Wolfmother – Joker & the Thiefquote:Op maandag 23 februari 2009 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Al het goede komt van ver, je weet het!

ik weet hetquote:Op maandag 23 februari 2009 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Al het goede komt van ver, je weet het!

Gaaf nummer is dat hequote:Op maandag 23 februari 2009 22:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wolfmother – Joker & the Thief

!
!

Ik heb alleen deze van zequote:
 ooit eens gekregen van iemand.
 ooit eens gekregen van iemand. als je het over de duivel hebt!)
 als je het over de duivel hebt!)

't Is een geforceerd, hip bedoeld kutwoord. dJvT heeft soms best leuke taalvondsten, maar 'kerk' is daar niet een van. Dikke faal.quote:

Je zou 'm moeten downloaden!quote:Op maandag 23 februari 2009 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze van zeooit eens gekregen van iemand.
(Die toevallig nu net online komtals je het over de duivel hebt!)

Stop met muiken. Wil je. Met je stomme opmerkingen elke keer. Volgens mij erger jij je echt aan blauwe M&M's in je schaaltje.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:35 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is een geforceerd, hip bedoeld kutwoord. dJvT heeft soms best leuke taalvondsten, maar 'kerk' is daar niet een van. Dikke faal.

Sms me maar!quote:Op maandag 23 februari 2009 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
IQM, ga nou verdomme je inbox eens legen wil je.

Waarom stuur je IQM wel pm's en mij niet?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
IQM, ga nou verdomme je inbox eens legen wil je.

).
). 

Skills.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:42 schreef IQM het volgende:
Que(bab)?!
Bt beweert dat m'n inbox vol is, ik verwijder er drie en zij stuurt mij er vijf ().
OMGWTFBBQ?

Ik vind 'm leuk. Ik hou 'm erin!quote:Op maandag 23 februari 2009 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
Quebab is overigens echt een slechte grap!

Ik vond 'm wel trickyquote:Op maandag 23 februari 2009 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
Quebab is overigens echt een slechte grap!
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |