Dat is juist goed. Dit is waarom ik in de [Singles] reeks zit. En dat is dus niet om de gezellige "Heb je nog geneukt, lullo?" slowchat.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:32 schreef rival het volgende:
ik kom op fok voor ontspanning.
dit heeft meer weg van een discussiegroep
Ik werd om 8 uur wakker van de deurbel, een collega zou me ophalen. Stond ze daarquote:Op maandag 23 februari 2009 10:35 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Correctie, ik ging er veel te laat uit. Oké je hebt wel een punt. Maar wipeout was te leuk. Moest die aflevering nog kijken
hahahaha ja maar wat doe jij dan op de bank, je bent toch al gelukkigquote:
Je gaat ook veel te laat je nest inquote:Op maandag 23 februari 2009 10:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik werd om 8 uur wakker van de deurbel, een collega zou me ophalen. Stond ze daarIk heb me dus ook gruwelijk verslapen
en vind je dat jammerquote:Op maandag 23 februari 2009 10:39 schreef Duimelot het volgende:
haai kwaak, nope niets van dat alles
Klopt. Half 2 ging ik geloof ik slapen..quote:Op maandag 23 februari 2009 10:42 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Je gaat ook veel te laat je nest in![]()
Maar ik heb tenminste niet over berichies gedroomd![]()
ligt er aan waarover je denktquote:Op maandag 23 februari 2009 10:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben t gelukkigst als mn hoofd zich rustig houdt en ik niet teveel nadenk...
nee dat wist ik nietquote:Op maandag 23 februari 2009 10:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en vind je dat jammer![]()
Oh wacht... imago technisch is het welicht verstandiger om iets serieus te vragen of op te merken. Wisten jullie bijvoorbeeld dat Bengeltje een cafe in Antwerpen heeft genaam cafe de Bengel, en dat de bolleke's Koninck'tjes daar maar 1,80 zijn en erg lekker smaken!
Ik ben altijd erg blij als ik klaar benquote:Op maandag 23 februari 2009 10:43 schreef Duimelot het volgende:
ik wordt iig niet zo gelukkig van t feit dat ik zo es moet gaan opruimen en poetsen pffffffffffffffff
HELLUP, iemand die gelukkig wordt van dat soort dingen? Ik wil dan best mn huisje aanbieden om dit geluksgevoel te geven aan iemand....
ik ben single en dus mag ik hier komenquote:Op maandag 23 februari 2009 10:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahahaha ja maar wat doe jij dan op de bank, je bent toch al gelukkig
zeker om t de ongelukkigen in te wrijven enzo he
van nananananaaaaaaa ik ben lekker wel gelukkig
dat is waar hahahaquote:Op maandag 23 februari 2009 10:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben altijd erg blij als ik klaar ben
Ik doelde op piekeren, ben ik te goed inquote:Op maandag 23 februari 2009 10:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ligt er aan waarover je denkt
en ben je nu gelukkig dan of ben je aan t denken
ok maar er wordt dan wel van je verwacht dat je hier je date verhalen verteld in detail enzo...quote:Op maandag 23 februari 2009 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben single en dus mag ik hier komen
ik heb t piekeren achter me gelatenquote:Op maandag 23 februari 2009 10:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doelde op piekeren, ben ik te goed in
ben best gelukkig nu. Maak me niet druk.
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:51 schreef Duimelot het volgende:
de instelling: die brug ga ik wel over als ik er voor staat werkt prima
nog meer details?quote:Op maandag 23 februari 2009 10:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok maar er wordt dan wel van je verwacht dat je hier je date verhalen verteld in detail enzo...
je had vrijdag een date, vertel;)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
nog meer details?
ik vertelde zelfs over mijn "homo" ervaring
komt er een vervolg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel gedroomd alleen over iets andersquote:Op maandag 23 februari 2009 10:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt. Half 2 ging ik geloof ik slapen..
Valt me tegen!
Ook dat wil ik natuurlijk weten!quote:Op maandag 23 februari 2009 11:07 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik heb wel gedroomd alleen over iets anders
quote:
1,90 waren zequote:Op maandag 23 februari 2009 10:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en vind je dat jammer![]()
Oh wacht... imago technisch is het welicht verstandiger om iets serieus te vragen of op te merken. Wisten jullie bijvoorbeeld dat Bengeltje een cafe in Antwerpen heeft genaam cafe de Bengel, en dat de bolleke's Koninck'tjes daar maar 1,80 zijn en erg lekker smaken!
Duh, ze heeft mij gedate!quote:
Ik doe mn bestquote:Op maandag 23 februari 2009 10:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb t piekeren achter me gelaten
de instelling: die brug ga ik wel over als ik er voor staat werkt prima en zorgt voor een stuk minder pieker momenten (de meeste bruggen kom ik geeneens voor achteraf gezien)
Hoi Bengeltjequote:Op maandag 23 februari 2009 11:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi.Bij de onzin meet had je toch een bril op? Of heb ik nu de verkeerde in gedachten.
Auto.
Hoi.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe mn best
Vooralsnog lukt het niet altijd even goed![]()
[Singles]=> [Statusloze monogame serialdaters]?quote:Op maandag 23 februari 2009 11:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
1,90 waren ze
en erg lekker
ow... er is wel veel gedate dit weekend zeg. cool!! komen er straks meer gezellige statusloze monogame daters bij?
niet teveel he, dan moeten we straks de naam van het topic veranderen
PS, Kwaak wat een ranzige TT... ouwe ransbak!!!
Zij heeft jou gedate? Hoe bepaal je dat dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
Duh, ze heeft mij gedate!![]()
ik heb het nog niet gevraagd of iets besproken maar ik ga er wel vanuit!
Dat is een hele geruststellingquote:Op maandag 23 februari 2009 11:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi.Jouw gepieker valt nog wel reuze mee hoor, er zijn er die het erger kunnen.
Ik denk dat hij bedoelt, ze heeft van hem geproefd en nu wil ze niet anders meer.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zij heeft jou gedate? Hoe bepaal je dat dan?![]()
Je moet niet overal zomaar vanuit gaan hè
Ja dat had ikquote:Op maandag 23 februari 2009 11:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi.Bij de onzin meet had je toch een bril op? Of heb ik nu de verkeerde in gedachten.
haar date was met mij, dus heeft ze mij gedate. (of had je die al door en snap ik jou gewoon niet?quote:Op maandag 23 februari 2009 11:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zij heeft jou gedate? Hoe bepaal je dat dan?![]()
Je moet niet overal zomaar vanuit gaan hè
Hahaha, oow ja.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:16 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt, ze heeft van hem geproefd en nu wil ze niet anders meer.
Geen dank
quote:Op maandag 23 februari 2009 11:16 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt, ze heeft van hem geproefd en nu wil ze niet anders meer.
Geen dank
linkjequote:Op maandag 23 februari 2009 11:16 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ja dat had ikMaar dat hadden 3 anderen ook
Maar in 't ONZ topic staan de foto's
Sta ik ook wel een paar keer op
Dan hoop ik voor je dat je gevoel dat goed zegtquote:Op maandag 23 februari 2009 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
haar date was met mij, dus heeft ze mij gedate. (of had je die al door en snap ik jou gewoon niet?)
ja euh... zo denk ik erover.. dat zegt mijn gevoel
toch bedankt!quote:Op maandag 23 februari 2009 11:16 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Geen dank
Ik heb gedroomd dat ik op mn sokken op een of ander feest was en me een beetje schaamde omdat ze wit waren met roze en oranjequote:Op maandag 23 februari 2009 11:17 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Maar het was een echte mannen droom
quote:Op maandag 23 februari 2009 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb gedroomd dat ik op mn sokken op een of ander feest was en me een beetje schaamde omdat ze wit waren met roze en oranje
En toen zei ik dat tegen iemand en die liet r sokken zien en die waren precies hetzelfde, maar wat bij mij oranje was, was bij haar roze en andersom
Dacht ik toch.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is een hele geruststelling
Daar had ik het over.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:16 schreef Civilian het volgende:
[..]
en zo niet, her loss!quote:Op maandag 23 februari 2009 11:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je gevoel dat goed zegt
Nieuwe onzin meet!!! #5 Misschien met binnenkort foto'squote:
Ik ga ze kijkenquote:Op maandag 23 februari 2009 11:16 schreef Civilian het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat mag je niet van jezelf vinden
Jij hebt cousin itt naast je liggen?quote:Op maandag 23 februari 2009 11:20 schreef kwaakvaak het volgende:
mag ik dan in het kader van gelukzalige momentjes melden dat ik vanochtend best blij was nadat ik mijn ogen open deed en opzij een berg donkerblond haar zag liggen dat een poging deed om wakker te lijken
Ik heb vannacht gedroomd dat ik komend weekend weg ging en er ging iemand mee die ik helemaal niet leuk vond. Degene die ik eigenlijk mee wou kon niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:17 schreef JonKeL het volgende:
[..]
jajajajajaja... ik heb je toch verteld van mijn getallen probleempjesquote:Op maandag 23 februari 2009 11:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
1,90 waren ze
en erg lekker
PS, Kwaak wat een ranzige TT... ouwe ransbak!!!
Nee, ik draag praktisch geen bril als ik thuis ben. Omdat ik dan nooit bijzonder ver hoef te kijken en achter een PC etc heb ik hem niet nodig.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dacht ik toch.![]()
[..]
Daar had ik het over.Keek namelijk in je fobo en toen zag ik geen bril, dus ik werd nieuwsgierig.
Waarom daar wel? Normaal heb je lenzen? De bril staat je ook leuk.
Bluf! PM me maar als je durftquote:Op maandag 23 februari 2009 11:17 schreef JonKeL het volgende:
[..]
zo he... dat zijn goeie pillen meisje.. die wil ik ookquote:Op maandag 23 februari 2009 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb gedroomd dat ik op mn sokken op een of ander feest was en me een beetje schaamde omdat ze wit waren met roze en oranje
En toen zei ik dat tegen iemand en die liet r sokken zien en die waren precies hetzelfde, maar wat bij mij oranje was, was bij haar roze en andersom
luie Rhu... ik vind TT's wel leuk, dus we gaan het topic niet hernoemen hihiquote:Op maandag 23 februari 2009 11:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[Singles]=> [Statusloze monogame serialdaters]?
Zal Rhu wel leuk vinden, hoeft ze geen TT meer te verzinnen als ze topic sluit, dat past nl niet
*gniffelt*quote:Op maandag 23 februari 2009 11:21 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jij hebt cousin itt naast je liggen?
Daar denkt zij waarschijnlijk net zo over als jij dat niet wiltquote:
red cat staat zowat op elke foto hahahaquote:Op maandag 23 februari 2009 11:20 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nieuwe onzin meet!!! #5 Misschien met binnenkort foto's
Op de volgende pagina's staan er ook nog wat
ow dat is wel handig, ga ik jou lekker strikken om iets heel duurs voor mij te kopen en dan doe ik net of er een nulletje of 2 minder staat, gheghe...quote:Op maandag 23 februari 2009 11:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jajajajajaja... ik heb je toch verteld van mijn getallen probleempjesWacht maar totdat je een keertje mee gaat als ik iets duurs moet gaan kopen. Dan gaat het echt mis met getallem door elkaar mixen. Was in Servie ook al zo'n leuk feestje, met die enorm lange bedragen in de Tempo.
Oh... en lief he ben ik, als ik ranzig doe
Wat???quote:Op maandag 23 februari 2009 11:21 schreef JonKeL het volgende:
[..]
^^ Zijn eens iets andere foto's dan dat er in mn FoBo staan lolquote:Op maandag 23 februari 2009 11:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
red cat staat zowat op elke foto hahaha
leuk es een foto van je gezien te hebben!
Neehee, zij heeft mij gedate!quote:Op maandag 23 februari 2009 11:23 schreef Nouk84 het volgende:
Daar denkt zij waarschijnlijk net zo over als jij dat niet wilt
ik had je fobo nooit bekekenquote:Op maandag 23 februari 2009 11:25 schreef Civilian het volgende:
[..]
^^ Zijn eens iets andere foto's dan dat er in mn FoBo staan lol
kwa geluid zou dat best kunnen, er kwam iets uit als " "yippiieippppipeeepppiiieeppyyypppiipppeeppeppeep" alleen dan geen bolhoed op!quote:Op maandag 23 februari 2009 11:21 schreef JonKeL het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 februari 2009 11:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ow dat is wel handig, ga ik jou lekker strikken om iets heel duurs voor mij te kopen en dan doe ik net of er een nulletje of 2 minder staat, gheghe...
goed idee Kwaakie
Wat een zelfvertrouwen. Maar vooruit, ik geloof jequote:
Schande! hahaquote:Op maandag 23 februari 2009 11:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had je fobo nooit bekekennet maar ff gedaan dan haha
hoogmoed komt voor de val hequote:Op maandag 23 februari 2009 11:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat een zelfvertrouwen. Maar vooruit, ik geloof je
Zelfvertrouwen van jou, niet van mijquote:
wat voor geluid? en wie is die cousin nog wat dan??? ikke nie begrijp nie...quote:Op maandag 23 februari 2009 11:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
kwa geluid zou dat best kunnen, er kwam iets uit als " "yippiieippppipeeepppiiieeppyyypppiipppeeppeppeep" alleen dan geen bolhoed op!
quote:Op maandag 23 februari 2009 11:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je misbruikt mij gewoon, en ik mag jouw niet misbruiken want jij let veel te goed op enzo
Klopt, maar blijkbaar kijk ik niet terug van: wat heb ik toch genoten al die tijd. Dat zou genoeg moeten zeggen.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:30 schreef Duimelot het volgende:
je leven bestaat wel uit meer dan alleen je werk en jezelf
heb je een agenda, bekijk eens wat je de laatste maand allemaal gedaan hebt
Dat jij daar tevreden mee bent dan is het hartstikke mooiquote:Op maandag 23 februari 2009 10:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus wel.. Ik heb echt geen rijk sociaal leven maar ik ben wel gelukkig. Ik heb het hele weekend op de bank gezeten en de enige mensen die ik zo'n beetje gezien heb en waar ik mee gelachen heb, was 1 vriendin voor een kwartiertje en voor de rest mijn ouders. Hell, ik heb zaterdag echt het meest suffe ever met mijn moeder gedaan. Anderen zouden me bestempelen als sneu, lekker belangrijk. Ik heb me prima vermaakt.
dat bedoelde ik ookquote:Op maandag 23 februari 2009 11:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen van jou, niet van mij
Helemaal niets!quote:Op maandag 23 februari 2009 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook
wat heeft jouw zelfvertrouwen met mijn date te maken?nou vertel dat maar eens!
ik snap wel dat je niet blij wordt als je niks anders hebt. maar ik denk dat er nog wel mogelijkheden zijnquote:Op maandag 23 februari 2009 11:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Zow net effe pauze gehad en toch maar effe quoten
[..]
Klopt, maar blijkbaar kijk ik niet terug van: wat heb ik toch genoten al die tijd. Dat zou genoeg moeten zeggen.
[..]
Dat jij daar tevreden mee bent dan is het hartstikke mooi
Maar dat zegt niet dat ik er altijd maar gelukkig van wordt. Een weekje thuiszitten boeit mij ook niet, vind het heerlijk om doordeweeks gewoon voor de buis te hangen. MAar het moet niet het enige zijn wat ik doe. En doordat die andere aspecten dus weinig voorkomen wordt het alleen thuiszitten meer een verplichting en saaier en irritanter dan wanneer je meer hebt.
Owja ik moest aan het tonelen gaanquote:Op maandag 23 februari 2009 11:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik snap wel dat je niet blij wordt als je niks anders hebt. maar ik denk dat er nog wel mogelijkheden zijn
* Murmeli schopt cuegirlie onder haar kont
Jaquote:Op maandag 23 februari 2009 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja ik moest aan het tonelen gaan
Ik begrijp helemaal, ik moet eerlijk bekennen dat ik dat ook heb. Maar ik wil het niet (meer). En weiger daardoor "ongelukkig" te zijn.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat jij daar tevreden mee bent dan is het hartstikke mooi
Maar dat zegt niet dat ik er altijd maar gelukkig van wordt. Een weekje thuiszitten boeit mij ook niet, vind het heerlijk om doordeweeks gewoon voor de buis te hangen. MAar het moet niet het enige zijn wat ik doe. En doordat die andere aspecten dus weinig voorkomen wordt het alleen thuiszitten meer een verplichting en saaier en irritanter dan wanneer je meer hebt.
Pff, nu pas wakkerquote:
maar je bent het stiekem dus welquote:Op maandag 23 februari 2009 11:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik begrijp helemaal, ik moet eerlijk bekennen dat ik dat ook heb. Maar ik wil het niet (meer). En weiger daardoor "ongelukkig" te zijn.
Het is bij mij nog het zoeken naar hoe geef ik dan invulling in m'n leven. Wat zou ik leuk vinden om te doen. Maar is erg lastig.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:35 schreef Nouk84 het volgende:
Ik begrijp helemaal, ik moet eerlijk bekennen dat ik dat ook heb. Maar ik wil het niet (meer). En weiger daardoor "ongelukkig" te zijn.
Ongelukkig? No fucking way.quote:
Kan je ook andere muziek posten?quote:
Snap ik..quote:Op maandag 23 februari 2009 11:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is bij mij nog het zoeken naar hoe geef ik dan invulling in m'n leven. Wat zou ik leuk vinden om te doen. Maar is erg lastig.
Niet van mij dan, want ik heb deze pas 1x gepost.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kan je ook andere muziek posten?
Deze is al meerdere keren voorbij gekomen
Niet liegen hèquote:Op maandag 23 februari 2009 11:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet van mij dan, want ik heb deze pas 1x gepost.
haha dat hou je ook niet lang volquote:Op maandag 23 februari 2009 11:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Maargoed weer genoeg over m'n leven gepraat
Soms wel goed om te doen hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 11:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Het is niet verkeerd om dat te doenquote:Op maandag 23 februari 2009 11:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Ben de hele ochtend al bezig johquote:
Maar niet als je ook op je werk zitquote:
Zegt de adams family je iets?quote:Op maandag 23 februari 2009 11:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat voor geluid? en wie is die cousin nog wat dan??? ikke nie begrijp nie...
[..]
arm kwaakje(ik zal geen botte opmerkingen maken over salaris ok?)
Ja dat zeg ik toch? Pas 1x, als in dan is het nu de 2e keer.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet liegen hè![]()
[SINGLES] Foto's plaatsen en neuken maar. Of niet...
Klopt..quote:Op maandag 23 februari 2009 11:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar niet als je ook op je werk zit
Haha okequote:Op maandag 23 februari 2009 11:44 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch? Pas 1x, als in dan is het nu de 2e keer.
Even PMenquote:
En rare blikken!quote:Op maandag 23 februari 2009 11:46 schreef kwaakvaak het volgende:
ik ruik weer naar bounty!... das nie goed als je een iets wat knorrende maag hebt.. Betrapte mezelf net dat ik weer aan mijn eigen arm zat te knagen en dat geeft toch beetje nare vlekken.
Goeiemorgen!quote:
heb je geen liga's meer in je bureau dan? Ik zal voortaan wel weer sultana's aanschaffen danquote:Op maandag 23 februari 2009 11:46 schreef kwaakvaak het volgende:
ik ruik weer naar bounty!... das nie goed als je een iets wat knorrende maag hebt.. Betrapte mezelf net dat ik weer aan mijn eigen arm zat te knagen en dat geeft toch beetje nare vlekken.
Hoi :wquote:
Ja, helemaal kut dat er een boek van iemand anders in zit. En Hilversum ligt nou ook niet bepaald om de hoek.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi :w
Lekker handig dat je tas nog steeds bij RC ligt.
Tsja. Vragen of RC hem opstuurd met de post. Of ga hem zelf even halen.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, helemaal kut dat er een boek van iemand anders in zit. En Hilversum ligt nou ook niet bepaald om de hoek.
Hoiquote:
Had ik al gevraagd, hopelijk gaat dat een beetje makkelijk. Desnoods de rugzak anders maar later bij een meet of inderdaad een keer ophalen ofzo.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja. Vragen of RC hem opstuurd met de post. Of ga hem zelf even halen.
Geen idee. Ik weet wat er allemaal in zit. Als het veel is kan je hem beter ophalen.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Had ik al gevraagd, hopelijk gaat dat een beetje makkelijk. Desnoods de rugzak anders maar later bij een meet of inderdaad een keer ophalen ofzo.
als t een dikker boek is, eventueel opengeklapt goed verpakt versturen zodat t brievenbus post blijftquote:Op maandag 23 februari 2009 12:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Had ik al gevraagd, hopelijk gaat dat een beetje makkelijk. Desnoods de rugzak anders maar later bij een meet of inderdaad een keer ophalen ofzo.
Een tas kan je gemakkelijk in een doos stoppen en laten opsturenquote:Op maandag 23 februari 2009 12:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik kom ongetwijfeld nog wel een keer in Hilversum. Dan kan ik hem opzich ook wel voor je meenemen. Kampen -> Enschede is makkelijker te doen dan Kampen -> Hilversum.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
ik had liga's liggen hoor, nema problem! Met vezels en appelsquote:Op maandag 23 februari 2009 11:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb je geen liga's meer in je bureau dan? Ik zal voortaan wel weer sultana's aanschaffen dan![]()
je moet niet aan je arm knagen hoor, dat vind ik niet geil![]()
ik ruik trouwens ook naar bounty... lekkerrrrrrr
Ah, dat is stukken goedkoper dan een treinkaartje Hilversum.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een tas kan je gemakkelijk in een doos stoppen en laten opsturen
Kost je ¤6,75
maar hoe kan je je tas vergeten?quote:Op maandag 23 februari 2009 12:05 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ah, dat is stukken goedkoper dan een treinkaartje Hilversum.
Zitten twee boeken in de tas. Een is niet dik, de ander is 'normaal'. (Als de dollar valt en Getting things done)
Ben wel blij dat ik toch geen slaapzak meegenomen heb.
Dat is een heel lief aanbod, houd ik zeker in gedachte!quote:Op maandag 23 februari 2009 12:04 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik kom ongetwijfeld nog wel een keer in Hilversum. Dan kan ik hem opzich ook wel voor je meenemen. Kampen -> Enschede is makkelijker te doen dan Kampen -> Hilversum.
Dan kan ik op de terugweg zo een keer langs jou heen rijden, dan heb jij de tas ook weer terug
Tijdens de kroegentocht werd ik opeens heel erg moe. (Slecht slaapritme) Dus ik ben vroeger met de trein naar huis gegaan. Eigenlijk had ik de tas gewoon mee moeten nemen naar de kroeg.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar hoe kan je je tas vergeten?
je zou daar blijven slapen maar bent met een ander meegegaan??
jah als je dat van jezelf weet was dat beter geweest maar sjaquote:Op maandag 23 februari 2009 12:07 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Tijdens de kroegentocht werd ik opeens heel erg moe. (Slecht slaapritme) Dus ik ben vroeger met de trein naar huis gegaan. Eigenlijk had ik de tas gewoon mee moeten nemen naar de kroeg.
(Wat een rugzaktopic zo)
Een heel terrasje is niet nodigquote:Op maandag 23 februari 2009 12:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat is een heel lief aanbod, houd ik zeker in gedachte!In ruil trakteer ik jou op een terrasje?
Ja verschrikkelijk.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah als je dat van jezelf weet was dat beter geweest maar sja
was t zo saai die meet?
Misschien was het beter als je dat niet gedaan had. Zo is Lamon ook zijn paraplu kwijt geraakt.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:07 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Tijdens de kroegentocht werd ik opeens heel erg moe. (Slecht slaapritme) Dus ik ben vroeger met de trein naar huis gegaan. Eigenlijk had ik de tas gewoon mee moeten nemen naar de kroeg.
Het oorspronkelijke plan was de eerste trein terug pakken.
(Wat een rugzaktopic zo)
Nee! Ik vond iedereen hartstikke gezellig, daarom was het extra balen dat ik op een gegeven moment naar huis moest. Ik had ook wel kunnen blijven maar dat zou niet erg gezellig geweest zijn voor de rest. (Daarnaast ben ik daarna in de trein nog verder afgeknapt dus ik denk dat ik net op tijd weg gegaan ben)quote:Op maandag 23 februari 2009 12:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah als je dat van jezelf weet was dat beter geweest maar sja
was t zo saai die meet?
Goed punt.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien was het beter als je dat niet gedaan had. Zo is Lamon ook zijn paraplu kwijt geraakt.
Mooi! Mocht het wel via de post geregeld worden PM ik je nog wel.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:09 schreef Civilian het volgende:
[..]
Een heel terrasje is niet nodiglol.
Maar nee dat is wel goedLaat ik dan nog wel ff weten als ik weer een keer richting Hilversum ga.
Het is helemaal niet erg als je eerder weg gaat. En het was inderdaad gezellig.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee! Ik vond iedereen hartstikke gezellig, daarom was het extra balen dat ik op een gegeven moment naar huis moest. Ik had ook wel kunnen blijven maar dat zou niet erg gezellig geweest zijn voor de rest. (Daarnaast ben ik daarna in de trein nog verder afgeknapt dus ik denk dat ik net op tijd weg gegaan ben)
Ik ben trouwens mijn pet kwijt geraakt. Maar goed lekker belangrijk.quote:
Laat ik het zo zeggen: Het was erger geweest als ik niet gekomen wasquote:Op maandag 23 februari 2009 12:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is helemaal niet erg als je eerder weg gaat. En het was inderdaad gezellig.
Nee, ben pas 45 minuten uit bed.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dawg
druk met niets doen
aan t werk of heb je vrij?
oh lekkerquote:Op maandag 23 februari 2009 12:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, ben pas 45 minuten uit bed.
Ook niets doen dus.
Wel een foto van maken. Want anders is het. Pics or it did not happen.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Het was erger geweest als ik niet gekomen was
(Red_Cat vinden we op koninginnedag bij de rommelmarkt met een mooie stormparaplu, pet, boekjes en een rugzak waarna RealZeus ze voor 50 cent opkoopt en.. nou ja de rest weten we)
Je mag tot 10kg verzendenquote:Op maandag 23 februari 2009 12:05 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ah, dat is stukken goedkoper dan een treinkaartje Hilversum.
Zitten twee boeken in de tas. Een is niet dik, de ander is 'normaal'. (Als de dollar valt en Getting things done)
Ben wel blij dat ik toch geen slaapzak meegenomen heb.
Lekker. Ik ben ook pas sinds 11 uur uit mijn bed.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, ben pas 45 minuten uit bed.
Ook niets doen dus.
Ja dat is inderdaad een voordeel.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moest even langs huis, want had mn tas niet bij, daar zit ik dus nu pauze te hebben
Zo weer naar mn werk, toch soms wel handig dat t zo dichtbij is
Nee, alleen zaterdag. Was wel weer genoeg carnaval voor een jaar.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh lekker
nog wezen stappen gister?
ik moet eigenlijk wel wat gaan doen maar zit nog steeds
heb eigenlijk meer zin om wat leuks te gaan doen maar wat een weer buiten
Ik ben om half negen al naar de andere kant van Eindhoven gefietst om mn kinderen bij stormqueen te droppenquote:Op maandag 23 februari 2009 12:19 schreef Murmeli het volgende:
stelletje luie donders hiero. ik was vandaag braaf om 9.15 op mn werk (niet dat dat nou zo vroeg is maar voor mijn doen is t best goed)
Haha, dat heb ik ook. Al valt het weer hier op zich wel meequote:Op maandag 23 februari 2009 12:17 schreef Duimelot het volgende:
heb eigenlijk meer zin om wat leuks te gaan doen maar wat een weer buiten
geen idee als ik dat eens wist hahahaquote:Op maandag 23 februari 2009 12:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, alleen zaterdag. Was wel weer genoeg carnaval voor een jaar.
Wat wil je doen dan?
niet zo jaloers jij hè!quote:Op maandag 23 februari 2009 12:19 schreef Murmeli het volgende:
stelletje luie donders hiero. ik was vandaag braaf om 9.15 op mn werk (niet dat dat nou zo vroeg is maar voor mijn doen is t best goed)
Ik ben heul niet lui. Ik moet straks nog werken.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:19 schreef Murmeli het volgende:
Mijn jongste is de hele tijd de handstand aan het oefenen als ze thuis isquote:Op maandag 23 februari 2009 12:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geen idee als ik dat eens wist hahaha
ziet er naar uit dat t gewoon pyama dag wordt, kids hebben boven een hut gebouwd en zijn nu aan t picknicken daar.
ja t is zo'n zondag gevoel van ik wil en niets kan gevoelquote:Op maandag 23 februari 2009 12:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik ook. Al valt het weer hier op zich wel mee
Het is meer dat iedereen of aan het werk is of carnaval aan het vieren is (en ik heb gister mijn portie gehad)
Gezellig.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ziet er naar uit dat t gewoon pyama dag wordt, kids hebben boven een hut gebouwd en zijn nu aan t picknicken daar.
Limburg is ook zo ver weg. Anders had ik wel langs willen komen.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja t is zo'n zondag gevoel van ik wil en niets kan gevoel
hier is iedereen carnaval vieren en verder is t gewoon dood en alles dicht
kan geeneens ff de stad in ofzo
ik wil bezoek denk ik, maar sja iedereen viert carnaval
Hahaha. Ik herken hetquote:Op maandag 23 februari 2009 12:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 februari 2009 12:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
haha wat moet dat bezoek komen doen danquote:Op maandag 23 februari 2009 12:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als t aan de mijne ligt kwam er een rekstok of hoe heet zo'n ding in de woonkamerquote:Op maandag 23 februari 2009 12:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn jongste is de hele tijd de handstand aan het oefenen als ze thuis is
We hebben ook een vrij ruime woonkamer, dus dta gaat gemakkelijk, en ze doet radslagen en probeert op dr handen te lopen.
Acrobaatje
Have fun JBtje.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
en ik ga weer naar mn werk
Ik mag nog 800 projecten inwerken, jippie
ja zijn gister de hele dag in kinderstad geweest lekker gesprongen en gerend en gek gedaan.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gezellig.![]()
Gisteren ging je toch weg met je kinderen?
game zequote:Op maandag 23 februari 2009 12:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ga zo weer even gamen. Het ultieme tijdverdrijf op lamme dagen als deze.
mij vermakenquote:Op maandag 23 februari 2009 12:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha wat moet dat bezoek komen doen dan
Werksequote:Op maandag 23 februari 2009 12:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
werk zequote:Op maandag 23 februari 2009 12:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Oke dus het was leuk,quote:Op maandag 23 februari 2009 12:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja zijn gister de hele dag in kinderstad geweest lekker gesprongen en gerend en gek gedaan.
[..]
game ze
kan ik niet maken tov de kids de hele dag gaan gamen ofzo
[..]
mij vermaken
Nee, logisch.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:27 schreef Duimelot het volgende:
game ze
kan ik niet maken tov de kids de hele dag gaan gamen ofzo
[..]
mij vermaken
jah zit nu ook aan de pc hequote:Op maandag 23 februari 2009 12:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dus het was leuk,
Als je kinderen aan het spelen zijn kan je best wel gaan gamen.
ja daar heb ik NU niets aan natuurlijkquote:Op maandag 23 februari 2009 12:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, logisch.
Jou vermaak ik een andere keer.
Hoiquote:
Dan moet je dat toch maar niet doen.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah zit nu ook aan de pc he
maar tussendoor ben ik wel vanalles aan t doen eigenlijk
en als ik ga gamen dan verlies ik een beetje de tijd en alles om me heen uit t oog.
nee vind ik toch geen strak plan, heb ik n kid naast me staan die wat vraagt en ik reageer niet
Gamen of neuken je vermaken, bij beide ben je even afgesloten van alles om je heen. Dus andere keer.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja daar heb ik NU niets aan natuurlijk
ik zat half 7 in de autoquote:Op maandag 23 februari 2009 12:19 schreef Murmeli het volgende:
*zucht* ik weet tquote:Op maandag 23 februari 2009 12:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Gamen of neuken je vermaken, bij beide ben je even afgesloten van alles om je heen. Dus andere keer.
Dat is inderdaad vroeg.quote:
Gamen, dat is nou zo nerderig!quote:Op maandag 23 februari 2009 12:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ga zo weer even gamen. Het ultieme tijdverdrijf op lamme dagen als deze.
Dat valt toch best wel mee.quote:
Welke serie?quote:Op maandag 23 februari 2009 12:40 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga een serie-dagje houden denk ik
Gossip Girl & Private Practice denk ikquote:
Niet mijn smaak denk ik. Ik ken beide series niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gossip Girl & Private Practice denk ik
je weet niet wat je mistquote:Op maandag 23 februari 2009 12:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik game nooit online. Ik heb ook geen Xbox Live Gold, dus ik kan het niet eens.
Ik denk ook niet dat het je smaak isquote:Op maandag 23 februari 2009 12:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet mijn smaak denk ik. Ik ken beide series niet.
Oldschool.quote:
Wat voor series vind je dan wel leuk?quote:Op maandag 23 februari 2009 12:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het je smaak is
Mario 1, 2 en vooral 3 op de NES zijn nog het gaafst.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, semi-oldschool. Ligt eraan op welke spelcomputer je het speelt.
Dat is waar. Ik speel nooit spelletjes op de computer dus ik zou het eigenlijk niet weten. Ik ken Mario eigenlijk alleen van de Nintedo en verder niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, semi-oldschool. Ligt eraan op welke spelcomputer je het speelt.
Jaaa preciesquote:Op maandag 23 februari 2009 12:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Mario 1, 2 en vooral 3 op de NES zijn nog het gaafst.
Die twee die ik net opnoemde vond ik leukquote:Op maandag 23 februari 2009 12:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor series vind je dan wel leuk?
Ik zou best nog wel zowel een NES als een SNES (quote:Op maandag 23 februari 2009 12:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaa preciesEn de super Nes. Mario World met Yoshi is ook wel geweldig.
Maar 3 hebben we het meest gespeeld denk ik.
Hebben beide spelcomputers nog.
Ook leuk jaquote:Op maandag 23 februari 2009 12:54 schreef Nouk84 het volgende:
Wat is autorijden toch tofDat ga ik nu doen!
ER en Grey's Anatomy zijn gewoon hetzelfdequote:Op maandag 23 februari 2009 12:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die twee die ik net opnoemde vond ik leuk
En ER, Prison Break, House, Grey's Anatomy en nog meer
We spelen er thuis nog regelmatig op, de SNES iig. De NES heb ik wel, maar heb niet de juiste kabels meer. Ben wel van plan dat nog eens compleet te maken. En mn zus heeft alle spellen meegenomen.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zou best nog wel zowel een NES als een SNES () willen hebben eigenlijk. Maar ik denk dat het dan toch tegenvalt, en het in mijn gedachten leuker is dan het nu nog zal zijn.
Niet te hard rijden he.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:54 schreef Nouk84 het volgende:
Nee manquote:Op maandag 23 februari 2009 12:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ER en Grey's Anatomy zijn gewoon hetzelfde
echt nietquote:Op maandag 23 februari 2009 12:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ER en Grey's Anatomy zijn gewoon hetzelfde
Waarom zeg je dat laatste nou?quote:Op maandag 23 februari 2009 12:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
We spelen er thuis nog regelmatig op, de SNES iig. De NES heb ik wel, maar heb niet de juiste kabels meer. Ben wel van plan dat nog eens compleet te maken. En mn zus heeft alle spellen meegenomen.Dus moet alsnog opnieuw.
Maar blijft leuk, trust me.
Echt waarquote:Op maandag 23 februari 2009 12:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee man
Daar zit een heel duidelijk verschil in hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op maandag 23 februari 2009 12:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt waar![]()
Dat wist ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stom grapje"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
ik heb ze wel maar gebruik t amper eigenlijkquote:Op maandag 23 februari 2009 12:56 schreef tijnbrein het volgende:
Volgens mij ben ik hier een van de weinig die helemaal geen enkele gameconsol heeft en gamed.
Het was vooral een grapje waarmee ik mijn zusje op kast kon jagen een tijdje geleden.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 12:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb ze wel maar gebruik t amper eigenlijk
afentoe mario kart tegen een van de kids op de ds dan houd t ver op.
kon vroeger echt uuuuuuuuuuuuuuuren spelen op die dingen
maar sja kids enzo, dan gaan ze mama missen
Oke. Maar ik heb dus ook nooit echt computerspelletjes gespeeld. Vroeger wel een beetje maar lang niet zoals de meeste hier.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb ze wel maar gebruik t amper eigenlijk
afentoe mario kart tegen een van de kids op de ds dan houd t ver op.
kon vroeger echt uuuuuuuuuuuuuuuren spelen op die dingen
maar sja kids enzo, dan gaan ze mama missen
de wii staat hier en sinds ik hier woon (7mnd nu dus) is ie nog steeds niet aangesloten ahumquote:Op maandag 23 februari 2009 12:59 schreef automatic_ het volgende:
Gameboy
En nu de DS inderdaad.
Heb ook die allereerste nintendo gehad, maar die is al een tijdje weg. Stiekem wil ik een wii, maar ik ken mijzelf... Ik vind dat even leuk en daarna doe ik er niets meer mee
Wil ook een wii. Maar op mijn kamer geen ruimte en beneden is ook niet ideaal. Daarbij, ben bang dat mijn moeder er geen reet van kan en das nu juist degene met wie ik zo leuk kan samen spelen.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:59 schreef automatic_ het volgende:
Gameboy
En nu de DS inderdaad.
Heb ook die allereerste nintendo gehad, maar die is al een tijdje weg. Stiekem wil ik een wii, maar ik ken mijzelf... Ik vind dat even leuk en daarna doe ik er niets meer mee
Oh echt?! Sluit aan, muts!quote:Op maandag 23 februari 2009 13:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de wii staat hier en sinds ik hier woon (7mnd nu dus) is ie nog steeds niet aangesloten ahum
als je eenmaal speelt is t eigenlijk best leuk.
maar toch t staat er maar hahaha
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wil ook een wii. Maar op mijn kamer geen ruimte en beneden is ook niet ideaal. Daarbij, ben bang dat mijn moeder er geen reet van kan en das nu juist degene met wie ik zo leuk kan samen spelen.![]()
Aan de andere kant, bij de oude NES, deed zo ook haar controller omhoog, als ze met Mario sprong![]()
Dus wat dat betreft zou het beter moeten gaan.
Ik zit vast op de DSquote:
is al aangesloten geweestquote:Op maandag 23 februari 2009 13:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh echt?! Sluit aan, muts!
Nee, ik zou het meteen aansluiten, volop spelen en daarna denk ik; Hmm...
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:04 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dit is singles hoor, niet klaagbaak.
Waar? Heb ik allaaang uitgespeeldquote:
Ja dat is waar.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:04 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dit is singles hoor, niet klaagbaak.
Haha oke, en nu is hij niet aangesloten om moeder te beschermenquote:Op maandag 23 februari 2009 13:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is al aangesloten geweest
probleem is meer dat de kids (de twee jongste) nog net wat te jong zijn en dus hulp nodig hebben
en dat is best wel irritant
al moet nr2 t nu wel kunnen, de ds kan ze ook goed gebruiken tegenwoordig.
(tenminste.... soms komt ze nog vragen wat er staat en blijkt ze weer iets naar spaans ofzo gezet te hebben maar verder)
Ja, dat weet ikquote:Op maandag 23 februari 2009 13:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waar? Heb ik allaaang uitgespeeld![]()
.
Er staan rws gewoon videos online waar je kan zien hoe t moet.
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:07 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Wat dan, je hebt je kont ingesmeerd met lijm en bent daarna op je ds gaan zitten?
Dan weet je ook wat je fout doet. Je moet ook niet single gaan gamen.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
we zijn geheel ontopic, singles gamen, duidelijk
yup hahahahaquote:Op maandag 23 februari 2009 13:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha oke, en nu is hij niet aangesloten om moeder te beschermen
autistquote:Op maandag 23 februari 2009 13:07 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Wat dan, je hebt je kont ingesmeerd met lijm en bent daarna op je ds gaan zitten?
Ja dat blijktquote:Op maandag 23 februari 2009 13:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
we zijn geheel ontopic, singles gamen, duidelijk
Hehehequote:Op maandag 23 februari 2009 13:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yup hahahaha
EN de kids zelf
anders ruk ik ze steeds die dingen uit de handen om t voor te doen
quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:07 schreef JonKeL het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:00 schreef JonKeL het volgende:
Xbox enzo is troep. Daar ben ik in binnen een week op uitgekeken. Commodore 64, dat is de shizzle!!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | bit $d011 bpl *-3 bit $d011 bmi *-3 lda #$1b sta $d011 loop: lda #$f9 cmp $d012 bne *-3 lda $d011 and #$f7 sta $d011 bit $d011 bpl *-3 ora #8 sta $d011 jmp loop |
Weer fijn aan het werk?quote:
NERD!!!!quote:Op maandag 23 februari 2009 13:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
![]()
![]()
* kwaakvaak spreekt een aardig mondje VIC's en 6502's
jep!quote:Op maandag 23 februari 2009 12:46 schreef dawg het volgende:
Waar game jij op eigenlijk, rival? Ook Xbox 360?
nee daar mis je niks aan.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:12 schreef tijnbrein het volgende:
* tijnbrein vraagt zich af of hij iets mist nu hij niet gamed
autorijden is bijna net zo tof als motorrijdenquote:Op maandag 23 februari 2009 12:54 schreef Nouk84 het volgende:
pfff toen die uitkwam gamede ik al jaren op mijn msx en atariquote:Op maandag 23 februari 2009 13:00 schreef JonKeL het volgende:
Xbox enzo is troep. Daar ben ik in binnen een week op uitgekeken. Commodore 64, dat is de shizzle!!
Dat kan ik dan weer net nietquote:Op maandag 23 februari 2009 13:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
![]()
![]()
* kwaakvaak spreekt een aardig mondje VIC's en 6502's
Ja, was gezellig!quote:Op maandag 23 februari 2009 13:20 schreef rhubarbje het volgende:
goeiemorgen auto! hoe was je carnaval?
that's me baby!quote:
Gelukkig.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee daar mis je niks aan.
denk ik; nooit geprobeerd en ben het ook niet van plan
mietjequote:Op maandag 23 februari 2009 13:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, was gezellig!
Eén dagje is wel genoeg hoor
haaiquote:Op maandag 23 februari 2009 13:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Effe weer opnieuw hoi zeggen.. net gelunched enzo
knock your self silly : http://www.gamebase64.com/search.php?h=0quote:Op maandag 23 februari 2009 13:16 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer net niet![]()
![]()
Maar serieus, ik vind c64 1 van de leukste computers. Die spellen zijn heel erg simpel opgebouwd maar de fun factor vind ik veel hoger. Vooral als ik met anderen speel. Alleen zijn bijna al de spellen die we hebben kapot gegaan.
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Eet smakelijk voor eerderquote:Op maandag 23 februari 2009 13:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Nogmaals hoi dan.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:26 schreef Cuegirllie het volgende:
hoihoiquote:
Hoiquote:Op maandag 23 februari 2009 13:26 schreef Cuegirllie het volgende:
ik ga nou net onbijtenquote:Op maandag 23 februari 2009 13:26 schreef Cuegirllie het volgende:
quote:
Dank je, het was erg lekkerquote:
Hmm klote zeg.. stomme vrienden heb je danquote:Op maandag 23 februari 2009 13:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoihoi
ik verveeeeeeeeel me
ben ondertussen aan t poetsen is echt nodig ahum
maar toch ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel me
en niemand wil op bezoek komen
jij aan t werk?
Eet smakelijkquote:
Zekerquote:
Goed bezig hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 13:27 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
yep, zoals altijd he![]()
jij aan de studie? of heb je vakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |