Het begin staat fout.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:26 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb hier de Sonnetten van Shakespeare in de kast staan.
oft, when thou, my music, music play'st,
Upon that blessed wood whose motion sounds
With thy sweet fingers, when thou gently sway'st
The wiry concord that mine ear confounds,
Do I envy those jacks that nimble leap
To kiss the tender inward of thy hand,
Whilst my poor lips, which should that harvest reap,
At the wood's boldness by thee blushing stand!
To be so tickled, they would change their state
And situation with those dancing chips,
O'er whom thy fingers walk with gentle gait,
Making dead wood more blest than living lips.
Since saucy jacks so happy are in this,
Give them thy fingers, me thy lips to kiss.
R.I.P. BT.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat klinkt net als rust zacht.
quote:Op maandag 23 februari 2009 23:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat klinkt net als rust zacht.
Het komt mij niet logisch voor.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Als je voorblad hebt (pagina 1, maar dat vermeld je er niet onder), een inleiding (pagina 2, maar dat vermeld je er niet onder) en een inhoudsopgave (pagina 3, maar dat vermeld je er niet onder), dan begint je inhoudsopgave op/met pagina 4. Right?
quote:Op maandag 23 februari 2009 23:27 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is ook nooit goed!Kijk je uit dat je bokkenpruik niet verpest wordt door het woelen vannacht!
Kon hij daarna kleine knaapjes in hun krappe kontje neuken. Dichter bij de nul nam hij wel heel letterlijk.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Shakespeare was gewoon een vuile dichthoer die gedichten schreef in ruil voor geld, zodat mannen er daarna chicks mee in konden palmen.
We zullen je missen.quote:
Je begint nooit op blz. 1.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het komt mij niet logisch voor.
Gewoon blz. 1 t/m ... nummeren
Heh bah. Hij begeerde slechts de bijzonder begeerlijke kontjes van hofdames enzoquote:Op maandag 23 februari 2009 23:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Kon hij daarna kleine knaapjes in hun krappe kontje neuken. Dichter bij de nul nam hij wel heel letterlijk.
What else is new? Tegenwoordig gaan we naar dure restaurants en drinken dure wijnen, daar palmen mannen tegenwoordig vrouwen mee in.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Shakespeare was gewoon een vuile dichthoer die gedichten schreef in ruil voor geld, zodat mannen er daarna chicks mee in konden palmen.
Kluun.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:30 schreef IQM het volgende:
[..]
En jij eindigde daar vaak ook met lezen?
Klopt inderdaad. Ik heb dit gewoon gekopieerd vanaf internet (geen zin om over te typen).quote:Op maandag 23 februari 2009 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het begin staat fout.
Het begin is "How oft when thou~", sonnet 128. Ik heb auch een boekje.
Datums? En is dat deze na de meet? Weinig kans want ik zit onder de plakquote:Op maandag 23 februari 2009 23:30 schreef De_Ananas het volgende:
RV kom volgend weekend naar NG toe.
Copy paste fail.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Ik heb dit gewoon gekopieerd vanaf internet (geen zin om over te typen).
7/8 maart. Neem je vrouwke maar mee danquote:Op maandag 23 februari 2009 23:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
Datums? En is dat deze na de meet? Weinig kans want ik zit onder de plak.
Het maakt ook eigenlijk niet uit ook..quote:
Ja.quote:
Jaaa kim ga je mee?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
7/8 maart. Neem je vrouwke maar mee dan!
Niet zo druk maken.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het maakt ook eigenlijk niet uit ook..![]()
Dit is gedoemd om te mislukken
Zeg gewoon dat we een bietje gaan tanken en freten enzo.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jaaa kim ga je mee?
- "waarheen dan?"
Ja, we hebben een mini-fokmeet
- "Uhh, wat"
Oke, ik zal het onthoudenquote:Op maandag 23 februari 2009 23:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet zo druk maken.Daar mislukt het alleen maar meer mee, en daar heeft niemand wat aan.
Ik dacht dat met de leerplicht de domme mensen wel waren uitgeroeid in Nederlandquote:Op maandag 23 februari 2009 23:38 schreef Zotheid het volgende:
Ik stem VVD.
Wat stem jij dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik dacht dat met de leerplicht de domme mensen wel waren uitgeroeid in Nederland
Kom nou even hallo en doei tegen me zeggen.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:37 schreef IQM het volgende:
Ik heb een drollenvanger boven m'n bed hangen!
Die zit er ook pas een 2 dagenquote:
quote:
Zegt iemand die faalt in het mbo!quote:Op maandag 23 februari 2009 23:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik dacht dat met de leerplicht de domme mensen wel waren uitgeroeid in Nederland
quote:Op maandag 23 februari 2009 23:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder aangaf ben ik niet tevreden met mijn stem.
Heb je reuma?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:47 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb nu 5 keer m'n telefoon laten vallen in een kwartier tijd. [ afbeelding ]
Zullen we je broertje aan mijn zusje koppelen, worden we familiequote:Op maandag 23 februari 2009 23:47 schreef McFearless het volgende:
Hey, hallo, is hier nog wat te beleven?
Pics?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zullen we je broertje aan mijn zusje koppelen, worden we familie
Die kop trok je moeder ook toen ik haar vertelde dat ze slecht is.quote:
Je tieten.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die kop trok je moeder ook toen ik haar vertelde dat ze slecht is.
UITLOKKING!1!! EINZ!1!quote:Op maandag 23 februari 2009 23:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die kop trok je moeder ook toen ik haar vertelde dat ze slecht is.
Hoe oud is ze?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zullen we je broertje aan mijn zusje koppelen, worden we familie
Hij is nog leuk.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:17 schreef NoelGallagher het volgende:
bt, ik wil niet stoken hoor, maar ik hoorde dat fas zei dat je moeder een kutwijf was. nogmaals, ik wil niet stoken
Denk je dat ik het opzettelijk doe? Kolonel Jankzak.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:51 schreef McFearless het volgende:
[..]
Waarom laat je je telefoon dan zo vaak vallen?
Wat is daar te doen?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:51 schreef De_Ananas het volgende:
McF kom jij volgend weekend naar NG dan?
Geen idee, daarom vraag ik het.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Denk je dat ik het opzettelijk doe? Kolonel Jankzak.
Niks.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 23:51 schreef De_Ananas het volgende:
McF kom jij volgend weekend naar NG dan?
Bier is lekker.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:55 schreef reetveter het volgende:
Ik moet telkens zeiken van het bier, kankerzooi.
Nej.quote:
Liev.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:55 schreef McFearless het volgende:
[..]
Goed idee, ik zal het eens aan hem vragen morgen.
De scherpte ligt teveel rechtsonder van de tepel.quote:
quote:
En niet zomaar iemand he, neeeheee, het is de McF, jwt.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat denk je, d_a, ik nodig even mensen uit
quote:
McF is cool.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat denk je, d_a, ik nodig even mensen uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |