt daarvoor doe je het ook. Maargoed de meeste mannen willen gewoon zelf klaarkomen, en of de vrouw klaarkomt boeit niet zoveel... zolang ze zelf maar klaarkomen. Dat vind ik gewoon niet een fijn gevoel, ik wil namelijk dat tijdens seks je beiden geniet. En weet je... als je beiden klaarkomt is het zoveel fijner. Ik weet niet waarom, maar als man zijnde heb je meer het gevoel dat je wat bereikt hebt
Ja... echt!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:02:37 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66399785
Hard. Altijd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:04:05 #14
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_66399810
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 10:02 schreef Copycat het volgende:
Hard. Altijd.
Care to share ?
Ja... echt!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:05:34 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66399847
I just did.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_66399863
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 10:02 schreef KopieerMachine het volgende:

[..]

Precies, het ligt ook zeker aan de vrouw en situatie. Het is gewoon leuker als je elkaar tot een orgasme brengt daarvoor doe je het ook. Maargoed de meeste mannen willen gewoon zelf klaarkomen, en of de vrouw klaarkomt boeit niet zoveel... zolang ze zelf maar klaarkomen. Dat vind ik gewoon niet een fijn gevoel, ik wil namelijk dat tijdens seks je beiden geniet. En weet je... als je beiden klaarkomt is het zoveel fijner. Ik weet niet waarom, maar als man zijnde heb je meer het gevoel dat je wat bereikt hebt
Volledig met je eens
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:49:38 #17
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_66400948
Hard, zeker weten
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_66406401
Teder is af en toe wel leuk als voorspel, maar uiteindelijk wil ik gewoon heerlijk stevig genomen worden.
Voorspel hoeft ook echt niet altijd, aan mijn genot denken ook niet altijd(soms is het gewoon lekker de ander even te laten genieten).

Dus soms een heerlijke lome massage vooraf, veel aanraken en strelen, soms gewoon bruut neegelegd worden en hard gepakt worden, beide zijn erg prettig op zijn eigen tijd.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_66410479
quote:
Op maandag 23 februari 2009 21:52 schreef nedenzo het volgende:
Allebei
pi_66428231
quote:
Op maandag 23 februari 2009 21:52 schreef nedenzo het volgende:
Mijn ervaring is dat de meeste alle vrouwen het lekker vinden om keihard genomen te worden. En de vrouwen die dat ontkennen liegen. Sure, voorspel is leuk, ook voor de man.... Maar (zonder denigrerend te willen worden) vrij naar de woorden van maestro Hans Teeuwen (hij zei: alle vrouwen zijn KUTHOEREN, ik zeg het wat subtieler): in elk meisje zit wel wat ondeugends
pi_66432151
Nu hier hard geil diep stijf... please....
pi_66444983
Oh soms is langzaam, gepassioneerd vrijen goddelijk En soms wil ik gewoon keihard neuken
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:22:30 #23
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_66450163
Afwisseling
an urge to help mankind overcomes me
pi_66462550
Zoals met zoveel dingen is het vaak een kwestie van de ene keer in de stemming zijn voor het ene en de andere keer in de stemming voor het andere. Ik weet niet of dat voor iedere vrouw geldt, maar gemiddeld gezien zal dat wel gelden. In ieder geval geldt het voor mij. Zoals saaw boven mij ook al zegt is het een kwestie van afwisseling. Maar als ik echt een keus moet maken dan kies ik eerder voor vrijen dan hard neuken.
pi_66462984
I wouldn't know. I'm a virgin.
It's not always rainbows & butterflies,
It's compromise ; it moves us along...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')