Ja flikker op zeg. Als het nu voor iedereen was had ik er nog begrip voor, mits die 'waarschijnlijke' reden de echte zou zijn. Al had ik het er dan nog niet voor over denk ik. Maar nu alleen gebruikers buiten die drie landen laten betalen, belachelijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:46 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Bron
Het gaat hier dus om streaming radio.
Ik vind het vreselijk... Ik luister heel vaak naar 'My neighbourhood' of Friends Radio. Dit gaat Last.fm heeeel veel gebruikers kosten. Damn, wat jammer!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:46 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Bron
Het gaat hier dus om streaming radio.
Precies mijn gedachtequote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:12 schreef MadGuy het volgende:
Handig, gaan we weer gewoon downloaden, in plaats van op de radio te beproeven of we iets leuk vinden...
Goed taggen voordat je ze scrobblet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:28 schreef Irritatie100 het volgende:
ff een snel vraagje, zie de screen
[ afbeelding ]
Kan ik er op een of andere manier voor zorgen dat ie die 2 Knockin' on heavens door niet als 2 verschillende nummer scrobbelt maar gewoon als 1 nummer? Ik vind dit niet mooi staan
Ja, maar de ene staat op de Veronica Rock Top 100 en de andere op Paradise Cityquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Goed taggen voordat je ze scrobblet.
Ik begrijp het, maar denk niet dat wat je wil mogelijk is.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, maar de ene staat op de Veronica Rock Top 100 en de andere op Paradise City
Als ik zin heb in rock in z'n algemeen zoek ik in die Rock Top 100 en zet ik deze in m'n playlist en als ik zin heb in specifiek Guns 'N Roses vanaf het album Paradise City.
Het enige wat je kunt doen is het foute nummer flaggen en dan hopen dat het een keer wordt samengevoegd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:28 schreef Irritatie100 het volgende:
ff een snel vraagje, zie de screen
[ afbeelding ]
Kan ik er op een of andere manier voor zorgen dat ie die 2 Knockin' on heavens door niet als 2 verschillende nummer scrobbelt maar gewoon als 1 nummer? Ik vind dit niet mooi staan
Daar is de autocorrectie inderdaad juist voor bedoeld. Maar het werkt via een stemmen, dus het kan even duren voordat ze samen worden gevoegd...als dat überhaupt gebeurt. Ik heb me de afgelopen tijd de tering gevote, maar met een hele zooi nummers wordt nog steeds niets gedaanquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:16 schreef krioro het volgende:
Oh ja, werkt die nieuwe auto-correct functie daar niet bij? Daar dacht ik even niet aan, heb hem zelf uitstaan.
Niemand ?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:54 schreef Shrien het volgende:
Hey mensen.
Ik gebruik al een tijdje Last.fm, en ik wil eigenlijk merchandise hebben![]()
Nu zag ik net een Last.fm shirtje (klik) en die is gewoon nergens verkrijgbaar (meer).
Is het een leuk idee deze zelf te gaan drukken ?
Dan nog moet je ze 's goed taggen, want het album heet Appetite For Destruction, niet Paradise City.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, maar de ene staat op de Veronica Rock Top 100 en de andere op Paradise City
Als ik zin heb in rock in z'n algemeen zoek ik in die Rock Top 100 en zet ik deze in m'n playlist en als ik zin heb in specifiek Guns 'N Roses vanaf het album Paradise City.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |