Als dienblad?!quote:Op maandag 23 februari 2009 00:05 schreef PKfotografie het volgende:
is er al in fot, dus als je ideeen hebt, als dienblad wil spelen, of je een keer tussen fotters wil begeven reageer gerust
voor de sushiquote:Op maandag 23 februari 2009 00:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als dienblad?!![]()
![]()
Slaap lekker, Bluezz
tja foto nerds enzo bij elkaar dan krijg je dat,quote:Op maandag 23 februari 2009 00:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ooit met een fotomeeting meegeweest, maar ik vond het echt slaapverwekkend saai
Ze waren de hele tijd over allerlei technische fototermen aan het praten en ik heb ontdekt dat dat me ècht niet boeit. Voor 0% dus. Ik wil alleen horen hoe ik mooie foto's kan maken zònder al die terminologie
Travolta is ook wel érg briljant in deze film, jeetje!quote:Op maandag 23 februari 2009 00:56 schreef Isabeau het volgende:
Pulp Fiction is leuk hè, DudeIk vond de combi Bruce & Travolta ook erg goed.
Willis is wat dat betreft net zo als S. L. Jackson. Mits goed geregisseerd in staat tot grootste prestaties, en anders is het niks. Dat moet je Tarentino toch nageven, dat hij sommige acteurs die op zich niet zoveel kunnen tot grote hoogten laat stijgen.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Travolta is ook wel érg briljant in deze film, jeetje!
En Bruce Willis vind ik het állerleukste in de over the top Die Hard-films, omdat hij daar ook erg grappig in weet te zijn (stiekem, tongue in cheeck, en dat vind ik zó knap!). Hier was hij zo ongeveer het normaalste van alle karakters! Ook wel eens leuk.
Heb je nu weer dienst Isa?
uhhquote:
Ah! dergelijke handschriften blijken dus niet voorbehouden te zijn aan huisartsen!quote:Op maandag 23 februari 2009 01:00 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik geniet weer van de stilte van de nachtdienst en probeer de onleesbare krabbels van het ambulancepersoneel te ontcijferen.
* krak *quote:Op maandag 23 februari 2009 01:04 schreef vaagsel het volgende:
[..]
Willis is wat dat betreft net zo als S. L. Jackson. Mits goed geregisseerd in staat tot grootste prestaties, en anders is het niks. Dat moet je Tarentino toch nageven, dat hij sommige acteurs die op zich niet zoveel kunnen tot grote hoogten laat stijgen.
Ja, het is aftellen geblazen! Maar wij waren er maar mooi bij!quote:Op maandag 23 februari 2009 01:07 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
uhh
ik neem aan dat hier een slotje op komt?
een topic in culinair over vlezige fitness, wat het ook mogen zijn![]()
en vervolgens met de tekst: trusten all
Is dat niet hetzelfde als wat je net al zei?quote:Op maandag 23 februari 2009 01:19 schreef vaagsel het volgende:
Pulp Fiction is en blijft een briljante film. Ik vond het alleen zo pijnlijk dat je SLJ en BW en JT in latere films ziet en je denkt, wtf, je was zo goed in Pulp Fiction en dit lijkt echt nergens op. Vooral bij SLJ zie je dit, zo'n acteur die, mits goed geregisseerd tot grote hoogten kan stijgen, maar wanneer slecht/niet geregisseerd het niet uit zich zelf kan brengen.
quote:Op maandag 23 februari 2009 01:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde als wat je net al zei?
Wat zeg je?quote:Op maandag 23 februari 2009 01:19 schreef vaagsel het volgende:
Pulp Fiction is en blijft een briljante film. Ik vond het alleen zo pijnlijk dat je SLJ en BW en JT in latere films ziet en je denkt, wtf, je was zo goed in Pulp Fiction en dit lijkt echt nergens op. Vooral bij SLJ zie je dit, zo'n acteur die, mits goed geregisseerd tot grote hoogten kan stijgen, maar wanneer slecht/niet geregisseerd het niet uit zich zelf kan brengen.
Ik zou eigenlijk ook moeten slapen, maar ik heb morgen alleen een afspraak bij de schoonheidsdame én de tandarts (en ik vind ze allebei even lief en vind het leuk ze weer te zien) en verder niets. Dus tja!quote:
Is carnaval. Uni is gewoon dicht.quote:
Ik wist niet eens dat die er weer waren!quote:Op maandag 23 februari 2009 01:54 schreef Isabeau het volgende:
Nog iemand die de Oscars van vannacht een beetje gaat volgen?
Is de zoengenoot ook zoenwaardig, of wordt er beroep gedaan op method acting?quote:Op maandag 23 februari 2009 02:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is carnaval. Uni is gewoon dicht.
Ben toneeltekst aan het leren. A.s. donderdag eerste keer dat we de 1 van de 2 zoenscenes gaan repeteren. Heb er wel zin in, weet ook al welk geurtje het wordt.
Altijd spannend, zoenen op toneel.
Ja, mooie afleiding toch?quote:Op maandag 23 februari 2009 02:03 schreef Isabeau het volgende:
Ach, ik moet toch wakker blijven, kan ik het grote mediaspectakel wel een beetje volgen
Nouja, in het stuk is ze iemand waar de hoofdpersoon sta-pel verliefd op wordt at first sight, dus de regisseur had zeker geen lelijke koe kunnen casten voor deze rol.quote:Op maandag 23 februari 2009 02:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Is de zoengenoot ook zoenwaardig, of wordt er beroep gedaan op method acting?
Ik denk dat ik niet aan de twitter benquote:Op maandag 23 februari 2009 02:07 schreef Stereotomy het volgende:
En Isa, ben jij ook al aan de Twitter? Ik snap niet waarom mensen microbloggen zo leuk vinden, maar miljoenen users zullen toch wel gelijk hebben....
Ik ook, ik ookquote:Op maandag 23 februari 2009 02:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik kijk geen tv meer 's nachts. Aan het begin van de nacht is er nog wel iets te zien, daarna wordt het al snel bedroevend. Geen telsell meerAlleen maar dames die met iets teveel vlees voor de camera hijgen dat ze ge'smst willen worden.
Ik lees 's nachts, studeer een beetje, doe mijn administratie, computer wat etc.
Omdat je lijf zelf heeft besloten om die vetvoorraad te gebruiken als energiebron. Daar is geen logische verklaring voor. Je kan inderdaad niet plaatselijk vet verliezen.quote:Op maandag 23 februari 2009 02:13 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Isa, misschien weet jij dit wel. 'Men' zegt dat je niet gelocaliseerd vet kan verliezen (logisch ook wetenschappelijk gezien), maar hoe komt het dat ik meetbaar vet van mijn armen en benen aan het kwijtraken ben, maar niet van mijn buik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |