Ja.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:45 schreef denthemen het volgende:
Was de goal van Volendam terecht afgekeurd?
Ja, hoewel er voor de rest slecht werd meegelopen bij de situatie.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:45 schreef denthemen het volgende:
Zoals het beeld in de herhaling gestopt werd was het wel buitenspel.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:45 schreef denthemen het volgende:
Afgaande op je avatar: had je een overwinning verwacht tegen dit zwakke Ajax?quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zolang we winnen boeit het me allemaal niet zo veel meer. Ik had sowieso geen 6-0 verwacht ofzo.
Vitesse geef ik je maar tegen Heerenveen speelde we in ieder geval nog met meer drang naar voren. Vandaag was het tikkie-terug-gehalte wel erg extreem, al vanaf minuut 1. Ieder moment dat de bal naar voren moest worden gespeeld, liepen ze achterin nog in tergend slome tempo met de bal te kutten. Speel toch met durf naar voren verdomme. Schijtluizenquote:Op zondag 22 februari 2009 18:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Vitesse en Heerenveen uit zeker niet gezien?
Volendam heeft een budget van ongeveer 5,2 miljoen en Ajax 60 miljoen.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Precies.
Zolang we winnen boeit het me allemaal niet zo veel meer. Ik had sowieso geen 6-0 verwacht ofzo.
Van Basten heeft ook geen idee, hij doet maar wat. Zoals Co Adriaanse al zei: Een goed paard maakt nog geen goede ruiter.''quote:Op zondag 22 februari 2009 18:58 schreef xFriendx het volgende:
Wat een prutwedstrijd van Ajax zeg. Ik zal er wel bij zeggen dat ik alleen einde 1e helft (vanaf minuut 36 ofzow) en 2e helft heb gezien.
Ik weet wel dat AZ gerust saaie wedstrijden heeft, maar daar zie je nog iets van controle, een organisatie, een idee achter het spel. Ik heb geen flauw idee wat die Van Basten allemaal doet, maar ik zie (nog steeds) geen automatismen of een idee van hoe men wil spelen. Zo verras je niet alleen de tegenstander maar ook jezelf lijkt me. Vandaag was het nogal hotseknots voetbal, wel spannend zo aangezien zowel de 3-1 als de 2-2 nog konden vallen.
Hoop wel dat men het tegen Fiorentina wel een beetje op orde heeft, zou mooi kut zijn als dat mis mocht gaan.
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgens mij heb ik vanmiddag bij Ajax - Volendam niet gekeken naar de nieuwe kampioen van de eredivisie
johquote:Op zondag 22 februari 2009 19:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgens mij heb ik vanmiddag bij Ajax - Volendam niet gekeken naar de nieuwe kampioen van de eredivisie
Niets op tegen als van Basten blijft maar voor Co moet iedereen wijkenquote:Op zondag 22 februari 2009 19:02 schreef Borga het volgende:
[..]
Van Basten heeft ook geen idee, hij doet maar wat. Zoals Co Adriaanse al zei: Een goed paard maakt nog geen goede ruiter.''
Alsof jij zou weten hoe een kampioen er uit zietquote:Op zondag 22 februari 2009 19:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Vond ik ook. Verschrikkelijk matig spelen en dan zulke dingen roepen over de keeper van Volendam die een hoger cijfer verdient dan welke speler van Ajax dan ook.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:08 schreef Zapper het volgende:
Vrij kinderachtig om je als publiek zo bezig te houden met de keeper van de tegenstander. Alleszeggend natuurlijk, maar triest als je het een hele wedstrijd vol weet te houden, terwijl je je beter druk kunt maken om het spel van 11 dramatische voetballers, met jankerd Suarez voorop. Volendam verdiende meer dan dit, erg sneu.
Op welke grond verdiende volendam meer? Omdat ze meer kansen hadden? Beter speelden??quote:Op zondag 22 februari 2009 19:08 schreef Zapper het volgende:
Vrij kinderachtig om je als publiek zo bezig te houden met de keeper van de tegenstander. Alleszeggend natuurlijk, maar triest als je het een hele wedstrijd vol weet te houden, terwijl je je beter druk kunt maken om het spel van 11 dramatische voetballers, met jankerd Suarez voorop. Volendam verdiende meer dan dit, erg sneu.
Vanwege het fantastische aanvallende voetbal wat Volendam tegen dit zwakke Ajax heeft gespeeld?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:08 schreef Zapper het volgende:
Misschien omdat Volendam bijna geen budget heeft en Ajax elk seizoen minstens 60 miljoen in kas heeft.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:11 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Vanwege het fantastische aanvallende voetbal wat Volendam tegen dit zwakke Ajax heeft gespeeld?
Vind je dat Ajax verdiend gewonnen heeft dan? Volendam kwam op voorsprong, Ajax zette daar één kans tegenover, de tweede helft op voorsprong via iets dat je nog geen kans kunt noemen terwijl Volendam vooral tegen het einde aan een handvol grote kansen had om gelijk te maken. 2-2 zou terecht zijn geweest in mijn ogen.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:11 schreef Chadi het volgende:
Op welke grond verdiende volendam meer? Omdat ze meer kansen hadden? Beter speelden??
Er hoort van de huidige Ajax selectie eigenlijk niemand in de basis thuis.Op suarez na dan.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:14 schreef peaceman het volgende:![]()
De cijfers van vanmiddag:
Steek 5
Wielaert 5
Oleguer 5
Vermaelen 6
V/d Wiel 4
Anita 5
Schilder 5
Lindgren 4
Leonardo 2 (eens te meer heeft ie laten zien dat ie ab-so-luut niet in de basis thuis hoort)
Suarez 6
Kennedy 5
Sulejmani 4 (da's nog altijd 2x beter dan Leonardo!)
Aissatti 6je omdat het nog erg vroeg is om hem goed te beoordelen
Instelling was weer dra-ma-tisch! Hoe kun je donderdag nu zo goed spelen en vandaag gewoon met heel veel mazzel winnen.
Ow ok nou dat is inderdaad een goede reden, mischien is het maar beter om alle clubs 1 budget te geven. Dan noemen ze Ajacieden weleens Calimero's maar dit getuigt toch ook wel aardig van calimero gedrag zegquote:Op zondag 22 februari 2009 19:13 schreef Borga het volgende:
[..]
Misschien omdat Volendam bijna geen budget heeft en Ajax elk seizoen minstens 60 miljoen in kas heeft.
Op Schilder, Anita, Leonardo en Kennedy na, heb je daar toch best een aardig tal spelers. Waarom niemand het draaiende krijgt weet ik niet. Geen leider? Geen Sneijder op het middenveld? Niet genoeg ervaring?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:17 schreef Borga het volgende:
[..]
Er hoort van de huidige Ajax selectie eigenlijk niemand in de basis thuis.Op suarez na dan.
Ja Ajax heeft verdiend gewonnen. 2-1 Ajax kreeg er 1 meer in dan Volendam en als je zoveel kansen daarvoor hebt gehad mag je dat verdiend noemen. Dat je bagger speelt staat los van wel of niet verdiend.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:15 schreef Zapper het volgende:
[..]
Vind je dat Ajax verdiend gewonnen heeft dan? Volendam kwam op voorsprong, Ajax zette daar één kans tegenover, de tweede helft op voorsprong via iets dat je nog geen kans kunt noemen terwijl Volendam vooral tegen het einde aan een handvol grote kansen had om gelijk te maken. 2-2 zou terecht zijn geweest in mijn ogen.
Ja, als invaller zijn hij en Leonardo goed genoeg.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:22 schreef peaceman het volgende:
Anita doet tenminste nog zijn best, dat is al heel wat.
Mwah... vond Anita donderdag geweldig spelen. Leonardo speelt heel af en toe goed als invaller en ja..... soms... doet ie dat als invaller een paar wedstrijden achter elkaar. Leonardo mag in elk geval nooit meer zeuren om een basisplaats. Heb me kapot geërgerd aan hem.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:22 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ja, als invaller zijn hij en Leonardo goed genoeg.
Je hebt geen aanvallende middenvelders die ook nog creatief zijn. Balsnelheid is zo laag en hoe ze elkaar die ballen inspelen is zo sloom. Soms zie je iemand kappen draaien kijken. Speel die bal godverdomme af naar iemand die vrij staat je hoeft geen Zidane actie in huis te hebben want iedere keer dat je die bal laat rollen is het spel anders en heb je andere mogelijkheden.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:20 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Op Schilder, Anita, Leonardo en Kennedy na, heb je daar toch best een aardig tal spelers. Waarom niemand het draaiende krijgt weet ik niet. Geen leider? Geen Sneijder op het middenveld? Niet genoeg ervaring?
Een boer die over verdiend winnen begint te mekkerenquote:Op zondag 22 februari 2009 19:15 schreef Zapper het volgende:
[..]
Vind je dat Ajax verdiend gewonnen heeft dan? Volendam kwam op voorsprong, Ajax zette daar één kans tegenover, de tweede helft op voorsprong via iets dat je nog geen kans kunt noemen terwijl Volendam vooral tegen het einde aan een handvol grote kansen had om gelijk te maken. 2-2 zou terecht zijn geweest in mijn ogen.
Jij wil gewoon met droge ogen beweren dat het te besteden budget niets uit maakt.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:20 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ow ok nou dat is inderdaad een goede reden, mischien is het maar beter om alle clubs 1 budget te geven. Dan noemen ze Ajacieden weleens Calimero's maar dit getuigt toch ook wel aardig van calimero gedrag zeg
Idd. Anders stond AZ nu niet eerste.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:26 schreef Borga het volgende:
[..]
Jij wil gewoon met droge ogen beweren dat het te besteden budget niets uit maakt.
Wat ben je maar gul?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:14 schreef peaceman het volgende:
![]()
De cijfers van vanmiddag:
Steek 5
Wielaert 5
Oleguer 5
Vermaelen 6
V/d Wiel 4
Anita 5
Schilder 5
Lindgren 4
Leonardo 2 (eens te meer heeft ie laten zien dat ie ab-so-luut niet in de basis thuis hoort)
Suarez 6
Kennedy 5
Sulejmani 4 (da's nog altijd 2x beter dan Leonardo!)
Aissatti 6je omdat het nog erg vroeg is om hem goed te beoordelen
Instelling was weer dra-ma-tisch! Hoe kun je donderdag nu zo goed spelen en vandaag gewoon met heel veel mazzel winnen.
Volendam 5 miljoen waarvan 4 aan de snuiverij en de rest aan pizza's ??? okee dankuuu bye!quote:Op zondag 22 februari 2009 19:26 schreef Borga het volgende:
[..]
Jij wil gewoon met droge ogen beweren dat het te besteden budget niets uit maakt.
Ik ben het zowaar met je eensquote:Op zondag 22 februari 2009 19:29 schreef Barca het volgende:
Ja, het missen van kansen kan je, mits de coach zijn spelers faalangst in praat, Bassie niet kwalijk nemen. Suarez levert inderdaad weinig rendement maar Sjeezus ... als hij niet meedoet mist de ploeg enorm veel kwaliteit in het maken van het spel. (Verkrijgen van kansen.)
Tegen een degradatiekandidaat zo veel kansen weggeven ... Nee, na Fiorentina is mijn uitspraak "1 zwaluw maakt nog geen zomer" absoluut bevestigd. Dit Ajax is er absoluut nog niet. Echt dubbel geluk: Groningen dat in de blessuretijd verliest en wij weten met moeite te winnen.
Ja dat gezeik komt elk seizoen langs. Begroting dit begroting dat. Flikker toch een eind op man. Afgelopen week is weer eens gebleken hoe onvoorspelbaar voetbal kan zijn. Het is al jaren zo niet meer, en als je vandaag een tien-nulletje had verwacht ben je gewoon een achterlijke kneusquote:Op zondag 22 februari 2009 18:58 schreef Borga het volgende:
[..]
Volendam heeft een budget van ongeveer 5,2 miljoen en Ajax 60 miljoen.
Het zou 10 - 0 moeten zijn. Ajax bestaat voor het grootste gedeelte uit een stel over het paard gesmeten middelmatige KUTvoetballers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |