Duh! Voordat heel FOK! weet dat ik Toos ben.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je dacht snel een nieuw topic met een algemene TT.
Ja, of dat lelijke vijfluikquote:Op maandag 23 februari 2009 10:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Duh! Voordat heel FOK! weet dat ik Toos ben.
Zo, even roken, dan huilen!
Oh echt kloten is het. Echt.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, hartstikke echt. Ik zag het wel aankomen hoor. Meer dan de bazen hier. Alhoewel vorige week alles nog goed zou komen. Nu werd ik dus keurig opgewacht voor het slechte nieuwsgesprek.
Dit komt ook wel verdomde slecht uit zeg. Straks ook nog stoppen met roken en dat zeg ik niet om te pesten hoor.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:47 schreef Noek het volgende:
Duh! Voordat heel FOK! weet dat ik Toos ben.
Zo, even roken, dan huilen!
Zit jij bij de Fok! Knokploeg?quote:Op maandag 23 februari 2009 10:54 schreef Dementor het volgende:
Ik vind dat we ze moeten gaan slaan.
Die bazen.
Dat klinkt leuk maar de boel is falliet. Er valt dus niks meer te redden of rammen hè?quote:Op maandag 23 februari 2009 10:59 schreef Dementor het volgende:
Je zou zo'n ex collega die je eigenlijk nooit mocht toch ook een ram op zijn bek willen geven nadat hij op maandagochtend doodleuk aankondigt dat je bent ontslagen.
Of je stapt naar de rechter zoals een docent laatst deed, hij kreeg gelijk en zijn manager werd overgeplaatst.
Oh nee, moet je even voor de gein door de betere buurten en winkelstraten rijden.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk maar de boel is falliet. Er valt dus niks meer te redden of rammen hè?
Ik heb het over het bedrijf waar Noek werkt. Dáár valt niks meer te redden, snappie?quote:Op maandag 23 februari 2009 11:03 schreef Dementor het volgende:
Oh nee, moet je even voor de gein door de betere buurten en winkelstraten rijden.
Het geld is er wel maar de verdeling is veranderd.
Dat zijn toch allemaal van die 'internethelden' die je van de wal in de sloot helpen enzoquote:
Ja dat snap ik wel maar ik denk direct groot.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het over het bedrijf waar Noek werkt. Dáár valt niks meer te redden, snappie?
Van die helden die je in huis halen.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat zijn toch allemaal van die 'internethelden' die je van de wal in de sloot helpen enzo
Iets van het omgekeerde A-Team ofzo
Ik dacht dat er alleen een Fok!Telefoonterreurploeg wasquote:Op maandag 23 februari 2009 11:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat zijn toch allemaal van die 'internethelden' die je van de wal in de sloot helpen enzo
Iets van het omgekeerde A-Team ofzo
Aangezien ik hier de administratie ook doe, weet ik wel zeker dat de bedrijfseconomische redenen wel degelijk hout snijden.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel maar ik denk direct groot.
Denk je niet dat een aantal bedrijven overdrijven om zo de toch al geplande ontslagen te forceren?
Ben je nog op het werk?quote:Op maandag 23 februari 2009 11:26 schreef Noek het volgende:
Nou ja, failliet failliet. Bedrijfseconomische redenen. Mijn collega mag wel blijven en die is net mijn troostmeisje geweest. Wat doe ik nu eigenlijk hier nog?
[..]
Aangezien ik hier de administratie ook doe, weet ik wel zeker dat de bedrijfseconomische redenen wel degelijk hout snijden.
Cc, niet schuldig voelen. Ik zal ook aan jou denken als ik mijn 3e bakkie bij de Appie doe volgende week.
Ja, zaterdag al!quote:
Ik heb geen flauw idee. Ik weet ook niet wat ze gaan doen en wanneer. Wat ik wel weet is dat ik volgende maand geen salaris meer krijg.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:29 schreef CarOnline het volgende:
Krijg je nog wat mee? Of ook niet meer?
Ik ga zo lunchen met het troostmeisje, op de zaak!quote:Op maandag 23 februari 2009 11:30 schreef Copycat het volgende:
Word je daar nu niet doodongelukkig? Aan de andere kant, alleen thuis zitten is wellicht helemaal tegen de muren omhoog-werk.
Kaviaar, Champagne en een doosje Havanna sigaren.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:31 schreef Noek het volgende:
Ik ga zo lunchen met het troostmeisje, op de zaak!
Ga vanmiddag anders vast naar het UWV en CWI want je moet je echt meteen melden.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Ik weet ook niet wat ze gaan doen en wanneer. Wat ik wel weet is dat ik volgende maand geen salaris meer krijg.
quote:Op maandag 23 februari 2009 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kaviaar, Champagne en een doosje Havanna sigaren.
Ja, dáár komen wij gewone mensen niet hoor.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh nee, moet je even voor de gein door de betere buurten en winkelstraten rijden.
Collega zegt dat ik NU het juridisch loket moet bellen.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ga vanmiddag anders vast naar het UWV en CWI want je moet je echt meteen melden.
Krijg je ook sneller een uitkering. Ik heb zoiets vorig jaar bij de hakken gehad natuurlijk, en ik kreeg toen wel geld mee.
Haha bijna niets, maar oke, en ze hadden een sociaal plan. Maar daar weet jij nog niets van?
En zijn er meer die eruit moeten? Ik vind het echt kut voor je Noek, het is echt heel zuur.
Dat is ook precies de bedoeling.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dáár komen wij gewone mensen niet hoor.
Ja hè? Vond ik ook. Heb er meteen wat extra verstevigende gel in laten spuiten.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:37 schreef Noek het volgende:
Dat heeft de kapster zaterdag leuk gedaan! Vlot hoor.
Gelukkig hebben we jou, als link naar het paradijs.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is ook precies de bedoeling.
Ik dacht meer aan jouw verhevenheid boven ons gepeupel.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jou, als link naar het paradijs.
Leuke poging om het om te keren, maar helaas, mislukt.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan jouw verhevenheid boven ons gepeupel.
Oh red ons uit het vagevuur.
quote:Op maandag 23 februari 2009 11:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 februari 2009 11:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is ook precies de bedoeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |