quote:Top Artists for the week ending Sunday 22 February 2009
1 Five O'Clock Heroes 24
2 The Rasmus 21
3 Within Temptation 19
4 Nickelback 18
5 The Fray 12
6 Alter Bridge 8
7 The Feeling 7
8 OneRepublic 6
9 12012 5
9 Fiction Plane 5
quote:Top Artists for the week ending Sunday 22 February 2009
1 In Flames 31
2 Ulver 25
2 Satyricon 25
4 Enslaved 18
5 Emperor 17
6 Turbonegro 10
6 Mayhem 10
8 Funeral Mist 9
9 Darkthrone 8
9 Hypocrisy 8
11 At the Gates 7
11 Sigur Rós 7
quote:Top Tracks for the week ending Sunday 22 February 2009
1 Turbonegro – All My Friends Are Dead 4
2 1349 – Blood is the Mortar 3
2 In Flames – Artifacts of the Black Rain 3
2 Sigur Rós – Sæglópur 3
2 Satyricon – Angstridden 3
2 Ulver – Operator 3
2 In Flames – Jotun 3
http://www.last.fm/home/recsquote:Op maandag 23 februari 2009 19:34 schreef Maartel het volgende:
Ik meen ooit een tooltje/plugin/site te hebben gezien die aan de hand van je Last.fm-profiel kon bepalen met welke Last.fm-groepen je 't meest compatible was (of het iig per groep kon berekenen).. iemand een idee waar ik dat kan vinden?
thanks, maar dat bedoelde ik niet.. dit zijn artiesten, ik had het over 'groups' op last.fmquote:Op maandag 23 februari 2009 22:13 schreef Darkestrah het volgende:
whooptydoo, tvp.
[..]
http://www.last.fm/home/recs
Oh, ik dacht dat je Tremium zn woordje had overgenomen.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:25 schreef Maartel het volgende:
[..]
thanks, maar dat bedoelde ik niet.. dit zijn artiesten, ik had het over 'groups' op last.fm
quote:Op maandag 23 februari 2009 12:36 schreef Tremium het volgende:
Net op de groep "Anberlin" gestoten terwijl ik wat random profielen aan het bekijken was. Klinkt heerlijk
Hier kun je berekenen hoeveel je overeenkomt met een groep en misschien is dit ook nog wat, om te zoeken naar groepen die lijken op een bepaalde groep.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:34 schreef Maartel het volgende:
Ik meen ooit een tooltje/plugin/site te hebben gezien die aan de hand van je Last.fm-profiel kon bepalen met welke Last.fm-groepen je 't meest compatible was (of het iig per groep kon berekenen).. iemand een idee waar ik dat kan vinden?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:32 schreef bukgeit het volgende:
Nee, ik ken de meeste namen ook niet.
5 Ólafur Arnalds 3
Nou, er is natuurlijk wel zoiets als Chart Changes. Dat is toch wat je bedoelt, of begrijp ik je niet?quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:57 schreef Maartel het volgende:
Wat ook wel een leuk tooltje zou zijn, zou zijn als je voor je eigen profiel ook de gehypede nummers/artiesten kon zien (dus degene die percentueel 't meest gestegen zijn)
Mja, alleen vind ik die niet al te denderend werken (zeker als ik switch tussen week/maand/jaarcharts en 'vergelijk met x dagen geleden' heb ik 't idee dat de resultaten af-en-toe niet helemaal berekenen wat ze zeggen te doen).quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:09 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nou, er is natuurlijk wel zoiets als Chart Changes. Dat is toch wat je bedoelt, of begrijp ik je niet?
[ afbeelding ]
Figuur 1.1: Chart Changes in actie
Volgens mij is ie inderdaad alleen betrouwbaar voor je Overall-lijst.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:22 schreef Maartel het volgende:
[..]
Mja, alleen vind ik die niet al te denderend werken (zeker als ik switch tussen week/maand/jaarcharts en 'vergelijk met x dagen geleden' heb ik 't idee dat de resultaten af-en-toe niet helemaal berekenen wat ze zeggen te doen).
Oh zoiets! Ja dat zou vet zijn!quote:Zo'n lijstje als dit zou fijn zijn
Rechtsklikken op het Greasemonkey-aapje rechtsonder in je browser > User Script Opdrachten > Use the coloured style.quote:(hoe krijg jij overigens van die rode en groene pijltjes, bij mij zijn ze allemaal zwart..)
10,36 plays/artist hier.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:35 schreef timbob het volgende:
Als ik naar andermans weeklijstjes kijk, en dan naar mijn lijstjes, dan valt het me op dat er bij veel mensen artiesten vaak in een week gespeeld worden, maar dat ik zulke scores per artiest eigenlijk zelden haal.
Nu dacht ik, is dat omdat ik weinig luister? maar dat kan het ook niet echt zijn, ik heb altijd wel muziek aan staan.
Dus ik rekenen...
Sinds ik Last.fm gebruik (vrij recent) heb ik 7784 plays. m'n library bevat 798 artiesten.
Even snel rekenen geeft te kennen dat ik * gemiddeld per artiest 9.75 liedje luister...
Hoe zit dat bij andere mensen hier? Luisteren jullie meer liedjes van dezelfde artiesten? of halen jullie een nog lagere "liedjes per artiest" score..
Interessant, mijn compatibiliteit met jou is SUPER, maar dan ook dat rode lijntje helemaal volledig rood.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:13 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik heb 35800 plays nu. Mijn library bevat 396 artiesten.. Komt dus bij mij op: 90,40 nummers per artiest.
20,37 hier.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:35 schreef timbob het volgende:
Als ik naar andermans weeklijstjes kijk, en dan naar mijn lijstjes, dan valt het me op dat er bij veel mensen artiesten vaak in een week gespeeld worden, maar dat ik zulke scores per artiest eigenlijk zelden haal.
Nu dacht ik, is dat omdat ik weinig luister? maar dat kan het ook niet echt zijn, ik heb altijd wel muziek aan staan.
Dus ik rekenen...
Sinds ik Last.fm gebruik (vrij recent) heb ik 7784 plays. m'n library bevat 798 artiesten.
Even snel rekenen geeft te kennen dat ik * gemiddeld per artiest 9.75 liedje luister...
Hoe zit dat bij andere mensen hier? Luisteren jullie meer liedjes van dezelfde artiesten? of halen jullie een nog lagere "liedjes per artiest" score..
quote:Op maandag 23 februari 2009 12:36 schreef Tremium het volgende:
Net op de groep "Anberlin" gestoten terwijl ik wat random profielen aan het bekijken was. Klinkt heerlijk
Hm.. ik had de lijst heel anders verwacht.quote:Top Artists for the week ending Sunday 1 March 2009
1 Five O'Clock Heroes 73
2 Alter Bridge 31
3 The Rasmus 22
4 Foo Fighters 20
5 Kinderen voor Kinderen 18
6 Di-rect 13
7 Seether 10
8 Bløf 7
8 The Last Shadow Puppets 7
10 Evanescence 3
quote:1 Sizzla 22
2 Eek-A-Mouse 9
3 The Police 7
4 Xzibit 6
5 Mad Professor 5
5 Ne-Yo 5
7 Damian Marley 4
7 Buju Banton 4
7 Lee "Scratch" Perry 4
7 Usher 4
Tevens blijft E-40 en Shawty Lo nog wel een tijdje in m'n lijst staan.quote:1 Ne-Yo – Over My Head 2
1 Sizzla – Just Through Mi Love 2
1 Mariah Carey – Touch My Body (Remix) 2
1 T.I. – Swagger Like Us (Feat. Kanye West, Jay-Z & Lil Wayne) 2
1 Avant – Break Ya Back 2
1 MastikSoul – Run For Cover - Original Mix 2
1 Ne-Yo – Fade Into the Background 2
1 E-40 Feat. Shawty Lo – Break Ya Ankles 2
1 Tre (Of ATL) – Don't Go 2
1 Ludacris feat. T-Pain & R. Kelly – Right Now (remix) 2
1 RKM & KEN-Y – Te Regalo Amores 2
![]()
![]()
![]()
Je kan een keer je computer 's nachts aan laten staan zonder echt te luisteren om het te compenseren of zo?quote:Op maandag 2 maart 2009 13:45 schreef McFearless het volgende:
Ik heb gisteren mijn last.fm afgesloten en heb twee uur geluisterd zonder dat het dus gescrobbeld werd. Is er een mogelijkheid om die twee uur evengoed gescrobbeld te krijgen? Bvd
Mwah, dat vind ik ook niks. Ach ja, het is het einde van de wereld niet.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je kan een keer je computer 's nachts aan laten staan zonder echt te luisteren om het te compenseren of zo?
Anders heb ik geen idee.
Wat ze al niet voor genres bedenken tegenwoordig.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:05 schreef Darkestrah het volgende:
haunting black theatric metal, depressive black metal, suicidal black metal, funeral doom metal
alleen hauntric black theatric metal bestaat nietquote:Op maandag 2 maart 2009 21:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat ze al niet voor genres bedenken tegenwoordig.
wat is er voor vreemds aan depressive black metal? de rest snap ik nog wel dat je die vreemd vind..quote:Op maandag 2 maart 2009 21:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat ze al niet voor genres bedenken tegenwoordig.
je zou cogscrobbler kunnen gebruiken:quote:Op maandag 2 maart 2009 16:33 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mwah, dat vind ik ook niks. Ach ja, het is het einde van de wereld niet.
quote:Op maandag 2 maart 2009 22:14 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Black metal draait om dood,verwoesting,misanthropie etc
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
I hate myself and I want to dieieiieieieieieie wheeuweuehhauweeaeuawwuaeau headbangen!!!!!!!!!
Gemiddeld is 2003.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:15 schreef ethiraseth het volgende:
http://www.lctm.entadsl.com/scripts/tasteyear.php
Oew, dit soort tooltjes zijn leukquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:15 schreef ethiraseth het volgende:
http://www.lctm.entadsl.com/scripts/tasteyear.php
Blijkbaar niet in je top albums. Als ik je last.fm zo bekijk klopt het prima. je eerste 20 top albums zijn, voor zover ik ze ken, allemaal recente albums.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
1999 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008
Average: 2005
Klopt niet veel van volgens mij, heb best veel muziek uit de jaren 80 eigenlijk..
Mja, kan wel kloppen. Bij de oudere artiesten waar ik naar luister zijn het meestal toch losse nummers in plaats van hele albums.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:57 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Blijkbaar niet in je top albums. Als ik je last.fm zo bekijk klopt het prima. je eerste 20 top albums zijn, voor zover ik ze ken, allemaal recente albums.
Dat krijg je als je alleen maar vage Japanse zut luistert.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:34 schreef Desunoto het volgende:
Van die jaartallen klopt niet zoveel hier. Heel onbetrouwbaar ding.
quote:1 Flipsyde 39
2 Lee "Scratch" Perry 25
2 Buju Banton 25
4 Damian Marley 17
5 Opgezwolle 15
6 Bobby Valentino 11
6 Ne-Yo 11
8 Bob Marley 9
8 Ziggy Marley 9
Ziek veel Flipsyde, lekkere nummertjesquote:1 Flipsyde – Happy Birthday 22
2 Bobby Valentino – Tell Me (Remix ft Lil Wayne) 11
3 Flipsyde – Someday 9
4 Flipsyde – Angel 8
4 Damian Marley – Road to Zion (Featuring Nas) 8
4 RKM & KEN-Y – Te Regalo Amores 8
7 Xzibit – Paparazzi 7
7 Damian Marley – Welcome to Jamrock 7
7 Ziggy Marley – Ziggy Marley - Ganja Smoke
Ik hoop dat dit niet serieus isquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:23 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dat krijg je als je alleen maar vage Japanse zut luistert.
Daarom vage japanse shit.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit niet serieus is
Want voorbeeldje: album wordt uitgebracht begin jaren '90.. wordt nog een keer opnieuw uitgebracht begin 2005... en dan denkt dat ding dus dat het album in 2005 gemaakt is terwijl de eerste release toch echt meer dan 15 jaar geleden was.
Vaak zijn dat herdrukken? En word er dus niets opnieuw uitgebracht maar worden er gewoon een paar nieuwe kopiën naar de winkels gebracht.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:40 schreef Desunoto het volgende:
Omdat ie nog steeds gewilt is en al lang niet meer te verkrijgen was behalve tweedehands?![]()
Alsof alleen Japanse artiesten dat doen..!
1 Elliott Smith – 2:45 AM 2quote:Op maandag 9 maart 2009 22:58 schreef On het volgende:
Is er een beetje een makkelijke manier om je week lijstje over te nemen. Dat overtypen word ik ook een beetje moe van.
http://www.last.fm/user/Schuit/charts?charttype=weeklyquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:16 schreef timbob het volgende:
En waar halen jullie die lijstjes vandaan?
http://www.last.fm/user/Schuit/charts?charttype=weeklyquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:16 schreef timbob het volgende:
En waar halen jullie die lijstjes vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |