@Fann,wil je een pb sturen maar gaat nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ook maar even een Crosspost dan....
[..]
Maar nu eerst;
[..]
is nu begonnen, Bart is er niet bij omdat hij er NIETS meer mee te maken wil hebben?
effe kijken
Ik zie het knipperen voor mequote:Op woensdag 9 september 2009 00:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Deze is ook leuk: TELEFOONGESPREK TUSSEN HUUB EN LIEKE
vlak voor dit gesprek had Huub en Quintin al met elkaar gesproken in het hokjequote:Op woensdag 9 september 2009 00:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Leuk gesprek tussen Huub en Quintin: KLIK HIER
Zou het heel leuk vinden wanneer je hier verslag komt doen.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:22 schreef Charisma het volgende:
omdat BB 10 jaar "bestaat" is er een feest georganiseeerd waar alle BBers zijn uitgenodigt. en ze mogen 4 personen per deelnemer meenemen, ( kost wel geld !! voor entree , hapjes en zo )
ik ga er heen , dus wie weet doe ik hier verslag , ik lees nu weer even veel terug en ben sommige namen echt totaal vergeten, ben fan van het eerste uur , na BB4 heb ik het niet meer zo gevolgt
Dank je Tabloid,kon nergens ontdekken wanneer de eerste BB begon, 16 september 1999 dus.quote:
Dus de 10 jaar reality reunie is zaterdag 19 september?quote:Op woensdag 9 september 2009 18:28 schreef Charisma het volgende:
maar de 16 de is doordeweeks, dan is geen feest
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:08 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dus de 10 jaar reality reunie is zaterdag 19 september?![]()
Nou Claire mag er 4 meenemen en Huub ook vier, zal vragen of ik mee mag.
Hoop dan dat Palma ook komt.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:46 schreef Mooiiiiiii het volgende:
1 van de "liedjes" /gedichtjes die langskwamen ttv DGK
Melody Barby girl,Aqua
knipperdeknip fokking slecht gedicht![]()
Valt wel mee hoor. Ik zou het er op kunnen!!quote:Op woensdag 9 september 2009 18:48 schreef MikeyMo het volgende:
[url=http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video-detail.628.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=12092&tx_ttnews[backPid]=626&tx_ttnews[cat]=148&kalender=1252418340&cHash=ca79f1de2d]http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video-detail.628.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=12092&tx_ttnews[backPid]=626&tx_ttnews[cat]=148&kalender=1252418340&cHash=ca79f1de2d[/url]
Sabine is toch wel ouder (lees: te vlot afgetakeld) geworden
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:45 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
ik denk dat je daar best gezellie een wijntje mee kan drinken fluitert
[ afbeelding ]
ja... nee. maar jij moet gewoon aan Sandy vragen of je met mag da's weer meer in jouquote:
hier wilde Bart toen ook al niet komen maar toen was het geld een probleem...quote:Op donderdag 10 september 2009 01:57 schreef peeet1 het volgende:
10 jaar Big Brother met Ruud , Sabine , Willem & Hummie @DWDD en LuckyTV 6-9-2009
met sex scene bart en Sabine![]()
update
wo 09 sep 2009, 15:43
Big Brother-Bart boos op Matthijs van Nieuwkerk
Matthijs van Nieuwkerk liet dinsdag in De Wereld Draait Door weten dat Bart Spring in 't Veld niets meer te maken wil hebben met Big Brother. Maar: "De waarheid zit iets anders", aldus de winnaar van het realityprogramma.
[ afbeelding ]
Matthijs maakte deze opmerking, omdat Bart niet naar de studio wilde komen. De Big Brother-ster liet woensdag aan Fok weten: "Ik weet niet waar Matthijs van Nieuwkerk die wijsheid vandaan haalt en waarom hij dit zo meldt, maar ik heb tegen zijn redactie gezegd dat ik even niet met mijn hoofd op tv wil omdat het mijn werk in de weg zit."
Vervolgt: "Ik ben verkeersveiligheidvoorlichter op scholen en geef les aan kinderen van 14 à 15 jaar. Die zijn net iets te jong voor de eerste Big Brother en die kennen mij dus ook niet. En dat wil ik wél zo houden."
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)van_Nieuwkerk__.html
maar we hebben écht niks te verbergen hoor !!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |