Zo moet je het denkik niet zien. Meer als: als je problemen zou hebben in je carriere en in je sexleven, zou je eerder geneigd zijn wat aan je carriere te doen dan aan de sex.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:28 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind het overigens wel iets vreemd in deze piramide. In de theorie die ik erover heb staat "sex" onderin. Dat zou betekenen dat als ik geen sex heb, dat het ook niet goed op mijn werk kan gaan. Dan gaat het dus nu al een paar maanden niet goed op mijn werk
Snap ik, mijn conclusie toen was ook vrij simpel en niet echt gebaseerd op de theorie, maar als je zonder de theorie naar de piramide in mijn boek kijkt, dan is dat wat er staat.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee dat staat er niet. Je moet een bepaalde basis hebben voordat je naar een hoger niveau kunt gaan.
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat maar offline.. straks slapen morgen weer werkenen het ergste is moet vnaaf zonder mijn beertje slapen
Als je op mij reageerde: ik dacht meer in de richting van neuken onder werktijd. 2 vliegen enzo. En die klap.quote:
Zie mijn reactie aan Joeyquote:Op zondag 22 februari 2009 20:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zo moet je het denkik niet zien. Meer als: als je problemen zou hebben in je carriere en in je sexleven, zou je eerder geneigd zijn wat aan je carriere te doen dan aan de sex.
Een theorie zonder naar de theorie te kijken kan je geen theorie meer noemen.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snap ik, mijn conclusie toen was ook vrij simpel en niet echt gebaseerd op de theorie, maar als je zonder de theorie naar de piramide in mijn boek kijkt, dan is dat wat er staat.
Pics?quote:
Ze noemde het in die quote dan ook een plaatje uit een boekquote:Op zondag 22 februari 2009 20:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Een theorie zonder naar de theorie te kijken kan je geen theorie meer noemen.
Was een reaktie op de TT.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je op mij reageerde: ik dacht meer in de richting van neuken onder werktijd. 2 vliegen enzo. En die klap.
Uitleg van een docentquote:Op zondag 22 februari 2009 20:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Een theorie zonder naar de theorie te kijken kan je geen theorie meer noemen.
Misschien is het een idee om voor je studie geen plaatjesboeken aan te schaffenquote:Op zondag 22 februari 2009 20:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze noemde het in die quote dan ook een plaatje uit een boek
Nog geneukt dan dit weekend?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Was een reaktie op de TT.
Ik neuk me, dacht gelijk aan zelfbevrediging.
En neuken op het werk heb ik nooit gedaan
Ik let te weinig op de TT, merk ik. Moet ik toch eens meer gaan doen.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Was een reaktie op de TT.
Ik neuk me, dacht gelijk aan zelfbevrediging.
En neuken op het werk heb ik nooit gedaan
Van plaatjes kan je heel veel leren!!quote:Op zondag 22 februari 2009 20:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om voor je studie geen plaatjesboeken aan te schaffen.
Jouw docent snap dan weinig van de theorie of hij kan het gewoon niet goed uitleggen.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Uitleg van een docentJe kunt pas een stap hoger als alles in een laag geweest is, gedaan is, whatever. Als dan in de onderste laag "sex" staat is dat mijn conclusie. De docent was het overigens met me eens
Das waar. Zo heb ik mn seksuele voorlichting gekregen.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Van plaatjes kan je heel veel leren!!
Die kans is vrij groot, is ook geen goede docent in mijn ogen.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jouw docent snap dan weinig van de theorie of hij kan het gewoon niet goed uitleggen.![]()
Wat doe je voor studie?
Zie hier het succes van Larry Flynt.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Van plaatjes kan je heel veel leren!!
Leuke studie. Is mn zusje in afgestudeerdquote:Op zondag 22 februari 2009 20:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die kans is vrij groot, is ook geen goede docent in mijn ogen.
Communicatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |