Ik baal er van dat ik die gadget niet heb ingepikt op mijn werk.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:55 schreef J.A.N.A. het volgende:
De Ikea Appel Partjes Snijder![]()
[ afbeelding ]
Helaas daar zit 200km tussenquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Waar woon je?
In Groningen kan je het in ieder geval kopen bij de kruidenkraam op de vismarkt.
Oke dan loop ik daar even langsquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik neem altijd een bol van mijn moeder mee, die heeft meestal wel een streng hangen.
Die ziet er zowat hetzelfde uit als die van de Xenos die ik vandaag heb gekocht. Net getest en werkt goedquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:55 schreef J.A.N.A. het volgende:
De Ikea Appel Partjes Snijder![]()
[ afbeelding ]
Waar koop je die? Want ben daar naar op zoekquote:Op maandag 23 februari 2009 22:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Een afgietdeksel.
Wel deze:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
En waar koop je dat?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:53 schreef KrnKje het volgende:
[..]
IeuwIk doe het gewoon in de twee schaal-helften
Opmerkelijk hoeveel handigheidjes jullie hebben
Dit is mijn noodzaak voor een zachtgekookt ei (kan ik dus echt niet op tijd):
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waar koop je die? Want ben daar naar op zoekIk heb de mijne bij een kookwinkeltje gekocht maar ik heb ze pas geloof ik ook bij de Action zien liggen. En anders zou je ook Blokker of Marskramer kunnen proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Nee hoor, Damast staal varianten zijn bijna net zo oud als de weg naar Rome en Kai is zeer zeker niet de enige die dat materiaal toepast. Zelfs in het wat nabijere Laguiole wordt ermee gewerkt. Verder laat je hier nog eens twee verschillende mes modellen zien, de Kai is een standaard westers koksmes, de Ikea een santoku. Totaal verschillende messen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:42 schreef n8n het volgende:
Zie ik overigens dat Ikea een mes van Kai Shun min of meer 1 op 1 heeft gekopieerd![]()
Het origineel:
[ afbeelding ]
Ikea:
[ afbeelding ]
ik ook, alleen veel dingen vallen vaak niet binnen het cadeau budget.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:34 schreef Isabeau het volgende:
Ja, een pureeknijper zoek ik ook nog! Ik moet eens een verlanglijstje maken voor mezelf (en tegen verjaardag en andere cadeau-dagen voor anderen).
Dan vraag je hem voor je verjaardag.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom nooit bij de IKEANou ja, zèlden
Ik ga voor mijn verjaardag zo'n wijnkoeler vragen die je in de diepvries legt. Je doet hem om de fles wijn die je niet gepland had om te koelen en in 5 minuten is hij koud. Plusminus 7 euro.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:35 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik ook, alleen veel dingen vallen vaak niet binnen het cadeau budget.
zijn er trouwens ook pure stampers met een horizontaal in plaats van verticaal handvat?
Ook te koop bij de plaatselijke kookwinkel natuurlijk, helaas wel voor 25-40 euro.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom nooit bij de IKEANou ja, zèlden
Oja, die heb ik, echt ideaal.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ga voor mijn verjaardag zo'n wijnkoeler vragen die je in de diepvries legt. Je doet hem om de fles wijn die je niet gepland had om te koelen en in 5 minuten is hij koud. Plusminus 7 euro.
En een kurketrekker. Je draait hem in de kurk, je draait door en de kurk komt eruit. Ook niet duur.
Ze zijn ook Italiaans: Het maakt niet uit of je er veel besteedt, ze willen eindeloos over eten praten, je van alles laten proeven. Als je er broodjes gaat halen "Als je deze lekker vindt moet je daar de volgende keer om vragen, dan krijg je weer wat anders". Niet zo geschikt als je haast hebt, maar verder zeker een aanrader.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:01 schreef vaagsel het volgende:
Dat Italiaanse winkeltje in de Folkinge is trouwens ook de moeite waard. Ruikt daar altijd heerlijk en je ziet alles vers gemaakt worden. Ook spreekt het personeel gewoon Italiaans wat toch wat authenticiteit toevoegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |