Tikkie te krap aan de bovenkant, tikkie teveel beeld aan de onderkant maar men....wat een kopquote:Op donderdag 10 september 2009 15:58 schreef Skaai het volgende:
Vorig weekend in Barnoldswick (Engeland) genomen tijdens een motorrally
[ afbeelding ]
zw/w zou de foto idd ook wel goed doen!quote:Op donderdag 10 september 2009 16:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tikkie te krap aan de bovenkant, tikkie teveel beeld aan de onderkant maar men....wat een kopDit is een mooie voor een zwartwit-conversie denk ik zo
Heb 'm helaas alleen maar zo, dit is de originele foto. Had er niks mee gedaan, ben niet zo van het croppen/bewerkenquote:Op donderdag 10 september 2009 16:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tikkie te krap aan de bovenkant, tikkie teveel beeld aan de onderkant maar men....wat een kopDit is een mooie voor een zwartwit-conversie denk ik zo
Checkquote:Op donderdag 10 september 2009 19:08 schreef Skaai het volgende:
[..]
Heb 'm helaas alleen maar zo, dit is de originele foto. Had er niks mee gedaan, ben niet zo van het croppen/bewerken.
Maar zwart wit klinkt wel tof, deze richting bedoel je?
[ afbeelding ]
Aiii, selectieve inkleuring!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:23 schreef Xlarge het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn dochtertje een aantal weken geleden, ik heb hem vandaag bewerkt met Photoshop, waar ik pas geleden mee ben begonnen
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:07 schreef slashyou het volgende:
[..]
Aiii, selectieve inkleuring!!
Waarom in godsnaam, wat voegt het toe aan deze foto?
Dan kan, ik vind het helemaal niks, jammer van de verder goede foto.quote:Op zaterdag 19 september 2009 08:49 schreef Xlarge het volgende:
[..]
De selectieve inkleuring voegt niet veel toe, ik vond het echter toch wel leuk
En of het een geschikte starter is.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:29 schreef thedailyphoto het volgende:
Voor het eerst op FOK Fotoforum en dit leek mij wel een geschikte starter:
[ afbeelding ]
Ook wel fijn dat je onderwerp beetje uit het midden isquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:29 schreef thedailyphoto het volgende:
Voor het eerst op FOK Fotoforum en dit leek mij wel een geschikte starter:
[ afbeelding ]
Kwestie van je zwartwitconversie aanpassen natuurlijkquote:Op maandag 28 september 2009 09:38 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Al vind ik wel dat mijn foto's vaak zwart-grijs zijn en niet zwart-wit
Met photoshop, maar ik heb hier (op stage) niet de goede versie van thuis. Zou het eventueel thuis nog een keer kunnen proberen.quote:Op maandag 28 september 2009 09:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kwestie van je zwartwitconversie aanpassen natuurlijkHoe doe je het nu? Ik vind je foto trouwens niet zo geweldig. De kleurenversie heeft verschrikkelijke kleuren
Je zit een mega-flitsplek op haar voorhoofd
En ik vind hem ook een tikkie te donker. De armen komen op een vreemde manier de foto in. Deze had je misschien beter portrait kunnen nemen.
quote:Op maandag 28 september 2009 11:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Met photoshop, maar ik heb hier (op stage) niet de goede versie van thuis. Zou het eventueel thuis nog een keer kunnen proberen.
Het is een zelfportret en eigenlijk gewoon een redelijk gelukte foto uit een serie. Ik stond in een ongemakkelijke houding in een donkere ruimte, dus voor de situatie vind ik nog dat ie er best mag wezen![]()
Maar ontzettend bedankt voor je opbouwende kritiek. Ik zal er de volgende keer rekening mee houden
Ow nee hoor, ik vind het juist kritiek waar ik wat mee kanquote:Op maandag 28 september 2009 11:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Sorry als ik je beledigd heb
Als je in RAW hebt geschoten, probeer dan nog wat te corrigeren. De foto iets oplichten en dan met de repairfunctie proberen de highlights tegen te gaan. Daarna in PS even een channelmixer gebruiken en met de schuifjes slepen tot je een prettige conversie hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |