De grote kale kerel die ik ken is niksquote:Op maandag 23 februari 2009 18:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
owh gezellig
sja ik weet het niet. val je op groot en kaal?
Nee man!! en tja als je buiten net gerookt hebt, vind ik het ook niksquote:Op maandag 23 februari 2009 18:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja die gunde ons niet eens een paar minuutjes samen he
ik had smint bij me hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 18:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee man!! en tja als je buiten net gerookt hebt, vind ik het ook niks
oww dan moeten wij even aan kwaak ontsnappen samenquote:Op maandag 23 februari 2009 18:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat was ik ook eig wel van plan, maarja box moest er zo naast staan enzo.. vond ik vaag haha
zoek een goeie bso!quote:Op maandag 23 februari 2009 18:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Stom oppasgedoe
Echt, vandaag kon al een oppas niet, hoor nu net dat mn oppas voor woensdag niet kan
Word er n beetje chagrijng van dat ik nu steeds andere mensen lastig moet vallen...
en ik maar wachten en wachten.. hoe raar wordt dan de situatie.. nee al ik wil, dan wil ik ook gelijkquote:
de babypoesjes liggen rustig boven, gaan jullie die even samen bekijkenquote:Op maandag 23 februari 2009 18:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oww dan moeten wij even aan kwaak ontsnappen samen
nou volgende x sleur ik je wel gewoon mee naar een rustig plekje en zoen jequote:Op maandag 23 februari 2009 18:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en ik maar wachten en wachten.. hoe raar wordt dan de situatie.. nee al ik wil, dan wil ik ook gelijk
Owh ik ga concurrentie krijgen vrees ikquote:Op maandag 23 februari 2009 18:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De grote kale kerel die ik ken is niksDus het is toch afhankelijk van hoe ik hem irl ga vinden
maar verder.. groot en kaal
[..]
Nee man!! en tja als je buiten net gerookt hebt, vind ik het ook niks
dat weet je nog niet!!?quote:Op maandag 23 februari 2009 18:05 schreef Murmeli het volgende:
Haha duim jij bent erg...denkt aan wat anders groot en kaals
dat weet ik nog niet....ik hoop het wel
Ja, dat wel, maar ik hoef ze normaal alleen op woensdagmiddag 'kwijt te kunnen' en dan moet je in de vakanties dagen bijkopen ofzo en die zijn heel duurquote:Op maandag 23 februari 2009 18:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoek een goeie bso!
probleem opgelost!
Hij is helemaal van jou schatquote:Op maandag 23 februari 2009 18:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Owh ik ga concurrentie krijgen vrees ik
Sorryquote:Op maandag 23 februari 2009 18:07 schreef Thrar het volgende:
hey stop eens, ik word er bijna geil van
en groot ook nog, maar ik ben de moeilijkste niet. Als jij nu even aan je moeder vraagt of zij börek voor ons maakt, praten we nergens meer overquote:Op maandag 23 februari 2009 18:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik dacht aan het hoofd van Kwaak
Die is toch kaal?Sorry kwaak
nee hoor valt reuze mee, belasting betaald t grootste gedeelte!quote:Op maandag 23 februari 2009 18:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar ik hoef ze normaal alleen op woensdagmiddag 'kwijt te kunnen' en dan moet je in de vakanties dagen bijkopen ofzo en die zijn heel duur
en geld
6 weken gaan we niet halen denk ik. misschien 3? maar dat denk ik ook niet eigenlijk.... 2,5 wordt het denk ikquote:Op maandag 23 februari 2009 18:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat weet je nog niet!!?
jullie doen aan de 6weken regel??
Haha. De volgende keer dat ze börek maakt ga ik eens kijken of ik iets af kan geven bij Murmeli, goed?quote:Op maandag 23 februari 2009 18:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en groot ook nog, maar ik ben de moeilijkste niet. Als jij nu even aan je moeder vraagt of zij börek voor ons maakt, praten we nergens meer over
Zijn daar ook al regels voorquote:Op maandag 23 februari 2009 18:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat weet je nog niet!!?
jullie doen aan de 6weken regel??
Dat vind ik een goed strevenquote:Op maandag 23 februari 2009 18:09 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Haha. De volgende keer dat ze börek maakt ga ik eens kijken of ik iets af kan geven bij Murmeli, goed?
dat ben ik al sinds gisteravond :Squote:Op maandag 23 februari 2009 18:07 schreef Thrar het volgende:
hey stop eens, ik word er bijna geil van
Heb gekeken en zou ook zoiets moeten betalen (met voordeel eraf)quote:Op maandag 23 februari 2009 18:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee hoor valt reuze mee, belasting betaald t grootste gedeelte!
ik heb kinderdagverblijf voor alle week dagen van 7:00-19:00 en bso voor mn dochtertje voorschool en naschool alle werkdagen en de vakanties
betaal in totaal 96,- per maand de rest betaald de belasting
dus als je alleen de woensdagmiddag en vakantie opvang hebt zal t echt niet veel zijn!
(ik heb nu vaste werktijden had ik voorheen nie maar heb geen vastcontract dus laat gewoon zo lopen voor t geval ik straks ander werk met andere tijden heb, ben anders hun plaats daar kwijt)
is goed!!quote:Op maandag 23 februari 2009 18:11 schreef GoeRoe86 het volgende:
Kut! Murm. Ik ga zo (na het eten) het geld overmaken. Helemaal vergeten. Sorry, sorry,sorry
is dat dan zo'n verschil per bso!?quote:Op maandag 23 februari 2009 18:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb gekeken en zou ook zoiets moeten betalen (met voordeel eraf)
Maar ik vind eigenlijk dat het mn ex zn verantwoordelijkheid is, wo is zijn dag, deze vakantie hadden ze bij hem moeten zijn (Heb m zelfs aangegeven dat ik er van uit zou gaan dat ze ook bij hem zouden zijn)
Zelfde probleem krijg ik ws in de meivakantie.
Okee, ga maar verder met jullie onderwerp, is leuker
haha misschien wel verstandig danquote:Op maandag 23 februari 2009 18:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb het geld maar nu over gemaakt. Anders vergeet ik het weer
wil je mijn rekeningnummer ook hebben?quote:Op maandag 23 februari 2009 18:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb het geld maar nu over gemaakt. Anders vergeet ik het weer
Altijd of toevallig nu?quote:Op maandag 23 februari 2009 18:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
2,5 week regel? ik hanteer de 3e date regel
Uhm...quote:Op maandag 23 februari 2009 18:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wil je mijn rekeningnummer ook hebben?
Welke regel is dat precies?quote:Op maandag 23 februari 2009 18:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik ga effe tellen hoeveel dates wij hebben gehad....quote:Op maandag 23 februari 2009 18:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
Over het algemeen altijd... ben nou eenmaal een geil meisjequote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou Box, vandaag heb ik zowaar vooruitgang geboekt en heb ik een goed gevoel met waar ik mee bezig ben. Heb geduld, dat heb ik ookMaar ik heb er een goede vibe bij, komt dus goed. Ik ben bezig en heb vandaag 2 telefoontjes met resultaat gehad
Mjummie!
Niet echt maagd, toch?quote:Op maandag 23 februari 2009 18:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ga effe tellen hoeveel dates wij hebben gehad....
ehh 8 denk ik...en nog maagd
Ja maar als ik het op de 1e of 2e date doe voel ik me zo sletterigquote:Op maandag 23 februari 2009 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik hanteer de regel: Als het goed voelt, doen![]()
Ik hanteer de regel: Als het goed voelt, minder hard drukkenquote:Op maandag 23 februari 2009 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik hanteer de regel: Als het goed voelt, doen![]()
Geen geneuk voor de 3e date hahaquote:
Ik heb niet zoveel met regels. Life the moment. Ga er niet te veel bij nadenken enzo...quote:Op maandag 23 februari 2009 18:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Geen geneuk voor de 3e date haha
niet over jouquote:
zal je date leuk vindenquote:Op maandag 23 februari 2009 18:21 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik hanteer de regel: Als het goed voelt, minder hard drukken
OMG, sorry
Geen last vanquote:Op maandag 23 februari 2009 18:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja maar als ik het op de 1e of 2e date doe voel ik me zo sletterig
Ik snap um nietquote:Op maandag 23 februari 2009 18:21 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik hanteer de regel: Als het goed voelt, minder hard drukken
OMG, sorry
Zou wel naar zijn als het over gaan zou gaan hahaquote:
Vooral vreemdquote:Op maandag 23 februari 2009 18:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Zou wel naar zijn als het over gaan zou gaan haha
Hoi autoquote:
She will never find out. Quick! Hide te evidencequote:
Ik dacht het lijf groot en het hoofd kaalquote:Op maandag 23 februari 2009 18:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hee noukie, gaat over het hoofd van kwaak
En die is inderdaad heel groot en kaal, heb hem irl gezien samen met murm... en het was gezelli!!!quote:Op maandag 23 februari 2009 18:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oja dat kloptquote:Op maandag 23 februari 2009 18:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht het lijf groot en het hoofd kaal
quote:Op maandag 23 februari 2009 18:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
En die is inderdaad heel groot en kaal, heb hem irl gezien samen met murm... en het was gezelli!!!
Morgen de sexverhalen van murm en kwaak onlinequote:Op maandag 23 februari 2009 18:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mm grote man lekker
* Murmeli moet zo even een stukje rijden met de randstadrail
Hahaha, gelukkig niet neequote:
Jij bent alles behalve kaal op je borst als ik je foto's mag gelovenquote:
En, wat heb je gegeten?quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 18:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Morgen de sexverhalen van murm en kwaak online![]()
Zoiets dacht ik alquote:Op maandag 23 februari 2009 18:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zo groot ben je nietquote:
quote:
Hehe, maar dat is juist fijn!quote:Op maandag 23 februari 2009 18:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Jij bent alles behalve kaal op je borst als ik je foto's mag geloven
Oow jaquote:Op maandag 23 februari 2009 18:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Voor jou nietvoor anderen misschien wel
en dan bel je niet of ik mee wil eten?quote:Op maandag 23 februari 2009 18:38 schreef Nouk84 het volgende:
Oow, voor de geïnteresseerden; het is spinazie met zalm en roomkaas geworden..
Haar is fijn? Nehquote:Op maandag 23 februari 2009 18:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, maar dat is juist fijn!
sinds wanneer?quote:Op maandag 23 februari 2009 18:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, maar dat is juist fijn!
Ik heb ook spinazie op.. wel uit ene potje, en met vinken (geen sla, maar die andere) en uhm krieltjequote:Op maandag 23 februari 2009 18:38 schreef Nouk84 het volgende:
Oow, voor de geïnteresseerden; het is spinazie met zalm en roomkaas geworden..
Ooit al eens eentje met fijn borsthaar gehad dan?quote:
Dit was de primeur, wil ik je niet aandoen..quote:Op maandag 23 februari 2009 18:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en dan bel je niet of ik mee wil eten?
Uhm ja.. maar dat vind ik eig echt niksquote:Op maandag 23 februari 2009 18:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ooit al eens eentje met fijn borsthaar gehad dan?Heb er alleen maar positief commentaar op gehad als ze er eenmaal mee mochten kroelen
hoe lang ben je dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 18:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Voor jou nietvoor anderen misschien wel
Een beetje is primaquote:Op maandag 23 februari 2009 18:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ooit al eens eentje met fijn borsthaar gehad dan?Heb er alleen maar positief commentaar op gehad als ze er eenmaal mee mochten kroelen
Ik hou van een gokjequote:Op maandag 23 februari 2009 18:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dit was de primeur, wil ik je niet aandoen..
ow dan wil je kwaak ook niet die heeft overal haar behalve op zn hoofdquote:
*checkt fobo*quote:
*checkt fobo*quote:
Bovenop nietquote:
Zie.. je hebt totaal geen concurrentiequote:Op maandag 23 februari 2009 18:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ow dan wil je kwaak ook niet die heeft overal haar behalve op zn hoofd
lekker zacht
iddquote:Op maandag 23 februari 2009 18:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee of geen borsthaar of heel veel
zo'n zielig plukje is t ook niet....
Ik hou ook niet van borsthaar bij vrouwenquote:Op maandag 23 februari 2009 18:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
lekker zacht
quote:Op maandag 23 februari 2009 18:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
lekker zacht
Vrouwen met verstand!quote:Op maandag 23 februari 2009 18:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee of geen borsthaar of heel veel
zo'n zielig plukje is t ook niet....
quote:Op maandag 23 februari 2009 18:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zie.. je hebt totaal geen concurrentie
Voor jou vast wel, voor mij zal het dan wel meevallenquote:
voor jou prima toyboy leeftijdquote:Op maandag 23 februari 2009 18:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voor jou vast wel, voor mij zal het dan wel meevallen
Toyboy voor mij? dan is ie wel jong.. effe nakijken.quote:
je hebt net geen pedopas nodigquote:Op maandag 23 februari 2009 18:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Toyboy voor mij? dan is ie wel jong.. effe nakijken.
quote:Op maandag 23 februari 2009 18:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik hou van een gokjedus had ik best willen doen
Pff dat is wel jongquote:
Tja neem je ook niet kwalijk dat je vliefd ben op mijquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 18:50 schreef JonKeL het volgende:
Zo ik kan er weer tegen aan, klaar met eten
Is toch niet voor niets een TOY BOY??quote:Op maandag 23 februari 2009 18:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Toyboy voor mij? dan is ie wel jong.. effe nakijken.
in de wat?quote:Op maandag 23 februari 2009 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
Singles stond weer bovenaan in de AT!
Ja dat snap ik.. maar ik denk dat ik toch voor de wat oudere ga.. dan maar geen toyboy. Die moet je vaak nog dingen leren en dat wil ik niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Is toch niet voor niets een TOY BOY??
Actieve Topics denk ikquote:
Nee toch?quote:Op maandag 23 februari 2009 18:52 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen, maar eigenlijk ben ik sago
Heb je ons gemist?! wat vind jij van borst haar?quote:Op maandag 23 februari 2009 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
Singles stond weer bovenaan in de AT!
Voordeel van dingen leren is dat je alles naar JOUW hand kan zettenquote:Op maandag 23 februari 2009 18:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.. maar ik denk dat ik toch voor de wat oudere ga.. dan maar geen toyboy. Die moet je vaak nog dingen leren en dat wil ik niet.
Haha. Dat klinkt wel heel dramatisch.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.. maar ik denk dat ik toch voor de wat oudere ga.. dan maar geen toyboy. Die moet je vaak nog dingen leren en dat wil ik niet.
ohnoesquote:
Ben jij ook groot en kaal?quote:
Ja ik kan nu morgen ochtend extra vroeg beginnen omdat zo'n collega de boel verziekt heeft en het niet kan fixenquote:Op maandag 23 februari 2009 18:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee toch?
Nou eventje hier ronddwalen en je bent gelijk weer vrolijk
Hahaquote:
Wordt het dan geen tijd om dat te doen?quote:Op maandag 23 februari 2009 18:55 schreef r8ality het volgende:
. Ik heb mijn fotoboek al 7 jaar niet bijgewerkt
.
wahahaha zie t laatste in 2002quote:Op maandag 23 februari 2009 18:55 schreef r8ality het volgende:
.
nee, ik ken hemquote:
Gooi er dan even een neiuwe foto en nieuwe leeftijd in! Anders kunnen we je zo moeilijk keurenquote:Op maandag 23 februari 2009 18:55 schreef r8ality het volgende:
.
Dat is wel kut.. maar je overleeft het welquote:Op maandag 23 februari 2009 18:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja ik kan nu morgen ochtend extra vroeg beginnen omdat zo'n collega de boel verziekt heeft en het niet kan fixen
Voor jouquote:Op maandag 23 februari 2009 18:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wahahaha zie t laatste in 2002
hmmm dat maakt je nu een ideale toyboyleeftijd.....
quote:
Zal er eens over denkenquote:Op maandag 23 februari 2009 18:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gooi er dan even een neiuwe foto en nieuwe leeftijd in! Anders kunnen we je zo moeilijk keuren
Gewoon hier in het topic..quote:Op maandag 23 februari 2009 18:56 schreef r8ality het volgende:
Waar kan ik me aanmelden voor toyboy?.
Tijdje terug kon je solliciteren, maar daarna werd alles door Duimelot weer afgeblazen...quote:Op maandag 23 februari 2009 18:56 schreef r8ality het volgende:
Waar kan ik me aanmelden voor toyboy?.
nee ik doe niet meer aan toyboys he had ik gezegdquote:
Owja klopt ja.. maar ik ook niet meer hequote:Op maandag 23 februari 2009 18:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee ik doe niet meer aan toyboys he had ik gezegd
maar jij wilde een wat ouder ervaren toyboy figuur toch!?
Wie zegt dat hij ervaren is? Misschien zit ie wel in de categorie RZ/TBquote:Op maandag 23 februari 2009 18:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee ik doe niet meer aan toyboys he had ik gezegd
maar jij wilde een wat ouder ervaren toyboy figuur toch!?
Ja, ik heb je jullie gemistquote:Op maandag 23 februari 2009 18:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb je ons gemist?! wat vind jij van borst haar?(jij bent ook geen 20 meer maar 22, dus jij hebt wel verstand van wat fijn is en wat niet
)
quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 18:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja klopt ja.. maar ik ook niet meer he
Hieruit komt meer de conclusie dat een oudere wel is toegestaanquote:Op maandag 23 februari 2009 18:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hou es op met die afkortingen....quote:Op maandag 23 februari 2009 18:58 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij ervaren is? Misschien zit ie wel in de categorie RZ/TB
Dat bedoel ik!quote:Op maandag 23 februari 2009 18:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, ik heb je jullie gemist
Borsthaar? Dat ligt wel heel erg aan de persoon en in welke mate. Maar ik vind het wel heerlijk om er doorheen te kroelen
Ik heb van het weekend nog een 28 jarige afgewezenquote:Op maandag 23 februari 2009 18:59 schreef automatic_ het volgende:
Hieruit komt meer de conclusie dat een oudere wel is toegestaan
Realzeus, tijnbreinquote:Op maandag 23 februari 2009 18:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hou es op met die afkortingen....
Hehe. Daar was ik al wel achter n.a.v. EHVquote:
Zozo, toch de principes?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb van het weekend nog een 28 jarige afgewezen
[..]
Realzeus, tijnbrein
Hij neukt zich in de rondte?quote:
Yup, toch die verdomde principes.. was bijna om, maarja de afstand nekte dat moment. En toen weer verstandig gewordenquote:
Zo ben ik dan weer wel, ik heb het opgegetenquote:Op maandag 23 februari 2009 18:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh, dan kan je altijd nog hier komen, heb voer genoeg voor 2..
Grote meid!quote:Op maandag 23 februari 2009 19:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo ben ik dan weer wel, ik heb het opgegeten
Ooo dan is de afstand de schuldige en niet de principes?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Yup, toch die verdomde principes.. was bijna om, maarja de afstand nekte dat moment. En toen weer verstandig geworden
De dag erna toch de principes, want toen was ie heel dichtbijquote:Op maandag 23 februari 2009 19:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo dan is de afstand de schuldige en niet de principes?
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De dag erna toch de principes, want toen was ie heel dichtbij
Dat is inderdaad wel lekker ja!quote:Op maandag 23 februari 2009 18:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, ik heb je jullie gemist
Borsthaar? Dat ligt wel heel erg aan de persoon en in welke mate. Maar ik vind het wel heerlijk om er doorheen te kroelen
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo dan is de afstand de schuldige en niet de principes?
Het was écht veul te zout, maar ach..quote:Op maandag 23 februari 2009 19:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Grote meid!zoals het hoort!
weetnie, ik ben er niet bij iigquote:
Hij neukt in iedergevalquote:
ik wil het niet weten lalalalalalalaquote:
Wie neukt er?quote:
Hehequote:Op maandag 23 februari 2009 19:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wil het niet weten lalalalalalala
r8 nog wat.. in iedergeval volgens Artic... maar die zegt er verder weinig overquote:
Je zou haast gaan denken dat het je broertje is ofzoquote:Op maandag 23 februari 2009 19:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wil het niet weten lalalalalalala
Ja hoor, wie a zegt moet ook b zeggen.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
r8 nog wat.. in iedergeval volgens Artic... maar die zegt er verder weinig over
ik nietquote:
Idd jaquote:Op maandag 23 februari 2009 19:09 schreef Nouk84 het volgende:
Ja hoor, wie a zegt moet ook b zeggen.
Waarom ? De meeste hiero hebben toch ook wel een wipkip ? Dus waarom moet dat opeens verteld worden?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja hoor, wie a zegt moet ook b zeggen.
Ik heb geen wipkip hoor, was het maar zo.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:11 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Waarom ? De meeste hiero hebben toch ook wel een wipkip ? Dus waarom moet dat opeens verteld worden?
Owww en als jullie nog een paar jaar wachtten ben ik ook wel kaal![]()
Groot (lang) ben ik al wel
Damn, jammer dat ik niet meer kan bluffen dat ik ook lekker gegeten hebquote:Op maandag 23 februari 2009 19:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik niet
ik had wel 2 heerlijke kipfilets op mijn bord net![]()
ik ga binnenkort naar de kapperquote:Op maandag 23 februari 2009 19:13 schreef JonKeL het volgende:
Van de zomer heb ik ook een (bijna) kale kop denk ik
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb geen wipkip hoor, was het maar zo.
gewoon doen maar mijn eten was toch lekkerderquote:Op maandag 23 februari 2009 19:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Damn, jammer dat ik niet meer kan bluffen dat ik ook lekker gegeten heb
Nee hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 19:14 schreef ArTiC het volgende:
zitten jullie nu allemaal op het vervolg te wachten?
quote:
Maar jij bent een vrouwquote:Op maandag 23 februari 2009 19:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ga binnenkort naar de kapper
ben er ook an t denken om eens voor milimeterwerk te gaan
de ene f5 wel dan weer niet dan weer welquote:Op maandag 23 februari 2009 19:16 schreef JonKeL het volgende:
Ziet bij jullie de site er ook heel stom uit momenteel?
Ookquote:Op maandag 23 februari 2009 19:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!Jij hebt verstand..
Goede reis!quote:Op maandag 23 februari 2009 19:01 schreef MaartenHaarlem het volgende:
![]()
Hoi lady`s en gentelmen ! , Even snel spieken en tas inpakken !
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik niet
ik had wel 2 heerlijke kipfilets op mijn bord net![]()
LOL.. die laatste twee achter elkaar is wel humor ja..quote:Op maandag 23 februari 2009 19:11 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Waarom ? De meeste hiero hebben toch ook wel een wipkip ? Dus waarom moet dat opeens verteld worden?
Owww en als jullie nog een paar jaar wachtten ben ik ook wel kaal![]()
Groot (lang) ben ik al wel
Nogal ja..quote:Op maandag 23 februari 2009 19:16 schreef JonKeL het volgende:
groeit wel weer aan toch!quote:Op maandag 23 februari 2009 19:16 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouwLANG MOET HET!
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je wilt niet eens met me zoenen!!! pfffffffff![]()
de css file laad af en toe niet goed, keer op F5 duwenquote:Op maandag 23 februari 2009 19:16 schreef JonKeL het volgende:
nou ik krijg nu al ene paar minuten lang zo'n "vreemd" beeldquote:Op maandag 23 februari 2009 19:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de css file laad af en toe niet goed, keer op F5 duwen
Ik verbaas mezelf nog dagelijks in de spiegel hoe lang mijn haar is....quote:Op maandag 23 februari 2009 19:16 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouwLANG MOET HET!
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik verbaas mezelf nog dagelijks in de spiegel hoe lang mijn haar is....
Bijzonder! Speciaal! Niet vreemd. Dat is zo stigmatiserend!quote:Op maandag 23 februari 2009 @ 19:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nou ik krijg nu al ene paar minuten lang zo'n "vreemd" beeld
Jij ook al?quote:Op maandag 23 februari 2009 @ 19:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
*pakt agenda* Uhmmm welke data schikt jou het best ?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb geen wipkip hoor, was het maar zo.
Jij hebt vet lang haar! maar ook vet tof haar, want het is nog steeds mooi op die lengte!quote:Op maandag 23 februari 2009 19:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij hebt vet lang haar! maar ook vet tof haar, want het is nog steeds mooi op die lengte!lijkt wel alsof ik slijm
Mwah.... Een beetje...quote:Op maandag 23 februari 2009 19:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij hebt vet lang haar! maar ook vet tof haar, want het is nog steeds mooi op die lengte!lijkt wel alsof ik slijm
En ik doe zo mijn best om speciaal te zijn en nu ben ik het weer nietquote:Op maandag 23 februari 2009 19:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Bijzonder! Speciaal! Niet vreemd. Dat is zo stigmatiserend!
In mijn geval niet...quote:Op maandag 23 februari 2009 19:22 schreef mrbox het volgende:
Lang haar is toch veel beter dan kort bij een vrouw
Ja, dat vind ik wel..quote:Op maandag 23 februari 2009 19:22 schreef mrbox het volgende:
quote:Op maandag 23 februari 2009 @ 19:22 schreef mrbox het volgende:
Ik vind die foto met dat halflang haar echt vet stoer hoor !quote:
Nja ben nu veel blijer met mijn huidige kapsel en krijg hte ook veel om mij heen te horen van mensen die mij kennen dat dit veeeel beter staatquote:Op maandag 23 februari 2009 19:23 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Ik vind die foto met dat halflang haar echt vet stoer hoor !
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:22 schreef mrbox het volgende:
Ik heb ze jaren tot net boven mijn kont gehad. Moet zeggen dat schouderlengte me stukken beter bevaltquote:Op maandag 23 februari 2009 19:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, doe maar niet inderdaadquote:Op maandag 23 februari 2009 19:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Als ik maar niet in haar verdrink in me dromen
Vind dat vaak ook stuk mooier.. Anders heb je lang haar dat maar hangt.. Haast nooit model erin, alleen maar haarquote:Op maandag 23 februari 2009 19:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb ze jaren tot net boven mijn kont gehad. Moet zeggen dat schouderlengte me stukken beter bevalt
Ik nietquote:Op maandag 23 februari 2009 19:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nja ben nu veel blijer met mijn huidige kapsel en krijg hte ook veel om mij heen te horen van mensen die mij kennen dat dit veeeel beter staat
Als je er het gezicht voor hebt kan het heel mooi zijnquote:Op maandag 23 februari 2009 19:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nja ben nu veel blijer met mijn huidige kapsel en krijg hte ook veel om mij heen te horen van mensen die mij kennen dat dit veeeel beter staat
Vervenquote:Op maandag 23 februari 2009 19:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als je er het gezicht voor hebt kan het heel mooi zijnMij zou het niet staan. Ik ben dan ook nu al bang voor als ik oud nog ouder? Ja, nog ouderword, en mijn haar grijs en dun wordt.. Wat moet ik er dan mee?
geloof mij maar.. er word genoeg gefriemeld in mijn haar.. dat staat altijd rechtovereind als ik met beertje op de bank zit hahaquote:Op maandag 23 februari 2009 19:29 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Vind lang haar bij vrouwen horen... en je kan er zo lekker mee friemelen als je samen op de bank zit ofzo...
Bij mij is het eigenlijk nooit zo lang geweest, dus ik ben er super trots op. En je las het, het schijnt nog echt mooi te zijn ookquote:Op maandag 23 februari 2009 19:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb ze jaren tot net boven mijn kont gehad. Moet zeggen dat schouderlengte me stukken beter bevalt
Krulpinnen zijn de oplossingquote:Op maandag 23 februari 2009 19:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als je er het gezicht voor hebt kan het heel mooi zijnMij zou het niet staan. Ik ben dan ook nu al bang voor als ik oud nog ouder? Ja, nog ouderword, en mijn haar grijs en dun wordt.. Wat moet ik er dan mee?
Op het laatst had ik het alleen nog maar in een staart of een vlecht. Nu heb ik het juist altijd losquote:Op maandag 23 februari 2009 19:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vind dat vaak ook stuk mooier.. Anders heb je lang haar dat maar hangt.. Haast nooit model erin, alleen maar haar
Weet ik niet. Jij bent er één van, dus vertel het maarquote:Op maandag 23 februari 2009 19:34 schreef Belsezar het volgende:
Hmmm, het gaat over haar maar de TT zegt groot en kaal.
Mag ik er vanuit gaan dat de mannen hier dus grote kale vrouwen willen?![]()
Wie heeft dat dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dreamer, Nouk en JB hebben gewoon haar wat bij hun snoet past! maar nog niet het tofste haar van Fok! natuurlijk
De TT is door een vrouw gemaakt gelukkig!quote:Op maandag 23 februari 2009 19:34 schreef Belsezar het volgende:
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dreamer, Nouk en JB hebben gewoon haar wat bij hun snoet past! maar nog niet het tofste haar van Fok! natuurlijk
Heb je helemaal goedquote:Op maandag 23 februari 2009 19:34 schreef Belsezar het volgende:
Valt me tegen...quote:
Mocht je het ergens voor willen gebruiken:quote:Op maandag 23 februari 2009 19:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_haar__.html?p=9,2quote:Een garderobe van eigen haar
AMSTERDAM - Ioana Cioanca heeft een volledige garderobe gebreid van haar eigen haar.
Vanaf haar 16e liet ze haar haar groeien, speciaal om er kleren van te maken. De nu 71-jarige heeft al een hoed, sjaal, rok, blouse, regenjas, tas, portemonnee en handschoenen gefabriceerd.
"Misschien zijn er wel meer vrouwen die dit doen", zegt de Roemeense. "Maar ik denk niet dat ze dan net zoveel hebben gebreid als ik."
De kledingstukken zijn verschillend van kleur omdat de vrouw de afgelopen tien jaar grijs begon te worden.
Cioanca vindt dat de harige kleding comfortabel en warm aanvoelt. "Mensenhaar kan erg nuttig zijn."
Een bobline is wat mij betreft epic winquote:Op maandag 23 februari 2009 19:22 schreef mrbox het volgende:
Niet voor mij in ieder geval. Gewoon een kapsel wat bij ze past. En dan niet dat pittig kort kapsel van vrouwen na de midlife crisisquote:Op maandag 23 februari 2009 19:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Weet ik niet. Jij bent er één van, dus vertel het maar
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mocht je het ergens voor willen gebruiken:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_haar__.html?p=9,2
Hahaha, en nu moeten wij vragen waar je dat hebt zitten natuurlijkquote:
maar ik heb ook pittig kort kapsel en ik zit niet in de midlife crisis...quote:Op maandag 23 februari 2009 19:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet voor mij in ieder geval. Gewoon een kapsel wat bij ze past. En dan niet dat pittig kort kapsel van vrouwen na de midlife crisis
Nee hoor, is niet mijn haarquote:Op maandag 23 februari 2009 19:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hahaha, en nu moeten wij vragen waar je dat hebt zitten natuurlijk
Ik mag geen bobquote:Op maandag 23 februari 2009 19:39 schreef Elegy het volgende:
[..]
Een bobline is wat mij betreft epic win![]()
Zit ik dan wel op de goede plek hier? Vrouwen moeten toch echt wel haar op hun hoofd hebben voor mijquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:39 schreef Elegy het volgende:
[..]
Een bobline is wat mij betreft epic win![]()
Haha okequote:
op zn borstquote:Op maandag 23 februari 2009 19:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hahaha, en nu moeten wij vragen waar je dat hebt zitten natuurlijk
Dan zit je dus goedquote:Op maandag 23 februari 2009 19:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar ik heb ook pittig kort kapsel en ik zit niet in de midlife crisis...
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee hoor, is niet mijn haar
Dan zou ik het toch maar ergens anders proberenquote:Op maandag 23 februari 2009 19:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zit ik dan wel op de goede plek hier? Vrouwen moeten toch echt wel een haar op hun hoofd hebben voor mij
heul goedquote:
Inderdaad!quote:
Roflquote:Op maandag 23 februari 2009 19:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan zou ik het toch maar ergens anders proberen
Het moet wel staan...quote:
Haha.. tja de aftakeling is al een aantal jaar bezig he. Dan krijg je datquote:Op maandag 23 februari 2009 19:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
RoflDat bier van de afgelopen dagen begint eindelijk zijn tol te eisen
Ik kan het niet meer aan, ik ben oud aan het worden. Vroeger kon ik nog wel 5 dagen achter elkaar feesten tot 7 uur in de ochtend. Nu gaat typen niet eens meer goed
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Kluts heeft toch een bob?
Leest kluts mee ofzo?quote:
Kijk, daar ga je al, mij zou het dus niet staanquote:Op maandag 23 februari 2009 19:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Bij vrouwen met een klein hoofd staat het vaak wel leuk
Ik heb nog maar weinig mensen gezien waarbij ik het mooi vondquote:Op maandag 23 februari 2009 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind een bob best leuk
Wel een mooie strakke dan, bij iemand met heel steil haar
en een mooie hals is ook wel een +
Nee maar ik vroeg me af of ik het goed hadquote:
Is wel te hopen inderdaadquote:Op maandag 23 februari 2009 19:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha.. tja de aftakeling is al een aantal jaar bezig he. Dan krijg je dat
Maar je overleeft het wel hoor.
Al wat chickies gestoord daar?
Wanneer kom je weer terug?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is wel te hopen inderdaadZou wel erg vroeg over zijn anders
Gestoord weet ik nietMaar laten we zeggen dat ik niet stil heb gezeten
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Bij vrouwen met een klein hoofd staat het vaak wel leuk
waarom?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:22 schreef mrbox het volgende:
Dat is alweer eind vorig jaar ofzo hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 19:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee maar ik vroeg me af of ik het goed had
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is wel te hopen inderdaadZou wel erg vroeg over zijn anders
Gestoord weet ik nietMaar laten we zeggen dat ik niet stil heb gezeten
Mn moeder heeft een bob, staat r goedquote:Op maandag 23 februari 2009 19:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb nog maar weinig mensen gezien waarbij ik het mooi vond
2 maart zet ik weer voet op Nederlandse bodem.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer terug?
En weet je al wat je met je huis doet?
Das beterquote:Op maandag 23 februari 2009 19:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
2 maart zet ik weer voet op Nederlandse bodem.
Het huis heb ik onder gebracht bij een makelaar. Hij zal het huis voor mij verhuren en verdere zorg dragen als ik er niet ben.
B schatjuhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 23 februari 2009 19:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het huis heb ik onder gebracht bij een makelaar. Hij zal het huis voor mij verhuren en verdere zorg dragen als ik er niet ben.
Natuurlijk snap ik hetquote:Op maandag 23 februari 2009 19:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]je snapt wel wat ik bedoel.
Maar das duidelijk dan
Wel grappig, gaat over een aantal mensen die vast komen te zitten in een schip wat ondersteboven ligt en dan proberen ontsnappen.quote:
Duimelot! Lieverd!quote:
Aah gezelligquote:Op maandag 23 februari 2009 19:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik het
Ja, het buurmeisje is over. Die begon na anderhalve week al te claimen en praten over wonen in mijn huis als ik er niet was. Ging wat te snel
Oké dan, dat is wel fijn ja!quote:Op maandag 23 februari 2009 19:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Even iemand bellen dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:57 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb zin om vanavond naar de film te gaan!
alsof IMDB altijd gelijk heeftquote:Op maandag 23 februari 2009 20:00 schreef Thrar het volgende:
[..]
dus we gaan voor de IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0409182/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |