SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Primum non nocere
Wanneer kunnen we 'm in het smilie pakket verwachten?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Voor situaties waarin je iets héél ergvindt.
[ afbeelding ]
Ik krijg 'm maar niet msn-compatible.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we 'm in het smilie pakket verwachten? [ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 februari 2009 21:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik geld op mijn rug heb groeien geloof ik he?
Ik kan m'n pa dit niet ook nog vragen, na de kelder die je wou verbouwen!
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:01 schreef Florian_ het volgende:
situatieschets:Geil!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:01 schreef Florian_ het volgende:
situatieschets:Eigenlijk was ik net iets aan het eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik wel, maar m'n pa niet.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar ... je had toch alles voor me over?
HMPFFF...quote:Op zondag 22 februari 2009 22:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wel, maar m'n pa niet.
*Plannen voor "ongeluk" papa maakt
Daar heb ik mijn pipa voor.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HMPFFF...
Je zorgt maar dat je je papa ompraat hoor
Ik schaam me best wel dat ik dat ken.quote:
Echt een jongen van de straat...quote:
Met mijn tanden van goud.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt een jongen van de straat...
Ik was fappen en spoot zo recht in mijn toetsenbord, en nu kleeft het.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:11 schreef Florian_ het volgende:
Heeft iemand nog iets leuks te vertellen, anders ga ik maar Lost kijken
Ik had een interessanter onderwerp van jou verwacht jongemanquote:Op zondag 22 februari 2009 22:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik was fappen en spoot zo recht in mijn toetsenbord, en nu kleeft het.
En exclusieve muzieksmaak.quote:
Ik hoorde van zo'n nepmod dat alle geneeskundestudenten oversekste wezens zijn dus ik ben alvast aan het oefenen.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik had een interessanter onderwerp van jou verwacht jongeman
Heb je last.fm nou al aan de praat gekregen?quote:
Jaquote:Op zondag 22 februari 2009 22:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb je last.fm nou al aan de praat gekregen?
Ik hoef niet meerquote:
Bwoh, je moet nog flink wat jaren toch?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik hoorde van zo'n nepmod dat alle geneeskundestudenten oversekste wezens zijn dus ik ben alvast aan het oefenen.
Jaquote:Op zondag 22 februari 2009 22:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bwoh, je moet nog flink wat jaren toch?
GIVE IT TO ANGRY GOOSE!quote:
GOAF!quote:Op zondag 22 februari 2009 22:25 schreef Florian_ het volgende:
ZH anders ga je ook gewoon rechten doen in leiden
Geselllie!!!!quote:Op zondag 22 februari 2009 22:32 schreef NoelGallagher het volgende:
ik doe ook mee, lekker met zn drietjes, hihi
Prima. Ik ga bij een vereniging (alleen m'n vriendin vind dat nog niet echt een tof ideequote:Op zondag 22 februari 2009 22:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
GOAF!
Dan kunnen we samen gaan brallen.
Dan moet je mij naar binnen loodsen.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:34 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Prima. Ik ga bij een vereniging (alleen m'n vriendin vind dat nog niet echt een tof idee)
Joah. Maar toch vind ik de e-books maar irritantquote:Op zondag 22 februari 2009 22:38 schreef Zotheid het volgende:
Geil boek Florian!
Docu's en programma's over gevangenissen zijn altijd zo tof hequote:Op zondag 22 februari 2009 22:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
de 2 gevaarlijkste gevangenissen in Latijns-Amerika
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |