Handig. Het maakt meteen de pot schoon.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:34 schreef Ascension het volgende:
Nou je het zegt m,n poep rook idd wel een beetje naar zeep
TS ruikt aan zijn poepquote:Op maandag 23 februari 2009 16:34 schreef Ascension het volgende:
Nou je het zegt m,n poep rook idd wel een beetje naar zeep
En in de rest van je lijf.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:40 schreef Mejuffrouw het volgende:
Als je het gisteravond al hebt gedronken en je bent nu nog niet schuimbekkend of stuiptrekkend neergestort zou ik me maar niet zo druk meer maken. het zit alleen maar tussen je oren.
Geen idee hoe het met zeep is, maar ik heb een keer verdund chloor gedronken en toen mocht dat juist niet. Ik moest toen veel melk drinken enzo.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:35 schreef Bafnek het volgende:
overgeven
Chloor is dan ook bijtend, als je overgeeft komt dat nog een keer extra door je slokdarm heen.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen idee hoe het met zeep is, maar ik heb een keer verdund chloor gedronken en toen mocht dat juist niet. Ik moest toen veel melk drinken enzo.
Exact hetzelfde geldt voor zeep.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:06 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Chloor is dan ook bijtend, als je overgeeft komt dat nog een keer extra door je slokdarm heen.
Dat klopt, maar het is blijkbaar minder schadelijk het in de maag te laten dan opnieuw door de slokdarm te voeren. Advies conform Nederlandse Rode Kruis.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:12 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zeep is toch een stuk milder dan chloor
Je niet zo aanstellen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:53 schreef Ascension het volgende:
Ik voel me nu echt helemaal vergiftigd want wat blijkt een of andere mongool ( waarschijnlijk mijn vader ) in mijn huis heeft de afwas maar half gewassen. Dus elk stukje servies dat maar half gewassen is, is nu besmet met zeep. Ik heb gisteren dus weer zeep binnengekregen en voel me echt doodsziek nu. Maar wil niet naar de dokter gaan want die gast is een idioot en plus ik ben een die-hard dus los mijn problemen liever zelf op. Dus wat kan ik nu zelf het beste doen ?
Je klinkt niet echt als een die-hardquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:53 schreef Ascension het volgende:
Ik voel me nu echt helemaal vergiftigd want wat blijkt een of andere mongool ( waarschijnlijk mijn vader ) in mijn huis heeft de afwas maar half gewassen. Dus elk stukje servies dat maar half gewassen is, is nu besmet met zeep. Ik heb gisteren dus weer zeep binnengekregen en voel me echt doodsziek nu. Maar wil niet naar de dokter gaan want die gast is een idioot en plus ik ben een die-hard dus los mijn problemen liever zelf op. Dus wat kan ik nu zelf het beste doen ?
*Checkt postgeschiedenisquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:39 schreef Dinus het volgende:
Even een andere vraag, wat zat er precies in die shake, behalve die te verwaarlozen hoeveelheid zeep?
Misschien komt het bij nader inzien wel van de drab die je dronk uit je tandenpoetsbeker. (zie postgeschiedenis)
Een beetje aanstelleritus is je niet vreemd geloof ik.
Dat je huisarts een idioot is betwijfel ik, maar als je hem/haar een idioot vindt moet je daar met hem/haar over gaan praten. Denk je dat het niet lukt om weer een normale relatie te krijgen, dan moet je op zoek naar een nieuwe huisarts. Niet naar je huisarts gaan terwijl je klachten hebt omdat je de arts niet vertrouwt is erg onhandig en niet bevorderlijk voor je gezondheid.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:53 schreef Ascension het volgende:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:53 schreef Ascension het volgende:
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:02 schreef Cracka-ass het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je dit als je een scheetje laat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |