quote:
vind je wel lief hoorquote:
moos zoent ook allochtonenquote:
een boswandelingetje maken en daar opgevrolijkt van worden. Toch niet in het amsterdamse bos hequote:Op maandag 23 februari 2009 13:01 schreef crazy987 het volgende:
[..]
vind je wel lief hoor
ik ga even een wandelingetje buiten maken
misschien dat dat me wat opvrolijkt.
tot strakjes
Ik heb me wangen na zaterdag niet meer gewassenquote:Op maandag 23 februari 2009 13:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moos zoent ook allochtonen
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:03 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik heb me wangen na zaterdag niet meer gewassen
iewquote:Op maandag 23 februari 2009 13:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moos zoent ook allochtonen
kerel dat doen.. ik dacht...WHat the fak !quote:Op maandag 23 februari 2009 13:03 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik heb me wangen na zaterdag niet meer gewassen
gave fotos kan je ermee maken. don dlsr apparaatquote:
Ik heb schijt aan allesquote:Op maandag 23 februari 2009 13:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kerel dat doen.. ik dacht...WHat the fak !
ielww.. ook aan je handen?quote:
kom maar op met die foto's!quote:
En jij mij een hand gevenquote:Op maandag 23 februari 2009 13:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ielww.. ook aan je handen?
Een wat? Digitale Spiegelreflex bedoelt u?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gave fotos kan je ermee maken. don dlsr apparaat
dat was een nephand..mijn echte hand is erafquote:
je bedoelt schijt op je wangen?quote:
Ja hij is zelfs nog bij mij aan de deur geweestquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:04 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En nu moet je -Mads fotoboek checken
met schijt aan zn handen?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja hij is zelfs nog bij mij aan de deur geweest
quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo doe je dat MD !!quote:
And i will do is againquote:Op maandag 23 februari 2009 13:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja hij is zelfs nog bij mij aan de deur geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Canon 1000Dquote:Op maandag 23 februari 2009 13:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Een wat? Digitale Spiegelreflex bedoelt u?anders snap ik je niet hoor
ik dacht al... daarom vroeg ik het even...quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
And i will do is againlolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
is vet dingquote:
Canon 1000D is een instapmodel he. Goeie camera welquote:
zoals die op jouw fobo ?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Canon 1000D is een instapmodel he. Goeie camera wel
Heb zelfs al een digitale spiegelreflex dus ik wacht nog ff met een nieuwe kopen
HDR foto's kun je ermee maken wat erg mooi is. Maar sommige dingen zijn
wel fotoshoppen hoor
Te moeilijkquote:Op maandag 23 februari 2009 13:11 schreef MaleDuck het volgende:
foto's maken... niks voor mij...
wat een kleffe boelquote:
trillende handen?quote:
op jouw hyves, staan dezelfde foto's als in jouw fobo en daar staat bewerkt bij !quote:
Parkison, het genot voor elke vrouwquote:Op maandag 23 februari 2009 13:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zal zijn vriendin niet erg vinden denk ik
Ehm ja alleen die zijn niet door mij bewerkt. Maar ze zijn alleen maar geretoucheerd hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 13:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
op jouw hyves, staan dezelfde foto's als in jouw fobo en daar staat bewerkt bij !
Die hebben niks te klagenquote:Op maandag 23 februari 2009 13:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Parkison, het genot voor elke vrouw
runx houdt ook van moosquote:
quote:
Dat vraagt natuurlijk naar een paint naar het origineelquote:Op maandag 23 februari 2009 13:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ehm ja alleen die zijn niet door mij bewerkt. Maar ze zijn alleen maar geretoucheerd hoor
Vlekjes en pukkeltjes weggehaald en that's it
ooh okquote:Op maandag 23 februari 2009 13:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ehm ja alleen die zijn niet door mij bewerkt. Maar ze zijn alleen maar geretoucheerd hoor
Vlekjes en pukkeltjes weggehaald en that's it
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat vraagt natuurlijk naar een paint naar het origineel
weet ik nietquote:Op maandag 23 februari 2009 13:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Kan ie alweer een beetje lopen ofniet
ze komt er heul niet voor naar regio haarlemmermeer hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 13:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als ik dat doe krijg ik pas klappies
Neej inderdaadquote:Op maandag 23 februari 2009 13:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ze komt er heul niet voor naar regio haarlemmermeer hoor
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat vraagt natuurlijk naar een paint naar het origineel
HDR fotos vindt ik echt super , maja fotografie is erg moeilijk gewoonquote:Op maandag 23 februari 2009 13:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Canon 1000D is een instapmodel he. Goeie camera wel
Heb zelfs al een digitale spiegelreflex dus ik wacht nog ff met een nieuwe kopen
HDR foto's kun je ermee maken wat erg mooi is. Maar sommige dingen zijn
wel fotoshoppen hoor
ja eigelijk is debbie een manquote:Op maandag 23 februari 2009 13:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
op jouw hyves, staan dezelfde foto's als in jouw fobo en daar staat bewerkt bij !
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja eigelijk is debbie een man
Komt ie nu pas meequote:Op maandag 23 februari 2009 13:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja eigelijk is debbie een man
ja bewerkt. of, het kan ook anders bedoeld wordenquote:
ja maak die deegroller/reet eensquote:Op maandag 23 februari 2009 13:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Sla jij mij nou met die deegroller van WL?
Vandaar dat ik schijt aan alles heb
Kan ik nietquote:Op maandag 23 februari 2009 13:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja maak die deegroller/reet eens
nee het is een koekenpanquote:Op maandag 23 februari 2009 13:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Sla jij mij nou met die deegroller van WL?
Vandaar dat ik schijt aan alles heb
zegt de master selfquoter himselfquote:
topickillerquote:Op maandag 23 februari 2009 13:27 schreef WhiteLightning het volgende:
Debbie, probeer jij dit soort dingen wel eens ?.
[ afbeelding ]
Ohwquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zegt de master selfquoter himself
nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Wat heb je dan in godsnaam?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:32 schreef crazy987 het volgende:
ben ik ook weer.
gaat alleen nog niet super.
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nietCheck aandelen op tissuesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorrie...je zei wat ?
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
aanstelleritus is heel zeldzaam en zeer besmettelijkquote:
ik heb 538 eropquote:
maar die had ik gestuurdquote:Op maandag 23 februari 2009 13:32 schreef Runx het volgende:
fak fok , ik neuk mijn opblaasbare schaap die ik van moos heb gekregen
Maar niet in de buurt komen dan maarquote:Op maandag 23 februari 2009 13:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
aanstelleritus is heel zeldzaam en zeer besmettelijk![]()
Hey runxquote:Op maandag 23 februari 2009 13:32 schreef Runx het volgende:
fak fok , ik neuk mijn opblaasbare schaap die ik van moos heb gekregen
neuh moos heeft het me persoonlijk overhandigdquote:
btw je spreekt het uit als Run x, niet runksquote:
geen schapen mer voor jou mannetjequote:Op maandag 23 februari 2009 13:35 schreef Runx het volgende:
[..]
neuh moos heeft het me persoonlijk overhandigd
en debbie is stom![]()
En hoe was iequote:Op maandag 23 februari 2009 13:35 schreef Runx het volgende:
[..]
neuh moos heeft het me persoonlijk overhandigd
en debbie is stom![]()
Nou en ik zeg runksquote:Op maandag 23 februari 2009 13:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
btw je spreekt het uit als Run x, niet runks
waarom niequote:Op maandag 23 februari 2009 13:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
geen schapen mer voor jou mannetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |