abonnement Unibet Coolblue
pi_83297509
Dat heeft MCN (popinstituut) ook gedaan met een foto van mij, stond nota bene als rechtenvrij (!) in de popencyclopedie en na een mailtje hebben ze de foto gewoon verwijderd i.p.v. mijn naam erbij te zetten en dus ook zonder enige vergoeding. Beetje jammer wel...
pi_83609541
Mijn eerste in print gepubliceerde foto. Joechei!



pi_83897750
^^ Cool!!


Ik heb ook mijn eerste foto verkocht aan een Catalaans vak tijdschrift, en meteen de cover!
pi_83897989
Lekker! Gefeliciteerd!

Heeft het veel opgeleverd?
pi_83904159
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 22:34 schreef firewirecable het volgende:
^^ Cool!!


Ik heb ook mijn eerste foto verkocht aan een Catalaans vak tijdschrift, en meteen de cover!
[ link | afbeelding ]
Mooi man.

En bah, wat doet dat spuuglelijke witte blok en die andere foto onderaan afbreuk aan de rest van de cover zeg. Is bij veel van hun voorgaande covers ook het geval zie ik, hoe verzinnen ze het...
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 14 juli 2010 @ 22:46:27 #156
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_84069968
M'n foto's van playboy perspresentatie staan op de site van Robert Doornbos

http://www.bobbydracing.com/gallerydetails.asp?id=739
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_85202192
The Motart

International Journal, architecture, photography, motorcycles, models and more.
http://limpeiven.blogspot.com/
www.limpeiven.com
opsomming van in bezit zijnde foto-apparatuur, staat namelijk heel erg cool en draagt bij aan status alhier...
pi_85209256
Ook weer is wat posten.. Krantjes van deze week..

  donderdag 12 augustus 2010 @ 23:19:46 #159
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85210397
Leuk Timmols, hoewel ik hoop dat er niemand ernstig gewond is geraakt. ;)

deze foto heeft in verschillende bladen gestaan. ( Veronica gids, bobo, Ouders enz.





Hangt ook in het groot langs een hockeyveld maar heb daar geen foto van online staan.
Zowel de foto als het meisje op de foto zijn van mij. :D
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_85223294
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 23:19 schreef snakelady het volgende:

Hangt ook in het groot langs een hockeyveld maar heb daar geen foto van online staan.
Zowel de foto als het meisje op de foto zijn van mij. :D
LOL, goed je best gedaan op beide! :D

Hoe is de publicatie tot stand gekomen? Marketingbureau van de leverancier?
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:49:34 #161
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85223809
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 11:36 schreef photolex het volgende:

[..]

LOL, goed je best gedaan op beide! :D

Hoe is de publicatie tot stand gekomen? Marketingbureau van de leverancier?
De eigenaresse van de webshop had foto's nodig voor op de website en ze wist dat ik ook een dochtertje heb ( gezien op foto's), dus vroeg ze of ik de foto's wilde maken en mijn oudste dochter als model wilde gebruiken.
Ondertussen staat de jongste ook op de site met leuke zonnebrillen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:32:09 #162
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_85248387
hoe doen jullie dit?

julli verkopen de foto's zelf, of ze zoeken jullie op. Of jullie houden een website bij, of jullie hebben een naam gemaakt in de fotografiewereld, of. .. .

wat is het, hoew doen jullie dit, en hoe verdient het?
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_85249071
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 22:34 schreef firewirecable het volgende:
^^ Cool!!


Ik heb ook mijn eerste foto verkocht aan een Catalaans vak tijdschrift, en meteen de cover!
[ link | afbeelding ]
_O_

quote:
Op zondag 11 juli 2010 01:05 schreef Omniej het volgende:

[..]

Mooi man. :)

En bah, wat doet dat spuuglelijke witte blok en die andere foto onderaan afbreuk aan de rest van de cover zeg. Is bij veel van hun voorgaande covers ook het geval zie ik, hoe verzinnen ze het... :')
Echt zonde inderdaad, maak het dan semi-transparant.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:01:06 #164
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85252367
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 18:32 schreef aychelle het volgende:
hoe doen jullie dit?

julli verkopen de foto's zelf, of ze zoeken jullie op. Of jullie houden een website bij, of jullie hebben een naam gemaakt in de fotografiewereld, of. .. .

wat is het, hoew doen jullie dit, en hoe verdient het?
Voornamelijk mond op mond reclame, aangezien ik het meeste toch praticuliere portretten en huwelijken doe en heel weinig voor blaadjes en modellen werk is dat nog vrij weinig.
Dadelijk heb ik als het goed is eindelijk een grotere studio ( heb nu een kleintje aan huis) en dan wil ik me daar wel meer in gaan verdiepen, wat uitbreiden dus.

Heb wel al verschillende publicaties gehad en ben de huisfotograaf van de Janson Showorkest die de foto's als publicatiemateriaal gebruikt en ook voor verschillende bedrijven doe ik de bedrijfsfeesten fotograferen enzo.
Voor kranten werk ik niet en dat wil ik zelf ook niet.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:27:35 #165
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_85253507
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 20:01 schreef snakelady het volgende:

[..]

Voornamelijk mond op mond reclame, aangezien ik het meeste toch praticuliere portretten en huwelijken doe en heel weinig voor blaadjes en modellen werk is dat nog vrij weinig.
Dadelijk heb ik als het goed is eindelijk een grotere studio ( heb nu een kleintje aan huis) en dan wil ik me daar wel meer in gaan verdiepen, wat uitbreiden dus.

Heb wel al verschillende publicaties gehad en ben de huisfotograaf van de Janson Showorkest die de foto's als publicatiemateriaal gebruikt en ook voor verschillende bedrijven doe ik de bedrijfsfeesten fotograferen enzo.
Voor kranten werk ik niet en dat wil ik zelf ook niet.
dus vooral jezelf promoten dus. Lastig volgensmij ... :{ Ik in iedegeval vind fotograferen heel leuk, zal zeker ook wat foto's van mezelf hier neergooien. Als mijn OV-kaart weer geld (16 aug,) ga ik door Nld reizen en wat plaatjes schieten, zin in! *O*
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_85260960
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 18:32 schreef aychelle het volgende:
hoe doen jullie dit?

julli verkopen de foto's zelf, of ze zoeken jullie op. Of jullie houden een website bij, of jullie hebben een naam gemaakt in de fotografiewereld, of. .. .

wat is het, hoew doen jullie dit, en hoe verdient het?
De ene keer stuur ik het gewoon op en zie ik wel wat er mee gebeurd, de andere keer zoeken ze me op of huren ze me in.. Website houd ik ook bij, naam heb ik inmiddels ook wel gemaakt hier en daar..

Dat is wat het is en hoe het gaat :P.. En wat het betaald, is niet echt te zeggen.. Die van Snakelady wellicht meer als die van mij, iedereen betaald weer wat anders ;)
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 23:00:31 #167
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_85261361
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:52 schreef Timmos het volgende:

[..]

De ene keer stuur ik het gewoon op en zie ik wel wat er mee gebeurd, de andere keer zoeken ze me op of huren ze me in.. Website houd ik ook bij, naam heb ik inmiddels ook wel gemaakt hier en daar..

Dat is wat het is en hoe het gaat :P.. En wat het betaald, is niet echt te zeggen.. Die van Snakelady wellicht meer als die van mij, iedereen betaald weer wat anders ;)
dus bedrijven etc weten de goede fotografen wel te vinden dus. leuk man :P , en je hebt gewoon een eigen website. Maar je stuurt ook welles foto's naar de krant? (ook vraag voor andere users)
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_85261999
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 23:00 schreef aychelle het volgende:

[..]

dus bedrijven etc weten de goede fotografen wel te vinden dus. leuk man :P , en je hebt gewoon een eigen website. Maar je stuurt ook welles foto's naar de krant? (ook vraag voor andere users)
Zodra ik het interessant vind gaat het naar de krant, zie mijn foto;s hierboven..
pi_85264784

Dit dus *O*

Hangen morgen toch mooi 14 foto's van mij :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_85686602
Ernstig ongeval;

  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 25 augustus 2010 @ 14:27:26 #171
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_85688762
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_85769393
Gisteren;

pi_85770577
Spam :@.. Zojuist nog een geplaatst;

  FOK!fotograaf vrijdag 3 september 2010 @ 19:29:48 #174
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_86035177
http://www.dfpro.nl/artik(...)ry-weekwinnaar-%2335
Ik ben de weekwinnaar met een foto van Beatstad van dit jaar.

Krijg er ook een exposure-artikel bij!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf vrijdag 3 september 2010 @ 20:46:12 #175
18921 freud
Who's John Galt?
pi_86038325
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:29 schreef Xilantof het volgende:
http://www.dfpro.nl/artik(...)ry-weekwinnaar-%2335
Ik ben de weekwinnaar met een foto van Beatstad van dit jaar.

Krijg er ook een exposure-artikel bij!
Gefeli man! Volkomen terecht!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')