Hier 18 weken en nog helemaal niets aangekomenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:31 schreef martine1984 het volgende:
Welkom ca.ra.succes bij de vk vandaag.
Bij ons was t ook niet de bedoeling, maar t is zeer welkom.
Ik ben nu 7 weken zwanger en ik ben al 2 kg aangekomen. Gaat dat bij jullie ook zo snel? Ik hou er nu
maar een beetje rekening mee, maar ff minder snaaien
Marlieske, dit is precies wat ik bedoel. Tuurlijk houd je zoveel mogelijk rekening met vanalles en nog wat, maar hee, ik ben niet ziek. En huuphuup, tuurlijk moet iedereen zelf weten wat ie met dat onderzoek doet en tuurlijk ben je vrij om het te plaatsen. Maar ik ben van nature ook gewoon achterdochtig...je kan onderzoeksresultaten zo makkelijk anders presenteren dan dat ze werkelijk zijn. En je kunt er mensen ook zo makkelijk bang mee maken. Net als met die kaneel (waar je geloof ik hele potten per dag van moest eten om aan de gevaarlijke dosis te komen) en de cola (waar je liters van moet drinken). Gewoon gezond leven lijkt me goed genoeg.quote:Maar mocht ik hierna nog eens zwanger raken (wat niet gaat gebeuren, geloof ik) dan bestel ik meteen een glazen hokje want als je ieder onderzoek moet geloven .... dan kan je op droog brood en water de 9 maanden door
Hier ook 18 weken, en 2 kg lichter dan voor de IVFquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:19 schreef innepin het volgende:
[..]
Hier 18 weken en nog helemaal niets aangekomen
Ja, het is ineens een stuk echter inderdaad! En ik kreeg ook een tas met folders, tijdschriften en zwitsal goodiesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:20 schreef huuphuup het volgende:
Leuk Sorbootje! Echt lijkt het dan hè? Ook een tasje vol met folders enzo mee gekregen?
Hahaha dat begrijp ik echt ZO goed!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:43 schreef huuphuup het volgende:
hahahahha![]()
zo leuk lijkt me dat als je regelmatig zelf even kunt gluren![]()
ga je nou ook over een week of 2 even spieken naar het geslacht of wil je dat niet weten?
Ik kan serieus gewoon echt niet wachten![]()
ik ben op dit moment in staat om met 17 of 18 weken zo'n geslachtsecho te laten maken... te erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |