quote:Op maandag 23 februari 2009 15:21 schreef _Led_ het volgende:
Je had beter die andere bak kunnen stylen
[ afbeelding ]
Dit in tegenstelling tot de rauwe power van de chevelle, die met zijn driehonderdnogwat pk toch wel bijna 190km/u kan halen als ie wind mee heeft, mits je natuurlijk geen bocht om hoeft.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:46 schreef 68Chevelle het volgende:
Wauw!!! voor elke cilinder een uitlaatpijp.![]()
Zo kan elke 350 cc uitgebalanceerd zijn rauwe power op de voorwielen gooien.
Ah........... mijnheer is een kenner, je hebt helemaal gelijk hoor, jij kan tenminste ECHTE auto's waarderen, waarbij efficientie ALTIJD boven alles gaat, het geluid van de motor boeit niet, comfort is ook totaal niet belangrijk, de lucht van benzine zonder katalysator is ook smerig, maar boven alles is puur rijplezier voor mietjes, zonder airco, navigatie en allerlei andere computergestuurde hulpmiddelen kun je ook niet rijden, en tenslotte gaat het altijd om de miles per gallon en niet om de smiles per gallon!!quote:Op maandag 23 februari 2009 15:57 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dit in tegenstelling tot de rauwe power van de chevelle, die met zijn driehonderdnogwat pk toch wel bijna 190km/u kan halen als ie wind mee heeft, mits je natuurlijk geen bocht om hoeft.
Maar gelukkig willen ze op het 2009 model eindelijk de wielen onafhankelijk veren zoals we in Europa al doen sinds Lambert Ambrosius met zijn paard-en-wagen uit de bocht vloog tijdens het ringsteek-festijn in 1492.
Nee sorry, kijk nou eens naar de foto van dat wrak van je manquote:Op maandag 23 februari 2009 16:05 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ah........... mijnheer is een kenner, je hebt helemaal gelijk hoor, jij kan tenminste ECHTE auto's waarderen, waarbij efficientie ALTIJD boven alles gaat, het geluid van de motor boeit niet, comfort is ook totaal niet belangrijk, de lucht van benzine zonder katalysator is ook smerig, maar boven alles is puur rijplezier voor mietjes, zonder airco, navigatie en allerlei andere computergestuurde hulpmiddelen kun je ook niet rijden, en tenslotte gaat het altijd om de miles per gallon en niet om de smiles per gallon!!![]()
Toppertje jij, ik heb nog plek over in mijn vriendenlijst, mag ik je toevoegen?
Ik verdedig me helemaal niet, ik zeg alleen even sorry om je gevoelens niet te kwetsen dat ik dat wrak niet in mijn vriendenlijst wil etalerenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:11 schreef 68Chevelle het volgende:
Ik heb helaas het geld niet voor een nieuwe noem maar wat Impreza of Firebird, zoals een hoop hier, leasen is uit den boze en lenen doe ik ook niet aan
Ik wil rijplezier en kennis opdoen met een beperkt budget, en dat lukt me al vrij aardig
Let wel, JIJ viel met jouw post MIJ aan, dan moet je je niet gaan verdedigen
En mooi is een relatief begrip, vandaar dat ik min of meer dit topic geopend heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EINS!!!EINS!!ikzei spoiler in EINS spoiler!!!!!!!11!!!EINS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |