Topic gaat er qua niveau wel weer een stuk op vooruit met jouw inbreng.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:35 schreef zoalshetis het volgende:
nou nee. ik ken die gast niet. wat ik wel weet is hoe je perfect aardappelpuree kan maken. maar dat komt morgen weer. ik ben snel klaar met dit topic als ik culinairdomme snikkels zie schrijven: "hoe verzin je het".
is de gemiddelde culganger echt zo dom, of doen ze maar alsof?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Topic gaat er qua niveau wel weer een stuk op vooruit met jouw inbreng.
Vooral dat behulpzame karakter van je komt echt zo goed tot z'n recht hier.
En voor de rest moet je vooral blijven doen alsof jij wel er verstand van hebt en de wijsheid in pacht hebt. Maakt je een stuk geloofwaardiger.
Je begint een beetje een trieste parodie op jezelf te worden. Waarom je er zo lang mee wegkomt snap ik alleen niet zo, waarschijnlijk nemen óók de mods je niet meer serieus. Wat slik je?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
anders verslik jij je even lekker in behangplakselpuree met je brave gedrag. duidelijkheid wordt niet gewaardeerd.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:42 schreef zoalshetis het volgende:
jouw inbreng is alleen maar proeven, koken kan je niet. morgen kom ik terug ok? sufkut.
ok.quote:
Die hebben wij ook en bevalt en voldoet prima.quote:
Iemand moet me echt effe uitleggen wat het verschil dan veroorzaakt....bij beiden word de aardappel toch gewoon door een plat oppervlak door gaatjes gedrukt? Wat veroorzaakt het verschil danquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:48 schreef ASSpirine het volgende:
Dus zo eentje
Ik zie het nog niet helemaal voor me maar wat ik als mental picture te zien krijg bij dit idee is voldoende om binnenkort eens wat vingerhoedjes te lenen bij oma om het te proberen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:05 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Kun je geen vingerhoeden aandoen dan?
Ik denk dat we Heston Blumenthal nodig hebben om de chemie achter goede puree te zoekenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:27 schreef Stansfield het volgende:
Lees net in het boekje nog beter koken met de perfect kok een stukje van Cees Helder over aardappelpuree. En hij zegt dat het jet gewoon met een stamper kan doen. En alleen voor een nog gladder resultaat een pers kan gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |