Nee dat zeg ik niet. Ik kijk nu 7 Pounds met Will Smith. Lijkt me een leuke filmquote:Op maandag 23 februari 2009 20:03 schreef Cuegirllie het volgende:
IMDB volg ik al helemaal niet
En Goeroe.. maar jij zegt nu dat ik gene film moet gaan kijkenWant dat is het enige wat erop is.
je weet wel meteen of het een kut film isquote:Op maandag 23 februari 2009 20:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
alsof IMDB altijd gelijk heeft
Maar ik ga niks downloaden.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:04 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Ik kijk nu 7 Pounds met Will Smith. Lijkt me een leuke film
Neen hoor sommige films die volgens IMDB kut zijn vond ik erg leuk...quote:Op maandag 23 februari 2009 20:04 schreef Thrar het volgende:
[..]
je weet wel meteen of het een kut film is
dat vond ik dus echt een klote film, en als je t commentaar hoorde toen we de zaal verlieten waren wij niet de enige die er geen zak aanvonden!quote:Op maandag 23 februari 2009 20:04 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Ik kijk nu 7 Pounds met Will Smith. Lijkt me een leuke film
Mjah sbs6 wordt ook heel veel gekeken maar niet door mijquote:Op maandag 23 februari 2009 20:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat vond ik dus echt een klote film, en als je t commentaar hoorde toen we de zaal verlieten waren wij niet de enige die er geen zak aanvonden!
Ik ga straks kijken of die film werkt van vanmiddagquote:
Nog eventjesquote:Op maandag 23 februari 2009 19:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nog 7 nachtjes en dan kan ik in je armen liggen *zucht*
Gewoon voor meningenquote:Op maandag 23 februari 2009 20:05 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dan ga je poseidon kijken. Maar waarom vraag je dan of het een goede film is??
Wat voor boeren heb je mee in de zaal gezeten dan. Vast van die gladiolen die er geen reet van snapte.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat vond ik dus echt een klote film, en als je t commentaar hoorde toen we de zaal verlieten waren wij niet de enige die er geen zak aanvonden!
spannendquote:Op maandag 23 februari 2009 20:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga straks kijken of die film werkt van vanmiddag
onmogelijk!quote:Op maandag 23 februari 2009 20:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 23 februari 2009 20:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
spannend
heb je die nu op een dvd+ gezet?
Ik hang lekker in bed en ga zo weer even serie kijkenquote:Op maandag 23 februari 2009 20:07 schreef Nouk84 het volgende:
Nou misschien kruip ik dan toch maar op de bank met een filmpje. Alleen is dat alleen niet zo leuk..Maar, ik overleef het wel, denk ik
Dat zeg ik boerenquote:Op maandag 23 februari 2009 20:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
Jongens, jongens. Rustig aan he. Duim woont in Limburg....
wat voor serie ?quote:Op maandag 23 februari 2009 20:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hang lekker in bed en ga zo weer even serie kijken
Lekkerquote:Op maandag 23 februari 2009 20:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hang lekker in bed en ga zo weer even serie kijken
spreekt ze ook met dat accent?quote:Op maandag 23 februari 2009 20:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
hey ik ben ook geen boerquote:Op maandag 23 februari 2009 20:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat voor boeren heb je mee in de zaal gezeten dan. Vast van die gladiolen die er geen reet van snapte.
Vanmiddag Gossip Girl afgekeken, dus daar loop ik weer bijquote:
Jaquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 @ 20:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de films van tegenwoordig zijn ook niets meer
quote:Op maandag 23 februari 2009 20:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
Al snap je het verhaal niet is er ook niks aan nee. Maar 7 pounds is echt wel een van de betere films.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey ik ben ook geen boer
en ik vond er ook geen zak aan!
we hebben toen zitten twijfelen tussen 7pounds en australia
achteraf gezien bleek australia ook slaapverwekkend
de films van tegenwoordig zijn ook niets meer
Ik hou daarvan, dekentje, thee met koekjes, heerlijkquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga ook zo een film kijken
eentje die niet zo goed is, maar dat vind ik nooit zo erg
Nu spelletje
gossip girlquote:Op maandag 23 februari 2009 20:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vanmiddag Gossip Girl afgekeken, dus daar loop ik weer bij
Zometeen één aflevering van Private Practice, zodat ik Grey's kan kijken
En dan hebben we eventueel House nog
ik snapte t verhaal prima, vond het gewoon een oersaai verhaal met matige acteer prestaties!quote:Op maandag 23 februari 2009 20:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al snap je het verhaal niet is er ook niks aan nee. Maar 7 pounds is echt wel een van de betere films.
Haha ja inderdaad. Heerlijk!quote:Op maandag 23 februari 2009 20:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hou daarvan, dekentje, thee met koekjes, heerlijk
Jaquote:
Let maar niet op ze Duim, ze kennen de pracht van het zuiden nietquote:
Blijkbaar nietquote:Op maandag 23 februari 2009 20:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik snapte t verhaal prima, vond het gewoon een oersaai verhaal met matige acteer prestaties!
quote:Op maandag 23 februari 2009 20:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Let maar niet op ze Duim, ze kennen de pracht van het zuiden niet
waarom WAAROM kan je nu nooit es iets van iemand aannemenquote:
toch niet zo'n gare CAM release hequote:
PI lieve schatquote:Op maandag 23 februari 2009 20:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waarom WAAROM kan je nu nooit es iets van iemand aannemen
als ik zeg dat ik t verhaal prima begreep dan begreep ik t ook prima!
en IK niet jij niet iemand anders maar IK vond het dus een matige film.
Dat jij dat anders ervaart prima maar laat mij aub mijn eigen mening hebben
Is het al 2 maart?quote:Op maandag 23 februari 2009 20:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach waar maak ik me druk om, ik heb jou toch *zwijmel*
![]()
Get a roomquote:Op maandag 23 februari 2009 20:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach waar maak ik me druk om, ik heb jou toch *zwijmel*
![]()
quote:Op maandag 23 februari 2009 20:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
Haha. Duimelot begreep Seven Pounds niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 februari 2009 20:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
![]()
begin jij nou ook al
IK BEGREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP m wel! maar vond de film toch matigAls je hem nou gewoon had begrepen had die film alles met je gedaan wat je onder je spoiler hebt staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 februari 2009 20:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]Slap excuusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geef nou maar toe, makkelijker![]()
dat is allemaal al geregeld, is nu puur de dagen aftellen tot we in elkaars armen kunnen liggen en elkaar kunnen voelen en proeven en al onze liefde aan elkaar kunnen tonen in onvergetelijke heerlijke lieve en wilde seks enzoquote:
CAM versies zijn NIET van goede kwaliteit...boycotten die rommelquote:Op maandag 23 februari 2009 20:17 schreef Howl het volgende:
[..]
Het was van goede kwaliteit. Wel gedownload.
quote:Op maandag 23 februari 2009 20:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is allemaal al geregeld, is nu puur de dagen aftellen tot we in elkaars armen kunnen liggen en elkaar kunnen voelen en proeven en al onze liefde aan elkaar kunnen tonen in onvergetelijke heerlijke lieve en wilde seks enzo
Is B. de nieuwe toyboy?quote:Op maandag 23 februari 2009 20:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bijna lieverd, nog heel eventjes geduld....
hmmmmmmm hoe kom ik deze laatste nachtjes nu door
quote:Op maandag 23 februari 2009 20:19 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Als je hem nou gewoon had begrepen had die film alles met je gedaan wat je onder je spoiler hebt staan
That is just plain mean. Die dude heeft je vaak genoeg geplezierd en dan steek je hem zo de oog uit? Ik weet niet wat box er van vind maar ik zou het iig niet tof vindenquote:Op maandag 23 februari 2009 20:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is allemaal al geregeld, is nu puur de dagen aftellen tot we in elkaars armen kunnen liggen en elkaar kunnen voelen en proeven en al onze liefde aan elkaar kunnen tonen in onvergetelijke heerlijke lieve en wilde seks enzo
Heerlijk!!quote:Op maandag 23 februari 2009 20:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
(volgens mij vinden jullie t gewoon lekker om gemept te worden)
IK BEGREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP m wel!
archhhhhhhhhhhhhhhh
Net zoals ik zijn broertje ben?quote:Op maandag 23 februari 2009 20:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niets toyboy
dit is ware liefde
B is mn verloofde
hoezo dat dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 20:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
That is just plain mean. Die dude heeft je vaak genoeg geplezierd en dan steek je hem zo de oog uit? Ik weet niet wat box er van vind maar ik zou het iig niet tof vinden
Gelukkig maar.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bijna lieverd, nog heel eventjes geduld....
hmmmmmmm hoe kom ik deze laatste nachtjes nu door
Get a girl.quote:
ach je bent het wachten waard liefiequote:Op maandag 23 februari 2009 20:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Daar zat ik ook aan te denken, zal moeilijk worden. Volhouden met de wetenschap dat het bijna over is
Ach B weet wat hij na een weekend ook te wachten staatquote:Op maandag 23 februari 2009 20:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
That is just plain mean. Die dude heeft je vaak genoeg geplezierd en dan steek je hem zo de oog uit? Ik weet niet wat box er van vind maar ik zou het iig niet tof vinden
quote:Op maandag 23 februari 2009 20:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ach B weet wat hij na een weekend ook te wachten staatjammer dat mensen zo met je om moeten gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annoyed.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Get a girl.
Frustrated a bit hmmm?
Waaaaarom heb ik met jou altijd het idee dat je continu zit mee te lurken, om dan precies op het juiste moment binnen te komen vallen?quote:
Het was dit keer gewoon toevalquote:Op maandag 23 februari 2009 20:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waaaaarom heb ik met jou altijd het idee dat je continu zit mee te lurken, om dan precies op het juiste moment binnen te komen vallen?
Koekje erbij?
quote:Op maandag 23 februari 2009 20:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]Wat de reden ook is dat jullie er niet mee zijn door gegaan. Dit is gewoon triest gedrag, DuimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Korreltje zout?quote:Op maandag 23 februari 2009 20:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Wat de reden ook is dat jullie er niet mee zijn door gegaan. Dit is gewoon triest gedrag, Duim
quote:Op maandag 23 februari 2009 20:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Wat de reden ook is dat jullie er niet mee zijn door gegaan. Dit is gewoon triest gedrag, Duim
Nog maar eventjes volhouden danquote:Op maandag 23 februari 2009 20:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach je bent het wachten waard liefie
en daarna hoeven we elkaar nooit meer te missen![]()
Ik zeg het gewoon open en bloot omdat ik Duim mag. Dan ga ik geen steken onder water plaatsen of wat dan ook. Ik mag zowel Box als Duim. I am being up front...quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 20:33 schreef JonKeL het volgende:
Jongens pas op, dalijk maakt zei de laatste post in dit topic en dan krijgen we bij het nieuwe topic MLI taferelen.
Oh w8 ga nog ff door
quote:Op maandag 23 februari 2009 20:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oehoeh mag ik mag ikquote:Op maandag 23 februari 2009 20:33 schreef JonKeL het volgende:
Jongens pas op, dalijk maakt zei de laatste post in dit topic en dan krijgen we bij het nieuwe topic MLI taferelen.
Oh w8 ga nog ff door
Dan zal ik je moeten vertellen dat dat jouw probleem is Sedan. Ik ga me niet aanpassen omdat jij het vervelend vindt wat ik zeg/doe.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 20:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan zal ik je moeten vertellen dat dat jouw probleem is Sedan. Ik ga me niet aanpassen omdat jij het vervelend vindt wat ik zeg/doe.
Hey D_Hquote:Op maandag 23 februari 2009 20:36 schreef Den_Haag het volgende:
ben ik weer. zo weer eens studeren
He Belz, toybrazilian
D_H reus!quote:Op maandag 23 februari 2009 20:36 schreef Den_Haag het volgende:
ben ik weer. zo weer eens studeren
He Belz, toybrazilian
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |