abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:27:10 #51
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_66763822
Micheline heeft wel goede tietjes.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:33:08 #52
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66766576
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:23 schreef Copycat het volgende:
Jop staat erop.
En Claire ook.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 20:15:17 #53
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_66778214
Een interview van Jop {De Bus-jaar, 2000]

en Claire (DGK -2008} .

http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/
  vrijdag 6 maart 2009 @ 20:27:31 #54
162917 tuinfluiter
pi_66778643
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Micheline heeft wel goede tietjes.
Speciaal voor jou , 3 keer Micheline, Big Brother 6, 2006.

zondag 8 maart 2009 @ 10:58:01 #55
182182 spapaars
Ver onder het NAP
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 9 maart 2009 @ 22:16:50 #56
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_66877401
tvp puicke OP
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_66907356
quote:
Op maandag 9 maart 2009 22:16 schreef Paul het volgende:
tvp puicke OP
  † In Memoriam † dinsdag 10 maart 2009 @ 19:41:28 #58
135305 beequeen
Lost.
pi_66908149
Een kort 'interview' van Brian op Link2party
quote:
quote:
Brian Kubatz speelde als ex-bewoner van “De Gouden Kooi” gedurende 607 dagen live een rol in dit gelijknamige reality-programma. Zijn leven in de luxueuze villa, en dat van zijn medebewoners, werd door duizenden fans op de voet gevolgd - via tv en 24/7 via de online streams. Inmiddels heeft Brian bewezen dat er leven is na de kooi en nog steeds weet hij hier een positieve ‘draai’ te geven. Als DJ Brianaire bewijst hij dat muziek zijn passie is en zo is hij op 22 maart tijdens Crew Lounge in de Escape te bewonderen. Het Crew Lounge benefietfeest wordt jaarlijks door enkele stewards en stewardessen van de KLM georganiseerd ten bate van de Stichting Wings of Support die zich inzet voor kinderen in ontwikkelingslanden.

Maar houdt de Kooi hem eigenlijk tegen in zijn deejaycarrière? Heeft de kooi hem veranderd? Wordt hij geaccepteerd door de dancescene? Link2party ging op onderzoek uit…

1. WIE BEN JE EN WAAR STA JE VOOR?
Ik ben Brian Kubatz, geboren op 14-04-1981. Ik sta voor veelzijdigheid, integriteit, gezelligheid en humor. Altijd klaar voor avontuur en actie, niet te lang nadenken maar overgaan tot het doen!

2. EN ALS JE JEZELF IN ÉÉN WOORD MOET OMSCHRIJVEN, WELK WOORD IS DAT DAN?
Doorzetter.

3. IN WELKE DRIE WOORDEN IS JOUW MUZIEKSTIJL HET BESTE TE OMSCHRIJVEN?
Funky, opzwepend en knallend.

ER IS LEVEN NA DE GOUDEN KOOI:

4. BIJNA EEN JAAR GELEDEN VERLIET JE DE VILLA VAN HET REALLIFE PROGRAMMA ‘DE GOUDEN KOOI’ – WAAR JE VANAF DAG ÉÉN AAN DEELNAM. HOE KIJK JE OP DEZE PERIODE TERUG?
Als een hele lange ervaring in een onnatuurlijke omgeving. Vanaf dag één heb ik moeten doorzetten in de villa maar ik heb er wel erg veel van geleerd.

5. BEN JE DOOR HET PROGRAMMA VERANDERD?
JA ZEKER! Ik heb geleerd om te relativeren en niet alles zo serieus te nemen. Heb meer zelfspot gekregen, tactisch handelen en ik ben besluitvaardiger geworden. Ook kan ik nu beter tegen kritiek dan voorheen.

6. IS ER EEN KEERZIJDE AAN DE DGK-BEKENDHEID?
Ja natuurlijk, iedereen weet wie je bent. Je hebt jezelf bloot gegeven aan televisie kijkend Nederland. Iedereen heeft dan al gauw een oordeel over je, totdat ze je echt ontmoeten en totaal verrast zijn door hun eigen vooroordelen. De TV uitzendingen zijn samenvattingen van uitspattingen en dat zorgt voor een beknopte impressie voor de kijkers. Niets is wat het lijkt!

7. HOE REAGEER JE OP IEMAND DIE JE ZOMAAR AANSPREEKT?
Ik maak graag tijd voor de fans, wáár ze me ook aanspreken. Soms zie je ook dat ze het niet durven te vragen om met je op de foto te gaan en als ik dat merk stap ik zelf op ze af. Dan zijn ze echt helemaal verrast.

8. ALS O.A. DJ WIST JIJ JE TIJD IN DE VILLA TE VULLEN EN KREEG JE LES VAN DIVERSE ARTIESTEN. HAD JE VERWACHT DAT NA AFLOOP VAN DGK DE BOEKINGS-AANVRAGEN BINNEN ZOUDEN STROMEN?
Nee, de deejaymarkt is erg volwassen en alhoewel veel BN’ers wel eens op een feest draaien had ik nooit durven dromen dat ik op toonaangevende evenementen zou draaien. Het is het bewijs dat de muziek die ik draai door het publiek wordt gewaardeerd. Het geeft een enorme onbeschrijfelijke kick als je het publiek los ziet gaan op de muziek die je draait.

9. DENK JE DAT JIJ JE MEER MOET BEWIJZEN ALS DJ?
JA! Het publiek, deejays en organisaties hebben een vooroordeel over mij als persoon uit een reality programma. Je bent gebrandmerkt met De Gouden Kooi dus wordt er met argusogen gekeken wat je goed of fout doet. Als bekend persoon sta je onder een enorm vergrootglas waar veel mensen je eerder zien falen dan succes behalen.

10. WAT WIL JE DEZE MENSEN MEEGEVEN?
Dat je me niet in een hokje kan plaatsen. Ik ben onwijs leergierig, hou van uitdagingen. Momenteel hou ik me bijvoorbeeld bezig met een nieuwe single in samenwerking met Deazy: dit is een hip-hop/ house track. Ook wil ik graag een eigen dirty house track produceren en uitbrengen. Los van de muziek ben ik ook zelfstandig ondernemer bezig met de ontwikkeling van een online webshop met de import van bepaalde handel uit diverse landen. Ook hou ik me bezig met beleggen in opties en aandelen. En alsof dat niet genoeg is ben ik bezig met de bouw van een appartementencomplex in Bonaire voor zowel de verhuur als de verkoop.

BEHIND THE WHEELS OF STEEL:

11. WAT MOGEN WE ANNO 2009 VAN JOU ALS ARTIEST VERWACHTEN?
Ik wil heel graag mijn eigen dirty house track produceren met allerlei beat verzinsels die al een hele tijd in me hoofd rond dwarrelen!

12. MET WELKE PLAAT HYPE JIJ HET PUBLIEK?
”Seductive – Underground Sound” en “Syndicate of Law – Right on Time” kraken het dak eraf!

13. WELKE GIG ZAL JE NOOIT MEER VERGETEN?
Toen het TV programma net afgelopen was vorig jaar, was ik aanwezig op een feest van een Amstelveense sportschool. Chuckie was daar main event en opeens hoorde ik de MC mij oproepen en toen heb ik een kwartiertje samen met Chuckie back2back gedraaid!

CREW LOUNGE:

14. OP 22 MAART STA JE TIJDENS ‘CREW LOUNGE’ IN DE AMSTERDAMSE ESCAPE. WAT ZIJN JE VERWACHTINGEN HIERVAN?
Leuke sfeer, beetje glitter and glamour maar toch gezellige Amsterdams!

15. CREW LOUNGE ZET ZICH DEZE AVOND IN VOOR ‘WINGS OF SUPPORT’, DIE KINDEREN IN LANDEN WAAR KLM EN MARTINAIR OP VLIEGEN HELPEN AAN ONDERDAK EN ONDERWIJS. WAT BETEKENT DIT VOOR JOU?
Het is altijd fijn dat je andere kan helpen door de inzet die je geeft. Het is bizarre, maar omdat wij daar staan te feesten kunnen we anderen kinderen voorzien van voedsel en onderwijs. Ik vind het persoonlijk ook fijn dat Wings of Support ook daadwerkelijk de landen bezoekt waar ze de hulp aan verlenen. Dat maakt het tastbaar, kijk maar op hun website www.wingsofsupport.org

16. WAT MOGEN WE OP 22 MAART VAN JOUW SET VERWACHTEN?
Ik zal een héérlijke selectie aan dope tracks aan elkaar gaan rijgen, waarbij je achteraf pas erachter komt hoeveel spierpijn je hebt opgelopen van het vele dansen. Die avond zal ik ook mijn nieuwe single ten gehore brengen dus goed luisteren!!!

17. WAT MAAKT, IN JOUW OGEN, DEZE CLUBNACHT ANDERS DAN ANDERE EVENTS?
Anders dan andere is dat de opbrengsten van ons allen naar het goede doel gaan.

18. WIL JE VERDER NOG IETS KWIJT OVER CREW LOUNGE?
Ja, ik wil graag in het bijzonder Jurandy Lucas van Crew Lounge Events bedanken voor deze kans. Waar hij ook was hij was altijd heel netjes en rap met de communicatie. Ik wens je al het succes en nog een fijne reis.

NOW… LET’S GET MORE PERSONAL 

19. ALS EX VILLABEWONER VAN DGK, WORD JE OVERAL HERKEND. WAT IS DE MEEST GESTELDE VRAAG OF OPMERKING?
”Je had Huub allang op zijn bek moeten slaan!”
”Is het programma wel écht of gespeeld?”
”Ik heb op jou gesms’t, man!”

20. WAT IS JE GROOTSTE BLUNDER?
Aan de verkeerde schuif (volume) zitten tijdens het draaien, zodat er een pijnlijke stilte ontstaat…maar gelukkig was daar de MC voor de invulling

21. WAT STOND ER IN HET LAATSTE SMSJE DAT JE VANDAAG HEBT ONTVANGEN?
”Ik Hou van jou, Booboo”, van mijn vrouwtje Tamara.

22. WAT WEET HET PUBLIEK NIET VAN JOU?
Het publiek weet inmiddels dat ik vader wordt, maar nog niet of het een jongetje of meisje wordt…

23. HOE ZIE JIJ JEZELF OVER 5 JAAR?
Als een succesvolle en zelfstandige ondernemer en als een gezellige gekke papa, samen met vrouw en kinderen wonend in het buitenland ergens lekker aan de zee.

24. WELKE VRAAG WIL JE AAN DE PARTYMINDED SCENE STELLEN?
Hoe kun je naar een feest gaan en géén lol hebben door er saai bij te gaan staan?

25. KIES UIT DE VOLGENDE WOORDEN (antwoord in hoofdletters)

hobby / GELD
VASTE RELATIE / open relatie
mannen / VROUWEN
telefoon / INTERNET
ALTIJD EERLIJK / leugen om bestwil
b2b set / SOLO SET
KAAL / behaard :-)
bier / WIJN
DRANK / drugs

26. WIL JE VERDER NOG IETS KWIJT?
Graag bedank ik Jurandy en iedereen van Crew Lounge Events, kijk op www.crewloungeevents.com voor alle details over het benefietfeest van 22 maart a.s. in Escape. Ook een bedankje naar Eva Schippers van Link2Party voor het afnemen van het interview terwijl ik in de IKEA was. En check www.brianaire.com voor meer info of voor deejay/presentatie boekingen!
Met dank aan Dunja van Vol.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 10 maart 2009 @ 23:01:19 #59
162917 tuinfluiter
pi_66917815
Indringer in DGK
Er was een spannender en leuker filmpje met Jaap die net lekker in bed ligt met een leesboek en hoort dat
er een indringer , maar deze film is weg bij youtube, deze clipser is met Brian die laat zien dat hij ballen heeft.

http://www.clipser.com/watch_video/81925

Film van John.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 21:05:01 #60
245577 enjoybram
of niet soms?
pi_67050797
nieuwe promo en teaser: www.thebunkeronline.tv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')