Nou dat zegt natuurlijk niets.... ik ken wel meer mensen die al van jongs af aan samen zijn....quote:Op woensdag 15 april 2009 13:33 schreef Suikeroom het volgende:
tuurlijk zijn ze niet meer bij elkaar, ze waren toen 17 ofzo
Op die redenatie is wel eenquote:Op woensdag 15 april 2009 13:33 schreef Suikeroom het volgende:
tuurlijk zijn ze niet meer bij elkaar, ze waren toen 17 ofzo
ok ik leg het wel ff uit, nee ze zijn niet meer bij elkaar, 9/11 was later dan hun break.. ik denk ik maak het ff logisch voor jullie 40 plussers dat kids these days niet meer op hun 20e trouwen met hun jeugdliefdequote:Op woensdag 15 april 2009 14:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op die redenatie is wel eenvan toepassing.
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:39 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ok ik leg het wel ff uit, nee ze zijn niet meer bij elkaar, 9/11 was later dan hun break.. ik denk ik maak het ff logisch voor jullie 40 plussers dat kids these days niet meer op hun 20e trouwen met hun jeugdliefde
Generaliseer nog even lekker verder.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:39 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ok ik leg het wel ff uit, nee ze zijn niet meer bij elkaar, 9/11 was later dan hun break.. ik denk ik maak het ff logisch voor jullie 40 plussers dat kids these days niet meer op hun 20e trouwen met hun jeugdliefde
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:20 schreef tuinfluiter het volgende:
Sandy uit BB gaat voor een dag en misschien een nachtje The Bunker in,
Peeet1 en DGK 1 en2 heb je caps , foto's van Sandy Big Brother?![]()
Twee winnaars waar ik het mee eens wasquote:Op woensdag 15 april 2009 22:53 schreef peeet1 het volgende:
[..]
De winnaars van Big Brother
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]