PERSBERICHT
vandaag, 13:02,
Persbericht
23 maart 2009
HET ULTIEME REALITY PROGRAMMA NA 10 JAAR!
The Bunker
The Bunker is het nieuwe reality programma ontwikkeld door Bram Recourt, eigenaar en creative director van Enjoy Media. In samenwerking met Bart Spring in ’t Veld (winnaar Big Brother 1) is het programma verder tot in details vormgegeven. Het programma is exclusief live via internet te bekijken. De kick-off van dit programma
zal zijn op vrijdag 24 april. Drie dagen lang zullen Bart Spring in ’t Veld, enkele kopstukken uit reality televisie en andere interessante mensen plaats nemen in The Bunker. Deze kick-off is voor iedereen gratis te bekijken op internet.
Reality tv gaat weer terug waar het nou eenmaal om draait. Geen luxe, geen vrijheid en roeien met de riemen die je hebt.
Behoefte
Het idee voor The Bunker is ontstaan doordat Enjoy Media uit verschillende hoeken de behoefte hiernaar opving. Mede dankzij Fruit en Zuivel TV, wat geheel in het teken staat van 10 Jaar Reality TV, bleek dat zowel oud deelnemers als de kijkers zeer geïnteresseerd zijn in een nieuw interactief reality programma.
Partners
Voor het eerst in de geschiedenis wordt een reality programma exclusief op internet uitgezonden. Dit wordt mede gerealiseerd door de nauwe samenwerking met FOK.nl en KPN Event.
Waarom samenwerken met FOK!?
- FOK! heeft aan de basis van het succes van BB1 gestaan en heeft alle reality soaps actief verslagen
- FOK! neemt de verantwoordelijkheid voor het forum, de newsfeed en de chat
- Via FOK! kan de internetkijker snel en makkelijk bereikt worden
- Zowel Reality TV als FOK!Forum bestaan dit jaar 10 jaar!
- Inschrijven via FOK!
Waarom samenwerken met KPN?
- KPN Event is marktleider op het gebied van live streaming
- Betrouwbare partner
Format
Het format is uniek. Acht deelnemers leven 25 dagen lang in een donkere bunker. De deelnemers zijn volledig onttrokken aan alle luxe en hebben totaal geen invloed op
hun dagelijks leven. Voor het eerst in de geschiedenis van reality heeft de kijker de regie in handen. Boodschappenlijsten en weekopdrachten worden door hen samengesteld. Luxe wordt de deelnemers gegund door de kijker, maar kan ook weer zo
worden afgenomen. Het stemsysteem is voor het eerst eerlijk en open. De kijker koopt
online stem-credits en kan direct zien wat het gevolg is van een uitgebrachte stem. Van elke stem gaat een percentage in de prijzenpot.
Elke 5 dagen verlaat de minst populaire deelnemer The Bunker. De laatste deelnemers
zullen strijden in de final battle voor de hoofdprijs van minimaal ¤10.000,-.
De locatie van The Bunker wordt vooralsnog geheim gehouden.
Tegen een kleine betaling kan iedereen de deelnemers live volgen en invloed uitoefenen op het dagelijks leven van de deelnemers.
Wie durft het aan?
Welcome to The Bunker
Noot voor de redactie:
Verdere meer informatie kunt u contact opnemen met:
Enjoy Media
Bram Recourt
bram@enjoymedia.nl
Bart Spring in ’t Veld
bart@enjoymedia.nl
FOK!.nl
Simone de Jong
Simone.dejong@fok.nl
Zowel Bart Spring in ’t Veld als Bram Recourt zijn beide beschikbaar voor interviews.
Voor interviewaanvragen neem contact op via:
pers@enjoymedia.nl
Trailer en moods zijn te bekijken op:
www.thebunkeronline.tv Presskit is te downloaden op:
www.enjoymedia.nl/films/materialen_thebunker.zip http://realitybunker.hyves.nl/ Wordt hier lid van de hyves en kijk wat de BUNKER voor programma wordt.. Of check kijk op de site
www.thebunkeronline.tv bron
http://claire-recourt.hyves.nl/blog/21705155/PERSBERICHT/CMV0/
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]