Zo eindelijk wat meer foto's van De Bus.quote:Op maandag 13 april 2009 21:59 schreef lament het volgende:
Ook maar even in de archieven gedoken!
Ja Starmaker, dat heb ik ook gevolgd! Was altijd leuk, vanuit school snel naar huis om het te volgenquote:Op maandag 13 april 2009 23:10 schreef lament het volgende:
Ik hoor verder niemand over Starmaker, dat was ook live te volgen via de kabel, onder andere met Rachel die nu bij X-Factor de sterren van de hemel zingt. Destijds was ze een jaar of 20 volgens mij. Ik heb nog ergens een stukje waarin ze aan Dani Bles bekent dat ze een borstvergroting had laten doen. Waarop Dani antwoordt dat ze binnenkort ook een afspraak heeft met de plastisch chirurg.
leuk !quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zo eindelijk wat meer foto's van De Bus.
quote:Op donderdag 2 april 2009 00:24 schreef enjoybram het volgende:
Credits alleen voor stemmen... 1 voor + / en 2 voor - stem
gaan per package.. idd per ideal waarom??
Normaal betaal je 80 cent per sms.. pob / pvb noemen ze dat.. komt ie:
80 voor verzenden excl. btw
+ sms kosten +/- 20 cent provider ... excl. btw
+ sms kosten ontvangen sms +/- 15 cent pob excl. btw
komt neer op +/- 1,20 per sms stemming...
quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:37 schreef enjoybram het volgende:
We maken geen BB of DGK dus is niet nodig!
Ook bij BB of DGK of wat dan voor reality programma is geestelijke verzorging erg belangrijk,
als iemand een dip heeft kan hij of zij dit bespreken met zijn medebewoners,
gesprekken met Kim worden niet geschakeld.
Tips, of zoals je aangeeft opdrachten geven wij niet, waarom en voor wie?
Jullie als kijkers zijn voor een groot deel verantwoordelijk voor de deelnemers,
wij springen enkel in op primaire levensonderhoud.
Er is een regel/ advies boek met basisvaardigheden en hoe te handelen in sommige situaties.
Denk dan aan protocol werken ivm met watervoorziening, elke dag is bv verplicht om
watercans te vullen.
Deze week, in overleg met FOK! komen de eerste potentiele deelnemers op een lijst....
Ja,dat mis ik ook hier.Was superleuk om te zien.Zanglessen,Engelse les enz .quote:Op maandag 13 april 2009 23:10 schreef lament het volgende:
Ik hoor verder niemand over Starmaker, dat was ook live te volgen via de kabel, onder andere met Rachel die nu bij X-Factor de sterren van de hemel zingt. Destijds was ze een jaar of 20 volgens mij. Ik heb nog ergens een stukje waarin ze aan Dani Bles bekent dat ze een borstvergroting had laten doen. Waarop Dani antwoordt dat ze binnenkort ook een afspraak heeft met de plastisch chirurg.
Leuk!!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:50 schreef lament het volgende:
Zal vanavond wat Starmaker caps posten. En BB2 heb ik ook nog veel van, dat was via dezelfde techniek ook via 4 wisselschermen te volgen.
Ben je aan het rellen Suikeroom, dat youtube linkje doet het niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:08 schreef Suikeroom het volgende:![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Q9Xtw9FBe2
Volgens mij kwamen er meerdere shots voorbij waar ze niet blij mee was. Ze had duidelijk een heel verkeerd truitje aangetrokken. Ik zat live te kijken via Mr Zap toen ze de clip voor het eerst te zien kregen. Anna was idd 'not amused' en wilde de clip tegenhouden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:00 schreef mooiiiiii het volgende:
Anna werd heel boos toen ze deze clip zag.Op 2.52 zien jullie waarom![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |