abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66375648
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:21 schreef _Led_ het volgende:
Je had beter die andere bak kunnen stylen
[ afbeelding ]
  maandag 23 februari 2009 @ 15:34:14 #27
182073 invine
blablabla etc.
pi_66375890
Gast! Ik mis de m3 spiegels, wat doe je
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_66375908
Plak er een StreetGasm raamband op, NoFear achterop, en NOS op de zijkant! Vergeet niet de stoere badges zoals GTI, 4WD, V6 (of V8, V10 ofzo!) en bouw er vette neon onder. Als je het echt af wil maken hang je er dubbele dempers onder. Dat er daarvan maar 1 is aangesloten doet er niet toe. Voor maximale respect schroef je er wat traanplaat op als hitteschild, net als deze baas:

Vergeet die oude bak, met je nieuwe Golf ben je echt de man bij de Mac
pi_66376277
Wauw!!! voor elke cilinder een uitlaatpijp.

Zo kan elke 350 cc uitgebalanceerd zijn rauwe power op de voorwielen gooien.
Dit account is permanent uitgeschakeld.
  maandag 23 februari 2009 @ 15:57:12 #30
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_66376599
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:46 schreef 68Chevelle het volgende:
Wauw!!! voor elke cilinder een uitlaatpijp.

Zo kan elke 350 cc uitgebalanceerd zijn rauwe power op de voorwielen gooien.
Dit in tegenstelling tot de rauwe power van de chevelle, die met zijn driehonderdnogwat pk toch wel bijna 190km/u kan halen als ie wind mee heeft, mits je natuurlijk geen bocht om hoeft.
Maar gelukkig willen ze op het 2009 model eindelijk de wielen onafhankelijk veren zoals we in Europa al doen sinds Lambert Ambrosius met zijn paard-en-wagen uit de bocht vloog tijdens het jaarlijkse ringsteek-festijn in Appelscha in 1492.
zzz
pi_66376871
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:57 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dit in tegenstelling tot de rauwe power van de chevelle, die met zijn driehonderdnogwat pk toch wel bijna 190km/u kan halen als ie wind mee heeft, mits je natuurlijk geen bocht om hoeft.
Maar gelukkig willen ze op het 2009 model eindelijk de wielen onafhankelijk veren zoals we in Europa al doen sinds Lambert Ambrosius met zijn paard-en-wagen uit de bocht vloog tijdens het ringsteek-festijn in 1492.
Ah........... mijnheer is een kenner, je hebt helemaal gelijk hoor, jij kan tenminste ECHTE auto's waarderen, waarbij efficientie ALTIJD boven alles gaat, het geluid van de motor boeit niet, comfort is ook totaal niet belangrijk, de lucht van benzine zonder katalysator is ook smerig, maar boven alles is puur rijplezier voor mietjes, zonder airco, navigatie en allerlei andere computergestuurde hulpmiddelen kun je ook niet rijden, en tenslotte gaat het altijd om de miles per gallon en niet om de smiles per gallon!!

Toppertje jij, ik heb nog plek over in mijn vriendenlijst, mag ik je toevoegen?
  maandag 23 februari 2009 @ 16:06:59 #32
31101 _Led_
pi_66376916
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:05 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Ah........... mijnheer is een kenner, je hebt helemaal gelijk hoor, jij kan tenminste ECHTE auto's waarderen, waarbij efficientie ALTIJD boven alles gaat, het geluid van de motor boeit niet, comfort is ook totaal niet belangrijk, de lucht van benzine zonder katalysator is ook smerig, maar boven alles is puur rijplezier voor mietjes, zonder airco, navigatie en allerlei andere computergestuurde hulpmiddelen kun je ook niet rijden, en tenslotte gaat het altijd om de miles per gallon en niet om de smiles per gallon!!

Toppertje jij, ik heb nog plek over in mijn vriendenlijst, mag ik je toevoegen?
Nee sorry, kijk nou eens naar de foto van dat wrak van je man

Niks mis met een mooie amerikaanse auto hoor.
Met de nadruk op mooie zeg maar.

Altijd leuk, als mensen willen kaatsen maar de bal niet terug verwachten
zzz
pi_66377082
Ik heb helaas het geld niet voor een nieuwe noem maar wat Impreza of Firebird, zoals een hoop hier, leasen is uit den boze en lenen doe ik ook niet aan

Ik wil rijplezier en kennis opdoen met een beperkt budget, en dat lukt me al vrij aardig

Let wel, JIJ viel met jouw post MIJ aan, dan moet je je niet gaan verdedigen

En mooi is een relatief begrip, vandaar dat ik min of meer dit topic geopend heb.
pi_66378092
Keuze tussen een sleeper 68 Chevelle of een tricked out golf is voor mij makkelijk.
Maar ach, voor elk model auto is wel een liefhebber te vinden, dus ook wel een golf.
  maandag 23 februari 2009 @ 16:44:53 #35
31101 _Led_
pi_66378251
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:11 schreef 68Chevelle het volgende:
Ik heb helaas het geld niet voor een nieuwe noem maar wat Impreza of Firebird, zoals een hoop hier, leasen is uit den boze en lenen doe ik ook niet aan

Ik wil rijplezier en kennis opdoen met een beperkt budget, en dat lukt me al vrij aardig

Let wel, JIJ viel met jouw post MIJ aan, dan moet je je niet gaan verdedigen

En mooi is een relatief begrip, vandaar dat ik min of meer dit topic geopend heb.
Ik verdedig me helemaal niet, ik zeg alleen even sorry om je gevoelens niet te kwetsen dat ik dat wrak niet in mijn vriendenlijst wil etaleren

Ik vind het juist zo mooi dat je dit topic schijnbaar opent om lacherige reacties uit te lokken over andermans plastic-chromen broodtrommel, maar je kritiek op die eigen asbak van je niet zo goed schijnt te kunnen hebben
zzz
pi_66383325
Mat zwart.
  maandag 23 februari 2009 @ 19:49:25 #37
182073 invine
blablabla etc.
pi_66384436
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:19 schreef KosterT het volgende:
Mat zwart.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_66385496
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EINS!!!EINS!!ikzei spoiler in EINS spoiler!!!!!!!11!!!EINS
  vrijdag 6 maart 2009 @ 20:16:07 #39
93046 AkTje
De enige
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')