abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66398504
Ik ben ondertussen maar gestopt met snacken en snoepen Ben sinds week 19 ongeveer 4 kg aangekomen. Gaat me echt veel te hard. Gelukkig was ik daarvoor nog niets aagenkomen, 4kg totaal valt nog wel mee, maar als ik vanaf nu een kg per week aan zou komen
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 24 februari 2009 @ 09:14:50 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66398615
Volgens de vk zou het mooi zijn als ik deze keer max een kilo of 10 aan zou komen.
Lijkt mij een prachtig streven, maar mezelf kennende zou het wel eens lastig kunnen gaan worden. Mijn streven is dan ook aan het eind 10 kilo lichter zijn dan de vorige keer.
Ik ben ietsje lichter dan toen begonnen en dan gewoon wat minder aankomen deze keer. Lijkt mij een aardig streven. Dan mag ik nog steeds iets van 15-17 kilo aankomen. Best heel veel nog.
Ik ben nu iets van een halve kilo aangekomen (15w morgen), best netjes, maar ik weet van de vorige keer dat dat niks zegt. De ergste spurt heb ik toen gemaakt in de laatste 2-3 maanden.
Ik ben nu ongeveer 5 kilo lichter dan met Sasha rond deze tijd.
Het gaat nu wel heel goed, zelfs zonder dat ik echt heel rigoreus alle suikers en vetten mijd, dus ik hoop het nog wel even vol te houden op deze manier. Voordeel tov toen is wel dat het nu hoogzomer is ipv hartje winter. Salades dus ipv stamppotten.
pi_66398726
effe vraagje nog...bandenpijn (of uitrekpijn of hoe je het ook noemen wilt), kan je dat ook aan de voorkant voelen? Dus vanaf je bekkenrand schuin naar voren richting je schaambeen/liezen? Ik herken dit helemaal niet van de vorige keer, het voelt een beetje raar, alsof er iets klem zit af en toe.
Ik merk nu ineens echt verschil met de vorige keer. Mijn buik rekt, ik voel ook echt een vermoeide buik na een dag staan...dingen die ik de vorige keer nooit gehad heb. Goed teken, want ik hou het er maar op dat alles aan het groeien is.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_66398733
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 08:31 schreef martine1984 het volgende:
Welkom ca.ra. succes bij de vk vandaag.

Bij ons was t ook niet de bedoeling, maar t is zeer welkom.

Ik ben nu 7 weken zwanger en ik ben al 2 kg aangekomen. Gaat dat bij jullie ook zo snel? Ik hou er nu
maar een beetje rekening mee, maar ff minder snaaien
Hier 18 weken en nog helemaal niets aangekomen

En BE, in de zomer heb je juist allemaal lekkere ijsjes enzo
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 24 februari 2009 @ 09:20:51 #155
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66398755
Ik ben niet zo van het ijs meer lijkt het, dus met een beetje mazzel valt dat nog wel mee.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 09:29:41 #156
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66398943
Ik heb net de kraamzorg maar eens gebeld... Ik had me al eeuwen geleden ingeschreven, maar nooit een bevestiging gekregen dat ik stond ingeschreven. En toen kwam ik er pas in december achter dat ik aan de verzekering door moest geven dat ik voor hun had gekozen voor de kraamzorg en dat dan de inschrijving pas definitief was. En toen ging ik net overstappen naar andere verzekeraar, dus uiteindelijk dat pas begin januari gedaan... Dus ik was al bang dat die hele inschrijving niet goed was gegaan en ik straks kon fluiten naar de kraamzorg. Maar blijkbaar is het wel goed gegaan Dus donderdag heb ik telefonisch intake gesprek.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_66398989
Gelukkig maar Tex!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66398994
Gisteren voor het eerst bij de verloskundige geweest. Voelt het ineens weer een stukje echter. En volgende week een echo.

Best hééééél spannend moet ik zeggen.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:09:11 #159
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66399939
Mefke, die pijn kan goed van je banden komen hoor. Een manier om een 'moeie buik' te voorkomen, is ervoor te zorgen dat je, wanneer je staat, ervoor zorgt dat je je onderbuik een beetje naar binnen haalt. Niet je bekken kantelen, maar net alsof je je buik een beetje inhoudt om een strakke broek vast te ritsen. Dan staat er een beetje spanning op en hou je het gewicht een beetje meer bij je. Dat scheelt.

Zo pseudo-fysio modus weer uit...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66400186
Leuk Sorbootje! Echt lijkt het dan hè? Ook een tasje vol met folders enzo mee gekregen?

Ik ben 15 wkn vandaag en nog niets aangekomen. Maar ik reken erop dat het verloopt zoals BE zegt, vooral in de laatste maanden flink aanzetten. Achja, ik zie het wel. Mijn streven is wel om niet meer dan de aangegeven 12 kilo aan te komen, dus ik let wel degelijk op wat ik eet. Niet qua hoeveelheid maar meer qua gezond enzo.

Fijn dat je kraamzorg toch nog akkoord is gekomen Tex
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:22:02 #161
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66400223
Weet je, ik ben eigenlijk het meeste aangekomen tijdens de kraamtijd...beschuitje hier, beschuitje daar....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66400256
Hahaha ja daar ben ik ook bang voor inderdaad
iedereen komt langs enzo, overal beschuitjes en lekker bij de koffie. Achja, we zien wel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66400437
quote:
Maar mocht ik hierna nog eens zwanger raken (wat niet gaat gebeuren, geloof ik) dan bestel ik meteen een glazen hokje want als je ieder onderzoek moet geloven .... dan kan je op droog brood en water de 9 maanden door
Marlieske, dit is precies wat ik bedoel. Tuurlijk houd je zoveel mogelijk rekening met vanalles en nog wat, maar hee, ik ben niet ziek. En huuphuup, tuurlijk moet iedereen zelf weten wat ie met dat onderzoek doet en tuurlijk ben je vrij om het te plaatsen. Maar ik ben van nature ook gewoon achterdochtig...je kan onderzoeksresultaten zo makkelijk anders presenteren dan dat ze werkelijk zijn. En je kunt er mensen ook zo makkelijk bang mee maken. Net als met die kaneel (waar je geloof ik hele potten per dag van moest eten om aan de gevaarlijke dosis te komen) en de cola (waar je liters van moet drinken). Gewoon gezond leven lijkt me goed genoeg.

Memmel, bedankt voor de tip. Wist em eigenlijk al wel, maar het valt in de praktijk (lees: tijdens het bekijken van een carnavalsoptocht) een beetje tegen...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_66400452
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 09:19 schreef innepin het volgende:

[..]

Hier 18 weken en nog helemaal niets aangekomen

Hier ook 18 weken, en 2 kg lichter dan voor de IVF
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_66400469
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 10:20 schreef huuphuup het volgende:
Leuk Sorbootje! Echt lijkt het dan hè? Ook een tasje vol met folders enzo mee gekregen?

Ja, het is ineens een stuk echter inderdaad! En ik kreeg ook een tas met folders, tijdschriften en zwitsal goodies

Ben met mijn warrige hoofd alleen nu de helft alweer vergeten. Gelukkig was mijn man er wel met zijn volle verstand bij Ik was misselijk
pi_66400513

handig dan zo'n vent mee haha. ja die tas heb ik ook, ik denk dat iedereen die krijgt? Met badeentje hihi. Zaten handige folders in vond k. Komt lekker tegemoet aan die ik-verslind-alles-wat-met-zwangerschap-te-maken-heeft periode die ik toen had
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66400529
Oef.. ik stond gister op de praktijk op de weegschaal en dat scheelde al bijna 3 kg met t begin... nou moet ik wel zegen, dat we naar daarvoor flink gelunched hadden met zn allen en ik een flinke volle blaas had, maar toch....hij kwam wel ff binnen zeg maar! Enerzijds verbaasd het me ook gewoon niet, ik eet echt wel gezond, maar heb zoooo'n honger, eet gewoon zoveel meer dan ik eerder altijd deed.. en misselijk ben ik niet geweest, dus tsja gewoon opletten dus!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_66400601
HÉ ik heb geen badeendje

Ik ga gelijk bellen!
pi_66400609
oeh mn baby is wel ineens eng dun zeg die in mn ticker...
misschien toch maar meer eten hierrrr met die chocola!

En poppedein, das mooi! kun je mooi je buikje naar voren gooien en een lieve foto voor ons maken

Sorbootje hahaha
volgende keer om vragen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:38:53 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66400660
Oh, maar die regel hou ik idd ook wel aan voor mezelf hoor Poppedein, honger is honger en dan eet ik wel degelijk wat.

Ik hou eigenlijk het meest rekening met het avondeten. Een keertje aardappels of pasta overslaan en alleen groente bijv. Zo probeer ik het eea een beetje binnen de perken te houden. Zoals ik zeg maar ook deed voor ik zwanger raakte. En ook weer niet elke dag hoor, ben veel te gek op pasta enzo.
pi_66400666
ieder nadeel hep ze voordeel!

Ik heb uk van de week es gemeten zoals je dat later in de zwangerschap doet.. hij had een groot hoofd, dikke buik en korte beentjes... en toch nu al moeders mooiste
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_66400795
hahahahha
zo leuk lijkt me dat als je regelmatig zelf even kunt gluren
ga je nou ook over een week of 2 even spieken naar het geslacht of wil je dat niet weten?

Ik kan serieus gewoon echt niet wachten
ik ben op dit moment in staat om met 17 of 18 weken zo'n geslachtsecho te laten maken... te erg.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:44:56 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66400827
Hier ook hoor Huup, alleen ben ik dan wrsch op reis, dus ik kan het niet eens afspreken nu.
*geduldig af telt naar 30 maart...
pi_66400963
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 10:43 schreef huuphuup het volgende:
hahahahha
zo leuk lijkt me dat als je regelmatig zelf even kunt gluren
ga je nou ook over een week of 2 even spieken naar het geslacht of wil je dat niet weten?

Ik kan serieus gewoon echt niet wachten
ik ben op dit moment in staat om met 17 of 18 weken zo'n geslachtsecho te laten maken... te erg.
Hahaha dat begrijp ik echt ZO goed!
pi_66400976
Ja ik wil zo'n afstreepkalender! weet je wel, zo eentje als je vroeger had, waar je elke dag een kruis door 1 dag mocht zetten. wachten duurt lang...

Achja, we zingen het wel uit, en uiteindelijk heb ik het druk zat dus het zal waarsschijnlijk wel eind maart zijn voor ik er erg in heb, maar toch
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')