runescape is gaaf man!quote:
Dus deze computer is niet goed genoeg voor wat ik er mee wil gaan doen?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:09 schreef Lemmeb het volgende:
400 euro?
Anders kijk je hier ff.Of je daarop kunt "runescapen" weet ik echter niet.
Is die 2ehands?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:10 schreef pietfriet222 het volgende:
[..]
Dus deze computer is niet goed genoeg voor wat ik er mee wil gaan doen?
Ik denk het wel hoor.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:10 schreef pietfriet222 het volgende:
[..]
Dus deze computer is niet goed genoeg voor wat ik er mee wil gaan doen?
Het is niet 'echt' 2dehands,quote:Op zondag 22 februari 2009 23:14 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik denk het wel hoor.Maar ik denk dat je tweedehands voor dat geld nog wel wat beters kunt regelen.
Alleen over dat "runescape" weet ik het niet zeker, want ik weet niet wat dat is.
zie bovenstaande postquote:Op zondag 22 februari 2009 23:15 schreef crazy_ivan het volgende:
Beetje duur voor zo'n tweedehandsje.
Mwah. Ik weet toevallig dat sommige mensen dit soort PC's tegenwoordig bij het grofvuil zetten. Ik zou er in elk geval geen 300+ euro voor over hebben, nieuwe onderdelen of niet. Voor 300+ euro heb je al een hele nieuwe PC (zonder monitor), die een stuk sneller is.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:17 schreef pietfriet222 het volgende:
[..]
Het is niet 'echt' 2dehands,
hij is wel gebruikt maar er zijn nieuwe onderdelen enzo in geplaats en je hebt 12 maanden garantie enzo.
lees het zelf maar even aub![]()
en dan is dit toch wel een hele goed deal of niet?
Dat denk ik ook wel dan.quote:runescape speel je in een browser dus ik denk dat dat wel goed kan
maar wat kan ik beter doen : splinternieuwe computer kopen of halfnieuwe computer kopen?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:20 schreef crazy_ivan het volgende:
Hoe dan ook het blijft overgeprijsde oude meuk.
zit je dan te denken aal $390567905690 of iets richting $350?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:22 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Mwah. Ik weet toevallig dat sommige mensen dit soort PC's tegenwoordig bij het grofvuil zetten. Ik zou er in elk geval geen 300+ euro voor over hebben, nieuwe onderdelen of niet. Voor 300+ euro heb je al een hele nieuwe PC (zonder monitor), die een stuk sneller is.
Misschien kun je toch nog beter even verder kijken op marktplaats ofzo.Deze kun je altijd nog kopen.
[..]
Dat denk ik ook wel dan.
ja maar ik wil een kant-en-klare computer geen zelf samengestelde.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:26 schreef Lemmeb het volgende:
Voor 350 euro heb jij een nieuwe PC als je hem zelf in elkaar zet.
Die handelaar waar jij je pc's koopt ligt nu nog te lachen op het strand van Waikiki...quote:Op zondag 22 februari 2009 23:27 schreef Wunny het volgende:
Ik denk dat als je persé wilt runescapen je toch echt aan de 1000 euro zit, exclusief monitor enzo he.
Dus alleen de kast, is Runescape echt een prioriteit?
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:30 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Die handelaar waar jij je pc's koopt ligt nu nog te lachen op het strand van Waikiki...
Zelfs dat hoeft niet: asjeblieft, helemaal nieuw en in elkaar gezet en 5x zo snel als dat barrel waar je daarstraks mee kwam, voor 369 euro. En als je ff verder zoekt kan het vast nog wel goedkoper, want dit is niet de goedkoopste winkel.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:28 schreef pietfriet222 het volgende:
[..]
ja maar ik wil een kant-en-klare computer geen zelf samengestelde.
en ik wil hem al helemaal niet zelf in elkaar zetten.
Nee, maar toch fijn dat je een god in me ziet.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:31 schreef Wunny het volgende:
[..]God, dacht je dat mijn reactie serieus was?
dus ik kan niet voor $300 een pc vinden die aan mijn eisen voldoet?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Zelfs dat hoeft niet: asjeblieft, helemaal nieuw en in elkaar gezet en 5x zo snel als dat barrel waar je daarstraks mee kwam, voor 369 euro. En als je ff verder zoekt kan het vast nog wel goedkoper, want dit is niet de goedkoopste winkel.
Vast wel, als je goed zoekt. Maar dat mag je zelf doen.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:40 schreef pietfriet222 het volgende:
[..]
dus ik kan niet voor $300 een pc vinden die aan mijn eisen voldoet?
Doorsparen is altijd beter.quote:en ik kan dus beter nog $100 doorsparen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |