Eng he? Denk je slim te zijn door alles via internet te bestellen, moet je nog onder de mensen komen om het op te kunnen halenquote:Op maandag 23 februari 2009 08:12 schreef Keiichi het volgende:
Klacht2: Pakket ligt nu al gelijk op het postkantoor klaar waardoor ik toch nog de deur uit moet hier.
Ik weet het, ik ben schijnbaar een van de weinige gevallen die niet brak is op de maandagochtendquote:
Pleun je bent al wakkerquote:Op maandag 23 februari 2009 08:13 schreef Smart_ass het volgende:
Toch lekker, een ommetje maken tijdens werktijd?
Ik woon ook zuidelijk en ik ben ook gewoon om 6uur opgestaan hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 08:26 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben schijnbaar een van de weinige gevallen die niet brak is op de maandagochtend
Ik doe dan ook niet aan carnaval.
Niet bij alle soorten zendingen.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:01 schreef xTDRx het volgende:
Dus je klaagt omdat ze je pakketje eerder wilde afleveren dan de bedoeling was?
Het enige deel dat terrecht is is dat ze geen 2de levering doen, dat moeten ze volgens mij normaal gesproken wel.
quote:Op maandag 23 februari 2009 08:12 schreef Keiichi het volgende:
Voor verzendmethode heb ik rembours geselecteerd.
Herkenbaarquote:Op maandag 23 februari 2009 09:26 schreef mvdejong het volgende:
Die track-and-trace is de laatste tijd hopeloos onbetrouwbaar.
Ik heb recentelijk een pakketje ontvangen waarin de volgorde van entries was :
- in douane voor inklaring
- eerste afleverpoging
- uit douane
Knap toch, iets aflveren wat nog bij de douane ligt.
Nee, ik bestel ook bij webshops die zich wel wat beter aan afspraken en garantieregelingen houdenquote:Op maandag 23 februari 2009 13:07 schreef madco het volgende:
Wat ligt er voor je klaar? een nieuwe laptop en printer?![]()
Dat is toch logisch?quote:Op maandag 23 februari 2009 08:16 schreef motorbloempje het volgende:
de gemiddelde werkende mens niet thuis is op de bezorgtijden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |