Hier moest ik echt even van slikken...quote:Op maandag 23 februari 2009 19:43 schreef Adfundum het volgende:
Sanne
Zo'n droevig kopje kijkt je aan
Je weet, je moet haar laten gaan
Het neemt niets weg van je verdriet
Want als je straks
haar lege mand weer ziet
Dan denk je toch weer even
18 jaren echte vriendschap,
Zo zeldzaam in dit leven
We bewaren alleen haar halsbandje.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:22 schreef Bengeltje het volgende:
Yep, heel normaal.Maak er een rustig dagje van, je hebt het duidelijk nodig.
probeer aan de leuke dingen te denken niet aan de keren dat je boos op haar was, dat heeft zij je ook
allang vergeven, daar zijn honden (en dus Sanne ook) heel goed in.
Hebben jullie echt alles van haar weg gedaan? Bedoel, mand/kleed en voerbak kan ik me voorstellen.
Maar bewaren jullie niet iets van haar?
Helaas ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel me echt enorm kut. Heb me nog nooit zo kut gevoeld. Het klinkt heel erg, maar ik voel me slechter dan toen m'n grootouders overleden, maar daar werd ik dan ook niet elke drie minuten aan herinnerd. En ik heb de hond even lang gekend als hen.
Ik ben echt zo labiel als een vaatdoekje nu, m'n wangen en de huid onder m'n ogen zijn helemaal rauw en opgezwollen, heb amper drie uur geslapen. Denk steeds: gisteren om dit tijdstip leefde ze nog en ik voel me schuldig om alle keren dat ik kwaad op 'r ben geweest. Ik krijg het beeld van een dode Sanne maar niet van m'n netvlies. Iedereen is weer aan het werk maar ik kan me niet eens aankleden. Ik durf niet naar beneden, want dan zie ik die lege hoek in de keuken weer.
Is dit normaal?
Dit is inderdaad normaal, dat maakt deel uit van het rouwproces.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel me echt enorm kut. Heb me nog nooit zo kut gevoeld. Het klinkt heel erg, maar ik voel me slechter dan toen m'n grootouders overleden, maar daar werd ik dan ook niet elke drie minuten aan herinnerd. En ik heb de hond even lang gekend als hen.
Ik ben echt zo labiel als een vaatdoekje nu, m'n wangen en de huid onder m'n ogen zijn helemaal rauw en opgezwollen, heb amper drie uur geslapen. Denk steeds: gisteren om dit tijdstip leefde ze nog en ik voel me schuldig om alle keren dat ik kwaad op 'r ben geweest. Ik krijg het beeld van een dode Sanne maar niet van m'n netvlies. Iedereen is weer aan het werk maar ik kan me niet eens aankleden. Ik durf niet naar beneden, want dan zie ik die lege hoek in de keuken weer.
Is dit normaal?
Klopt, er zullen altijd dingen blijven waardoor je er weer even aan herinnerd wordt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:19 schreef nokwanda het volgende:
En dan nog krijg je af en toe een steek. Al zou je 10 andere huisdieren hebben, dan nog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |