abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71369374
mmmmmmmmmmmmmmmmm maten
pi_71370665
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:57 schreef Ernemmertje het volgende:
Haha, kom ik hier aan met m'n B-cupje
Kleine volle borsten zijn veel mooier dan hangende uiers.

Met een handvol borst ben ik zeer tevreden.
pi_71371395
Er zijn zat mensen die denken; "had mijn vriendin dit maar, of dat.." En dit is gewoon zo`n soortgelijke gedachte Het maakt helemaal niks uit, en zoals je al zie het komt niet tussen jou en je vriendin!

Blijf eventueel gewoon die filmpjes kijken ofzo, maar het maakt verder helemaal niks uit
pi_71371423
Zo groot mogelijk
pi_110862074
Mensen zeggen vaak dat je dikke tieten hebt als je dik bent, maar dat is niet zo. Ik weeg 51 kilo, ben ongeveer 1.66 en hb al cup 85 C.( Dat voor 15 jaar)
pi_110864543
Volgens mij is het al vaker gezegd, maar maten zeggen zo weinig...een 75C is kleiner dan een 85B etc...omvang is ook van belang. Persoonlijk vind ik de vorm en stevigheid belangrijker dan hoe groot de BH cup is. Ik prijs mij gelukkig met mijn mooie stevige, ronde B/C/D cup (afhankelijk van het soort BH)
pi_110864854
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:44 schreef KLEINExPOEPPIE het volgende:
Neej das mn echte maat..k hb het laten opmeten en al
Prima, je moet kopen wat voor jou goed zit. Maar pas maar eens een ander soort bh of een ander merk en dan kan een andere maat echt beter zitten. En over een jaar kan je maat ook weer veranderd zijn (want je groeit nog zo te horen) terwijl je jou oude bh's dan ook nog zou kunnen passen. Bedoel alleen aan te geven dat het niet zo zwart/wit is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')