Ben ik al geweestquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:33 schreef Tokus het volgende:
zo, nu heb ik wel zin in Priest Feast,
Hoezo?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:33 schreef Tokus het volgende:
zo, nu heb ik wel zin in Priest Feast, want ik heb net KK Downing aan de foon gehad.
Kijk eens naar z'n signature.quote:
Lekkere beatquote:Op maandag 2 maart 2009 21:19 schreef Darkestrah het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)hol_en_de_jeugd.html
JEWEEEETZZZZ.
Die gast.
My Dying Bride ook.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:31 schreef tijnbrein het volgende:
Naar welk album kijken jullie uit dat dit jaar uit moet komen?
Ik kijk uit naar het nieuwe album van Mastodon, Dream Theater en My Dyind Bride.
Deathstarsquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:35 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
My Dying Bride ook.
Verder dunno..
Morgen Deathstars in Bibelot
Dream Theater , 1349 , Emperor live ,Blut aus nord cd,die ik nog moet kopen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:31 schreef tijnbrein het volgende:
Ik kijk uit naar het nieuwe album van Mastodon, Dream Theater en My Dyind Bride.
God Dethroned komt inderdaad met een nieuw album uit. Wie is eigenlijk de drummer tegenwoordig?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:52 schreef SicSicSics het volgende:
Suicide Silence, DevilDriver, Neaera, Job for a Cowboy, Chimaira, Mastodon en Saint Deamon
Is Obituary nou al zeker? Want dan wacht ik daar ook op!
I killed the Prom Queen, ben ik ook wel benieuwd naar.![]()
En God Dethroned
Er komt best veel dit jaar!![]()
Geen idee, van Weesenbeek doet het niet meer geloof ik? Ik denk dat ik daar 28 maart wel achter kom. Dan zie ik gelijk wie de nieuwe drummer van Detonation is waarschijnlijk...quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:31 schreef tijnbrein het volgende:
God Dethroned komt inderdaad met een nieuw album uit. Wie is eigenlijk de drummer tegenwoordig?
My Dying Bride. Maar dat is niet echt doom meer. En ik ben ook niet zo doomfan dus ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:32 schreef lifeblind het volgende:
Hm, momenteel zit ik niet echt te wachten op nieuwe albums die uitkomen. Het laatste waar ik echt naar uitkeek was de nieuwe Mournful Congregation, maar die heb ik ondertussen al binnen (op zowel cd als vinyl). Ik heb eigenlijk ook geen idee wat voor boeiende doom er verder uitkomt dit jaar om eerlijk te zijn.
Volgens mij was er nog geen datum bekend.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:43 schreef Arcturus het volgende:
Wanneer komt er weer eens een nieuwe slayoooor?
Ik had 't over boeiende doomquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
My Dying Bride. Maar dat is niet echt doom meer. En ik ben ook niet zo doomfan dus ik zou het niet weten.
Allemaal van die huilie bandsquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:31 schreef tijnbrein het volgende:
Dat snap ik. Ik luister naast My Dying Bride ook nauwelijks naar doomquote:
Jouw smaak danquote:
Goede black metal of heavy metalquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik luister naast My Dying Bride ook nauwelijks naar doom
[..]
Jouw smaak dan
Candlemass, Slayer, Megadeth en inderdaad Dream Theater. Er schijnt ook een nieuwe Iron Maiden te komen, ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:31 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is jouw mening. Iedereen die een andere mening dan jou heeft is gelijk raar.quote:
Er zijn vage geruchten over een nieuw album in 2009, maar niets is bevestigd. Van Wikipedia:quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:52 schreef Tokus het volgende:
Nieuwe Maiden cd? Als ze het schema van elke 3 jaar een cd aanhouden wel. Maar of dat nu weer gebeurt, geen idee, ik heb er nog niks over gehoord (en ik hou die band toch nog aardig in de gaten)
quote:During the Somewhere Back In Time tour, Bruce Dickinson has said that there are plans for Iron Maiden to write and record a new album, most likely to come out in 2009, and in an interview with Metal Edge, Steve Harris said there definitely will be another album, stating that, "I always had this vision that we would do 15 studio albums, and the next one would be the 15th. Hopefully, we'll do another one or two for luck, but we'll see how we go, really." Dickinson has also been informing audiences that future tours will feature more recent Iron Maiden material.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |