Die doet het altijd goed.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:29 schreef Wunny het volgende:
AAAH KANKER KACHEL
of 2girls1cup.quote:
opzich een leuk idee, vrees alleen dat ik de tere zieltjes van de mensen die in de vergadering zitten iets te hard schop.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:48 schreef beerten het volgende:
Ja:
Ik zou hier iets grappigs moeten vertellen, iets leuks, iets verantwoords, iets "off the record", iets met bezinning, iets onderhoudends. Maar kunnen we verdomme alstublieft gewoon aan het werk gaan en die zweverige onzin achterwege laten? Het is hier geen charitatieve instelling.
Dus je moet een vergadering openen, maar je hebt geen idee waar die over gaat? Dat wordt lastig ...quote:Op maandag 23 februari 2009 20:05 schreef jagermaster het volgende:
[..]
geen idee. Hoop mededelingen vrees is zonder dat er iets mee gebeurd.
ik hoop jou nooit in mijn bedrijf aan te treffen iigquote:Op maandag 23 februari 2009 20:05 schreef jagermaster het volgende:
[..]
geen idee. Hoop mededelingen vrees is zonder dat er iets mee gebeurd.
ben ook niet de voorzitter van de vergadering. Moet alleen de opening verzinnen. Verder ben ik alleen maar de voorzitter van de vergadering. Deze vergaderingen boeien mij niet zoveel. Vaak niet meer dan in de agenda staat met wat gezwam eromheen wat nergens opslaat en dat duurt 2 uur.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik hoop jou nooit in mijn bedrijf aan te treffen iig
ik weet hetquote:Op maandag 23 februari 2009 20:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dus je moet een vergadering openen, maar je hebt geen idee waar die over gaat? Dat wordt lastig ...
Jaaaaaajaquote:Op maandag 23 februari 2009 21:32 schreef jagermaster het volgende:
[..]
ben ook niet de voorzitter van de vergadering. Moet alleen de opening verzinnen. Verder ben ik alleen maar de voorzitter van de vergadering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't nothing to it but to do it.
Greece
Watquote:Op maandag 23 februari 2009 21:32 schreef jagermaster het volgende:
[..]
ben ook niet de voorzitter van de vergadering. Moet alleen de opening verzinnen. Verder ben ik alleen maar de voorzitter van de vergadering. Deze vergaderingen boeien mij niet zoveel. Vaak niet meer dan in de agenda staat met wat gezwam eromheen wat nergens opslaat en dat duurt 2 uur.
vergaderingen die ik zelf voorzit zijn qua inhoud wel duidelijk en wat meer to the point en productiever
Zijn het jouw meerdere? Zo nee, boeiend. Ik vond het een pracht tekst. Vergadering zijn om te vergaderen, niet voor al die andere onzin. Dat doen ze maar in de pauze ofzo.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:06 schreef jagermaster het volgende:
[..]
opzich een leuk idee, vrees alleen dat ik de tere zieltjes van de mensen die in de vergadering zitten iets te hard schop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |