lekker , thxquote:Op maandag 23 februari 2009 11:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
prima, het is jouw feestje....
Maar iemand nog een beschuitje, want ik heb er hier nog 20 over ofzo...
quote:
die heb ik al gepost... dus moet je maar ff zoeken...quote:Op maandag 23 februari 2009 11:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
lekker hooren komt er ooit nog een foto?
Ow zou zo maar kunnen, maar van wie het dan isquote:Op maandag 23 februari 2009 11:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat echt ???!?!
gefeliciteerd Deb
biermeisjequote:Op maandag 23 februari 2009 11:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nix geen ge-edit madz. het kan nu nog beide kanten op hoor. of het biermeisje voor je , of de iraanse stokslagen.
zeg jij het maar!
quote:Op maandag 23 februari 2009 11:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die heb ik al gepost... dus moet je maar ff zoeken...
zolang jij , en je ongeboren kind maar tevreden zijn. dat is alles wat telt.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ow zou zo maar kunnen, maar van wie het dan isi don't know.
quote:Op maandag 23 februari 2009 11:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ow zou zo maar kunnen, maar van wie het dan isi don't know.
Dude neejquote:Op maandag 23 februari 2009 11:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zolang jij , en je ongeboren kind maar tevreden zijn. dat is alles wat telt.
wil je erover praten ?quote:Op maandag 23 februari 2009 11:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude neejik ben niet zwanger...wel tevreden
Neejquote:
ben jij niet stiekem de fok slet en heeft bara je gered?quote:Op maandag 23 februari 2009 11:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neejof jij moet willen horen dat ik gister kapot genaaid ben
of was dat nou een droom???
Noem je mij een sletquote:Op maandag 23 februari 2009 11:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ben jij niet stiekem de fok slet en heeft bara je gered?
nou je bent op tijd op je werk, dus dat valt ook wel weer mee. het was dus een droom.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neejof jij moet willen horen dat ik gister kapot genaaid ben
of was dat nou een droom???
debbie goesquote:Op maandag 23 februari 2009 11:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Noem je mij een slet
Nou okeej..beetje dan![]()
Nee hoor ik duik niet met iedereen in het nestof dan toch? wtf
who cares! je geeft het voorbeeld, hoe andere vrouwen zich ook zouden moeten gedragenquote:Op maandag 23 februari 2009 11:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Noem je mij een slet
Nou okeej..beetje dan![]()
Nee hoor ik duik niet met iedereen in het nestof dan toch? wtf
scary movie 2quote:
Godver dus tochquote:Op maandag 23 februari 2009 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou je bent op tijd op je werk, dus dat valt ook wel weer mee. het was dus een droom.
quote:Op maandag 23 februari 2009 11:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
who cares! je geeft het voorbeeld, hoe andere vrouwen zich ook zouden moeten gedragen
wtf dudequote:Op maandag 23 februari 2009 11:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
* Friday12 schopt kind en kind vliegt deaud naar een hoekje
Ja en als je smerige doet dan graag achter spoilerquote:Op maandag 23 februari 2009 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
ik zal de smerige wel achterwege laten haha. kom aardig gekke tegen
ja maar niet iedereen heeft die bagger of text layout nl. bij fok silver zie je gelijk alles nlquote:Op maandag 23 februari 2009 11:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja en als je smerige doet dan graag achter spoilerweet niet of me collega's er tegen kunnen
LOL... wtfquote:
Ooow owkeejquote:Op maandag 23 februari 2009 11:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja maar niet iedereen heeft die bagger of text layout nl. bij fok silver zie je gelijk alles nl
Indeedquote:Op maandag 23 februari 2009 11:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hij heeft attitude and i don't care
Omdat sommige kinderen gewoon kutkinderen zijnquote:Op maandag 23 februari 2009 11:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
maar...waarom zou je een kind dood schoppen ?
zie dat kind 1 schop en hij is onbedoeld doodquote:Op maandag 23 februari 2009 11:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
maar...waarom zou je een kind dood schoppen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
oh ja..quote:Op maandag 23 februari 2009 11:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Omdat sommige kinderen gewoon kutkinderen zijn
quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 11:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Gvd, wat een herzlich nummertje op 538
sorry debsSterf hoerenjongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
proves my statement true you are no mother materialquote:Op maandag 23 februari 2009 11:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Omdat sommige kinderen gewoon kutkinderen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |