abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 februari 2009 @ 14:05:36 #26
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_66372813
quote:
Op maandag 23 februari 2009 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Bedankt
Ik zit hier gewoon met kramp in m'n buik. Kan wel de hele tijd janken. M'n zus toont haar emoties niet lijkt het, en ik zit de hele tijd als een of ander labiel wicht te janken. Het zou makkelijker zijn als ik niet de enige was die haar trui ondersnottert.
Misschien is het voor je zus nu nog te onwerkelijk, maar dan zal ze later alsnog de emoties over zich heen krijgen. Als jij nu moet huilen, dan moet je dat ook gewoon doen. *knuffel*
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_66372947
En nu loopt Sanne weer gewoon .
Tap tap tap
pi_66373101
Om het nog even makkelijker te maken
verder: gewoon doorsnotteren zolang je dat wil. Zal nog wel even duren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 23 februari 2009 @ 14:23:02 #29
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66373409
Sterkte CL .
KuikenGuppy
pi_66374881
18 is gelukkig wel kei oud! En je hond ziet eruit alsof ze een uitermate tof leven heeft gehad! Houd daar aan vast! 'Als je huilt omdat je iemand verloren bent, bedenk dat dat je huilt omdat diegene je heeft laten lachen' Om maar eens een dichtregel van een door mij vergeten dichter heel vrij te quoten'.

Veel sterkte iig. Dit soort dingen zijn zo

Mijn vader was destijds zo snugger om mijn hond te laten inslapen toen ik theorie-examen voor mijn rijbewijs had...
  maandag 23 februari 2009 @ 15:06:30 #31
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66375037
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_66375141
Heel veel sterkte
  maandag 23 februari 2009 @ 15:18:26 #33
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_66375384
Sterkte CL.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_66376566
Sterkte!

Verschrikkelijk moeilijk zoiets.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  maandag 23 februari 2009 @ 17:00:40 #35
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_66378769
Voor jezelf kan een mooie begrafenis ,crematie bijdragen aan het verwerken .
Ik heb mijn laatste tussen Scheveningen en Hoek van Holland uitgestrooid ,was altijd onze favoriete tocht .
Iets met vrijheid beeld ik me dan maar in .
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
pi_66379521
.

Heel veel sterkte, CL! .
For great justice!
pi_66380716
Bij de dierenarts had ze ineens weer een 'opleving', de DA had er een of ander mooi medisch woord voor, zal wel. Ze stond weer stevig op de poten en begroette de DA, kwispelend en al. WIj begonnen allemaal te twijfelen, of ze niet gewoon een griepje onder de leden had. Maar de DA zei al dat hij haar wel iets kon geven, maar dat we dan waarschijnlijk na een week weer problemen hadden.
Hij heeft haar eerst een verdoving gegeven. We waren de laatste patiënten die dag, er was verder niemand. We hebben haar dekentje in de wachtkamer gelegd en zijn eromheen gaan zitten. Ze bleef eerst hyper rondjes lopen, onder de banken door enzo, tot ze ineens heel duf werd en glazig ging kijken. Ze snapte het niet. Toen is ze naar m'n moeder gelopen en die heeft haar naar haar dekentje geleid, daar ging ze snel op liggen en ze zakte steeds verder weg, zwaar ademend en al.
Na een tijdje hebben we haar opgetild en op de tafel gelegd in de behandelkamer. Pootje kaalgeschoren, spuitje in. Terwijl we haar bleven aaien en knuffelen, haar aan onze handen lieten ruiken om te laten weten dat we er waren, ook al was ze zelf al een eind weg. Ze wilde niet gaan, haar hart bleek toch aardig sterk, ook al had ze lekkende hartkleppen. Hij heeft best veel moeten geven, genoeg om een hond van 30 kilo onder zeil te brengen, zei hij (Sanne woog iets van 12, 13 kilo). Zo naar dat ze bleef vechten. Hij zei dat ze nog kon stuiptrekken, een beetje, en dat ze alles zou laten lopen. Maar ze heeft zich niet meer bewogen, het ging ineens heel snel.
We hebben eventjes staan praten nog, haar even geknuffeld, en toen achter in de auto gelegd op haar dekentje, en zijn gelijk naar het crematorium Grebbehof in Rhenen gereden. Daar konden we nog rustig afscheid nemen, kregen we thee enzo, en werd afgesproken wat we wilden. Ze werd vanavond (nu waarschijnlijk) nog gecremeerd en we konden morgen de as al ophalen.
M'n moeder en ik hebben enorm zitten janken, ik jankte al toen we Sanne in de auto zetten. Ik kan wel kotsen, nu weer. Bij de DA heb ik ook non-stop zitten brullen, bij het crematorium, toen we haar echt achter moesten laten, begon m'n zus pas. Zo naar om haar daar achter te laten. Ze was al helemaal koud, haar tongetje was heel donker. En om dan de deur achter je dicht te trekken... Ze vond het nooit leuk bij een ander, ze wilde altijd naar huis. En nu moesten we haar zo achterlaten...
En dan kom je thuis, en ligt alles er nog. Haar riem hangt aan de kapstok, haar mand in de keuken en in de kamer, haar waterbak en voerbak, allebei nog half vol. Overal plukjes haar (ze was enorm aan het verharen). Ik wil niet meer naar beneden. Ik word gewoon gek hier
Tap tap tap
pi_66380813

je hebt gedaan wat het beste was voor sanne. Ze wist vast dat jullie zoveel om haar gaven!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 23 februari 2009 @ 18:03:44 #39
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66380821
.
KuikenGuppy
pi_66380929
Wat verdrietig
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_66381022
Ik ben er echt helemaal naar van... Het stonk behoorlijk in de auto en heb de lucht nu aan m'n kleren en in m'n haar zitten, neem even een hete douche, even lekker stomen .
Tap tap tap
  maandag 23 februari 2009 @ 18:54:21 #42
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_66382350
Zit hier een potje mee te janken.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_66382826
quote:
Op maandag 23 februari 2009 18:54 schreef Poeke het volgende:
Same here. Wat ellendig moeten jullie je voelen.
Hoop dat je een boel door het doucheputje weg kunt laten stromen. Janken onder de douche doet wonderen, maar ik verwacht dat het de komende tijd spontaan vaak op komt zetten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_66384199
Dapper dat je toch bent meegegaan.
En veel sterkte. Ik denk dat veel mensen hier wel weten hoe het is om een huisdier te moeten laten inslapen.

Sanne
Zo'n droevig kopje kijkt je aan
Je weet, je moet haar laten gaan
Het neemt niets weg van je verdriet
Want als je straks
haar lege mand weer ziet
Dan denk je toch weer even
18 jaren echte vriendschap,
Zo zeldzaam in dit leven
Some weasel took the cork out of my lunch...
  maandag 23 februari 2009 @ 20:07:13 #45
240240 Howl
Find me in the future
pi_66385127
Wat naar

Veel sterkte hiermee!
  maandag 23 februari 2009 @ 20:20:31 #46
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_66385752
Hardstikke goed dat je bent gegaan .
Sterkte, en geef het de tijd
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
  maandag 23 februari 2009 @ 20:25:57 #47
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_66385990
quote:
hier hetzelfde

heel veel sterkt CL
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 23 februari 2009 @ 20:29:21 #48
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_66386129
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:43 schreef Adfundum het volgende:
Dapper dat je toch bent meegegaan.
En veel sterkte. Ik denk dat veel mensen hier wel weten hoe het is om een huisdier te moeten laten inslapen.

Sanne
Zo'n droevig kopje kijkt je aan
Je weet, je moet haar laten gaan
Het neemt niets weg van je verdriet
Want als je straks
haar lege mand weer ziet
Dan denk je toch weer even
18 jaren echte vriendschap,
Zo zeldzaam in dit leven
Wat ik wel een hele mooie vond toen ik mijn poes in heb laten slapen ;
quote:
Twee groene Ogen.

Als twee bruine ogen je vragen, Help me, want ik voel me niet zo fijn.
Mag je dan, omdat je voelt dit is het einde...Egoïstisch zijn?
Als je van de dierenarts hoort, dit komt nooit meer goed, zij krijgt steeds meer pijn.
Mag je dan, omdat je haar niet wilt missen...Egoïstisch zijn?
Als twee lieve groene ogen zich sluiten gaan, voorgoed, en je zonder haar naar huis toe moet.
Met de deken nog in je hand en een hart vol pijn.
Dan probeer je jezelf te overtuigen, dit was het beste, ik mocht niet Egoïstisch zijn.
Vele jaren was zij bij ons, elke dag samen was een feest.
En in al die fijne jaren is zij zelf niet een keer...EGOÏSTISCH GEWEEST!!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_66386209
Dank jullie wel

Haar mand en voerbakje enzo zijn al gelijk weggehaald. Waarom laten staan als ze er toch niet is? Je denkt bij elk geluid dat het Sanne is die weer probeert de prullenbak open te duwen. Het is echt stil in huis, alsof er een groot gat zit op de plek waar haar mand stond. Het is niet leeg, het is gewoon een gat.
Tap tap tap
  maandag 23 februari 2009 @ 20:33:49 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66386310
quote:
Ik ook .

Heel veel sterkte... .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo