Alles voor de kijkcijfersquote:Op zondag 22 februari 2009 20:45 schreef Samsonneke het volgende:
Whoei, deeltje twee alweer van dit spectaculaire programma
Ik denk dat de 3 miljoen niet meer gehaald gaat worden, maar met Frans B weet je dat niet.quote:
Waarom zou iemand die op nummer 1 stond niet bij de drie toppers kunnen gaan zingen ?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vond het op zich nog redelijk geinig met die zangers, maar dan breken ze het ineens abrupt af, wat een korte filmpjes tegenwoordig
quote:Op zondag 22 februari 2009 21:07 schreef Moszkophicz het volgende:
Ik heb genoeg gezien. Voor mij geen Bananasplit meer.
Het ooit zo leuke TV-programma is volledig verpest met flauwe humor, Bekende FlutNederlanders en paard Frans die door de uitzending hinnikt.
Daaaaaag!
.quote:
Het programma wordt korter omdat liefhebbers van bekende FlutNederlanders hun aandacht niet erg lang erbij kunnen houden. Dit heeft te maken met het dermate lage IQ van de doelgroep waar de TROS dit seizoen op mikt.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:09 schreef Ronaldsen het volgende:
het programma wordt ook nog met de week korter of niet?
Het bekende TROSpubliek was je ook ziet bijquote:Op zondag 22 februari 2009 21:37 schreef Moszkophicz het volgende:
[..]
.![]()
[..]
Het programma wordt korter omdat liefhebbers van bekende FlutNederlanders hun aandacht niet erg lang erbij kunnen houden. Dit heeft te maken met het dermate lage IQ van de doelgroep waar de TROS dit seizoen op mikt.
Zo eensch!!!quote:Op zondag 22 februari 2009 20:43 schreef tong80 het volgende:
Het is net alsof ik naar de plaatselijk omroep van Enkhuizen kijk
Ik zie dat publiek ook bij Paul de Leeuw op de tribune zitten, maar dat is VARAquote:Op zondag 22 februari 2009 21:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Het bekende TROSpubliek was je ook ziet bij
- TROS muziekfeest
- de TROSleden die op vakantie kunnen met de TROSsterren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |