quote:Op maandag 23 februari 2009 00:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Katten.![]()
Te meer reden die beesten uit te laten roeien.
Hihi, wil je dan sexy foto's van mij maken?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben jaloersen ja graag
!
Een goatse?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi, wil je dan sexy foto's van mij maken?
jij doet vaak 2 posts in 1 klapquote:Op maandag 23 februari 2009 00:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe.
[..]
Kan een kat zo hard bijten?Dumpen dat beest.
Er zullen vast nog dingen zijn die nog niet op de gevoelige plaat zijn vastgelegd!quote:
Door deze opmerking bedenk ik me dat ik een goede nazi kampbeul zou zijn geweest.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Bek houden fascist. Mijn poes is tof.
Daar lijkt ie lief ja maar schijn bedriegt bij them cats.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The power of cute compels you, the power of cute cute COMPELS YOU!
Uiteraardquote:Op maandag 23 februari 2009 00:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi, wil je dan sexy foto's van mij maken?
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The power of cute compels you, the power of cute cute COMPELS YOU!
Maar zij is ook lief.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar lijkt ie lief ja maar schijn bedriegt bij them cats.
Dat gaat mijn beste verjaardag ooit worden!quote:
Ik ben deze week keer op keer The Division Bell aan het luisteren. Wat een album.quote:
Da's wel lief.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar zij is ook lief.![]()
's Ochtends krijg je tig kopjes tegen je hoofd als je ligt te slapen.
En van haar broer steeds heul lief een duwtje in je gezicht omdat hij een aai wilt.![]()
![]()
Coeliejoeliequote:Op maandag 23 februari 2009 00:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat gaat mijn beste verjaardag ooit worden!
Ik ben in april jarig dus dat is al bijna.
Dieren die je aandacht willen zijnquote:Op maandag 23 februari 2009 00:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Da's wel lief.Dat doet m'n hond ook altijd met m'n hand, met z'n hoofd er tegenaan gaan om te zorgen dat ik hem ga aaien.
Fijn voor je.quote:
Marilyn Manson.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:46 schreef Broekpaling het volgende:
Your musical compatibility with nic1986 is Medium
Music you have in common includes Katy Perry, Daft Punk, Madonna, Coldplay and Marilyn Manson.
Inderdaad!quote:Op maandag 23 februari 2009 00:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben deze week keer op keer The Division Bell aan het luisteren. Wat een album.
Zal ik dan een SCmeet houden?quote:
Dat had Pleun ook beloofd maar ze deed het nooit.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Inderdaad!
[..]
Zal ik dan een SCmeet houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |