quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:49 schreef Starlie het volgende:
Zijn Bart en Anna eigenlijk nog samen..? Vast niet....
Nou dat zegt natuurlijk niets.... ik ken wel meer mensen die al van jongs af aan samen zijn....quote:Op woensdag 15 april 2009 13:33 schreef Suikeroom het volgende:
tuurlijk zijn ze niet meer bij elkaar, ze waren toen 17 ofzo
Op die redenatie is wel eenquote:Op woensdag 15 april 2009 13:33 schreef Suikeroom het volgende:
tuurlijk zijn ze niet meer bij elkaar, ze waren toen 17 ofzo
ok ik leg het wel ff uit, nee ze zijn niet meer bij elkaar, 9/11 was later dan hun break.. ik denk ik maak het ff logisch voor jullie 40 plussers dat kids these days niet meer op hun 20e trouwen met hun jeugdliefdequote:Op woensdag 15 april 2009 14:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op die redenatie is wel eenvan toepassing.
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:39 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ok ik leg het wel ff uit, nee ze zijn niet meer bij elkaar, 9/11 was later dan hun break.. ik denk ik maak het ff logisch voor jullie 40 plussers dat kids these days niet meer op hun 20e trouwen met hun jeugdliefde
Generaliseer nog even lekker verder.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:39 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ok ik leg het wel ff uit, nee ze zijn niet meer bij elkaar, 9/11 was later dan hun break.. ik denk ik maak het ff logisch voor jullie 40 plussers dat kids these days niet meer op hun 20e trouwen met hun jeugdliefde
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:20 schreef tuinfluiter het volgende:
Sandy uit BB gaat voor een dag en misschien een nachtje The Bunker in,
Peeet1 en DGK 1 en2 heb je caps , foto's van Sandy Big Brother?![]()
Twee winnaars waar ik het mee eens wasquote:Op woensdag 15 april 2009 22:53 schreef peeet1 het volgende:
[..]
De winnaars van Big Brother
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welke?quote:Op donderdag 16 april 2009 00:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Twee winnaars waar ik het mee eens was
Daar is 90% het niet mee eens denk ik, maar ik was vanaf het begin voor zowel Bart als Jeanette.quote:
Die vond ik de ergste van allemaal. Op een achterbakse manier gewonnen.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:06 schreef FANN het volgende:
ow ik vond Jeanette wel oké...... ik gunde het haar ook heel erg.....
eh..... en bianca vond ik toch ook wel terecht
hmmmmm begint me wel wat te dagen ja..... dat was op het einde, dat was inderdaad niet zo leukquote:Op donderdag 16 april 2009 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die vond ik de ergste van allemaal. Op een achterbakse manier gewonnen.
"Pak het geld maar Koos"
quote:Op donderdag 16 april 2009 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"Pak het geld maar Koos"
quote:Op donderdag 16 april 2009 10:30 schreef sunny16947 het volgende:
Waar is Koos eigenlijk gebleven tussen al dit terugblikken.
En ik mis ook de wel goed gaande relatie ontstaan door BB. Nancy en Richard,
die elkaar leerde kennen in het huis in Spanje. En Toen Richard er in kwam ging Nancy eruit.
Ze kwamen elkaar tegen op het pad. Nu gelukkig getrouwd en 3 kindjes.
Sunny, heb jij foto's of filmmateriaal van Koos?quote:Op donderdag 16 april 2009 00:09 schreef scanman01 het volgende:
"Pak het geld maar Koos"
Zo dat lijkt me leuk. Boffen met jou.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:17 schreef lament het volgende:
Zal vanavond één en ander neerzetten van BB2 met Koos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |