Oh ja, jij had er al eentje klaar staan. Tof!quote:
Het scheelde ook echt heel weinig... Heb jullie individuele scores 5 keer nagerekend of zo, om er echt zeker van te zijn.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:36 schreef Laevid het volgende:
Wat een eikel zegHad ik 6 nog net na diep denkwerk.........als ik een contest had kunnen winnen was het deze geweest. Maar 10 keer 2e is ook mooi
16 heb ik, maar vind dat niet echt een spannend nummer, wat ook totaal geen belletje deed rinkelen.
Does it offend you, yeah? ken ik nog maar één nummer van (dawn of the dead), dat was wel een hele goede, deze sample klonk ook veelbelovend. Verder zoals al gezegd heel benieuwd naar de volledige versie van Mekon.
Tsja, ik kon me het nummer ook nog wat vaagjes herinneren, eerlijk gezegd. Stond op een oude 538 verzamelaar (quote:Op maandag 9 maart 2009 23:08 schreef Flamebringer het volgende:
Maarre...een hele toffe contest Grobbel!Nummers 12, 22 en 29 waren toch wel mijn favorieten, maar er zaten heel veel toffe tracks tussen. Nummer 11 had ik nog wel kunnen raden als de eerste paar seconden in het fragment hadden gezeten, is namelijk typisch zo'n nummer dat ik altijd doorskip.
![]()
Prima aankoop!quote:Op maandag 9 maart 2009 23:08 schreef Flamebringer het volgende:
Met nummer 25 had ik overigens nog een behoorlijke mazzel, heb die CD namelijk een dag voor het sluiten van de contest aangeschaft.
Dan mag Qunix wat mij betreft zijn contest online gooien. Ben erg benieuwd wat we er van kunnen verwachten qua stijl!quote:Op maandag 9 maart 2009 23:08 schreef Flamebringer het volgende:
Over de volgende contest: ik heb in het organiseren erg veel zin, maar ik zou geheel vanaf nul moeten beginnen met het selecteren en knippen van tracks. Ik geef de beurt bij deze dus door.
Tof! En bedankt.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:08 schreef Flamebringer het volgende:
Over de volgende contest: ik heb in het organiseren erg veel zin, maar ik zou geheel vanaf nul moeten beginnen met het selecteren en knippen van tracks. Ik geef de beurt bij deze dus door.
Tof! Sowieso een erg fijne band, vooral live. 'The Bears Are Coming' en 'Heartbeat' zijn ook erg goed.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:49 schreef Laevid het volgende:
Vul ik nog even toe aan dit topic dat ik Late Of The Pier - Focker ook erg lekker vind
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |