De grote kale kerel die ik ken is niksquote:Op maandag 23 februari 2009 18:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
owh gezellig
sja ik weet het niet. val je op groot en kaal?
Nee man!! en tja als je buiten net gerookt hebt, vind ik het ook niksquote:Op maandag 23 februari 2009 18:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja die gunde ons niet eens een paar minuutjes samen he
ik had smint bij me hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 18:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee man!! en tja als je buiten net gerookt hebt, vind ik het ook niks
oww dan moeten wij even aan kwaak ontsnappen samenquote:Op maandag 23 februari 2009 18:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat was ik ook eig wel van plan, maarja box moest er zo naast staan enzo.. vond ik vaag haha
zoek een goeie bso!quote:Op maandag 23 februari 2009 18:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Stom oppasgedoe
Echt, vandaag kon al een oppas niet, hoor nu net dat mn oppas voor woensdag niet kan
Word er n beetje chagrijng van dat ik nu steeds andere mensen lastig moet vallen...
en ik maar wachten en wachten.. hoe raar wordt dan de situatie.. nee al ik wil, dan wil ik ook gelijkquote:
de babypoesjes liggen rustig boven, gaan jullie die even samen bekijkenquote:Op maandag 23 februari 2009 18:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oww dan moeten wij even aan kwaak ontsnappen samen
nou volgende x sleur ik je wel gewoon mee naar een rustig plekje en zoen jequote:Op maandag 23 februari 2009 18:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en ik maar wachten en wachten.. hoe raar wordt dan de situatie.. nee al ik wil, dan wil ik ook gelijk
Owh ik ga concurrentie krijgen vrees ikquote:Op maandag 23 februari 2009 18:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De grote kale kerel die ik ken is niksDus het is toch afhankelijk van hoe ik hem irl ga vinden
maar verder.. groot en kaal
[..]
Nee man!! en tja als je buiten net gerookt hebt, vind ik het ook niks
dat weet je nog niet!!?quote:Op maandag 23 februari 2009 18:05 schreef Murmeli het volgende:
Haha duim jij bent erg...denkt aan wat anders groot en kaals
dat weet ik nog niet....ik hoop het wel
Ja, dat wel, maar ik hoef ze normaal alleen op woensdagmiddag 'kwijt te kunnen' en dan moet je in de vakanties dagen bijkopen ofzo en die zijn heel duurquote:Op maandag 23 februari 2009 18:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoek een goeie bso!
probleem opgelost!
Hij is helemaal van jou schatquote:Op maandag 23 februari 2009 18:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Owh ik ga concurrentie krijgen vrees ik
Sorryquote:Op maandag 23 februari 2009 18:07 schreef Thrar het volgende:
hey stop eens, ik word er bijna geil van
en groot ook nog, maar ik ben de moeilijkste niet. Als jij nu even aan je moeder vraagt of zij börek voor ons maakt, praten we nergens meer overquote:Op maandag 23 februari 2009 18:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik dacht aan het hoofd van Kwaak
Die is toch kaal?Sorry kwaak
nee hoor valt reuze mee, belasting betaald t grootste gedeelte!quote:Op maandag 23 februari 2009 18:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar ik hoef ze normaal alleen op woensdagmiddag 'kwijt te kunnen' en dan moet je in de vakanties dagen bijkopen ofzo en die zijn heel duur
en geld
6 weken gaan we niet halen denk ik. misschien 3? maar dat denk ik ook niet eigenlijk.... 2,5 wordt het denk ikquote:Op maandag 23 februari 2009 18:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat weet je nog niet!!?
jullie doen aan de 6weken regel??
Haha. De volgende keer dat ze börek maakt ga ik eens kijken of ik iets af kan geven bij Murmeli, goed?quote:Op maandag 23 februari 2009 18:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en groot ook nog, maar ik ben de moeilijkste niet. Als jij nu even aan je moeder vraagt of zij börek voor ons maakt, praten we nergens meer over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |