Nee dat zeg ik niet. Ik kijk nu 7 Pounds met Will Smith. Lijkt me een leuke filmquote:Op maandag 23 februari 2009 20:03 schreef Cuegirllie het volgende:
IMDB volg ik al helemaal niet
En Goeroe.. maar jij zegt nu dat ik gene film moet gaan kijkenWant dat is het enige wat erop is.
je weet wel meteen of het een kut film isquote:Op maandag 23 februari 2009 20:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
alsof IMDB altijd gelijk heeft
Maar ik ga niks downloaden.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:04 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Ik kijk nu 7 Pounds met Will Smith. Lijkt me een leuke film
Neen hoor sommige films die volgens IMDB kut zijn vond ik erg leuk...quote:Op maandag 23 februari 2009 20:04 schreef Thrar het volgende:
[..]
je weet wel meteen of het een kut film is
dat vond ik dus echt een klote film, en als je t commentaar hoorde toen we de zaal verlieten waren wij niet de enige die er geen zak aanvonden!quote:Op maandag 23 februari 2009 20:04 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Ik kijk nu 7 Pounds met Will Smith. Lijkt me een leuke film
Mjah sbs6 wordt ook heel veel gekeken maar niet door mijquote:Op maandag 23 februari 2009 20:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat vond ik dus echt een klote film, en als je t commentaar hoorde toen we de zaal verlieten waren wij niet de enige die er geen zak aanvonden!
Ik ga straks kijken of die film werkt van vanmiddagquote:
Nog eventjesquote:Op maandag 23 februari 2009 19:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nog 7 nachtjes en dan kan ik in je armen liggen *zucht*
Gewoon voor meningenquote:Op maandag 23 februari 2009 20:05 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dan ga je poseidon kijken. Maar waarom vraag je dan of het een goede film is??
Wat voor boeren heb je mee in de zaal gezeten dan. Vast van die gladiolen die er geen reet van snapte.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat vond ik dus echt een klote film, en als je t commentaar hoorde toen we de zaal verlieten waren wij niet de enige die er geen zak aanvonden!
spannendquote:Op maandag 23 februari 2009 20:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga straks kijken of die film werkt van vanmiddag
onmogelijk!quote:Op maandag 23 februari 2009 20:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 23 februari 2009 20:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
spannend
heb je die nu op een dvd+ gezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |