abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66348486
quote:
Op zondag 22 februari 2009 18:45 schreef denthemen het volgende:
Was de goal van Volendam terecht afgekeurd?
Ja.
  zondag 22 februari 2009 @ 18:46:27 #102
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_66348494
quote:
Ja, hoewel er voor de rest slecht werd meegelopen bij de situatie.
  zondag 22 februari 2009 @ 18:46:39 #103
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66348503
quote:
Zoals het beeld in de herhaling gestopt werd was het wel buitenspel.
pi_66348508
Van Basten eindelijk eerlijk over SUarez. Jezus hee die man mag op zijn flikker krijgen voor dat buitenkant gedoe!
  zondag 22 februari 2009 @ 18:47:00 #105
198365 Morendo
The Real Deal
pi_66348518
quote:
Op zondag 22 februari 2009 18:40 schreef Urquhart het volgende:
Beschamend was het
Afgaande op je avatar: had je een overwinning verwacht tegen dit zwakke Ajax?
Die Lebenslust bringt dich um.
  zondag 22 februari 2009 @ 18:48:07 #106
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_66348548
quote:
Op zondag 22 februari 2009 18:43 schreef Nashje het volgende:

[..]
Zolang we winnen boeit het me allemaal niet zo veel meer. Ik had sowieso geen 6-0 verwacht ofzo.
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_66348595
quote:
Op zondag 22 februari 2009 18:42 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Vitesse en Heerenveen uit zeker niet gezien?
Vitesse geef ik je maar tegen Heerenveen speelde we in ieder geval nog met meer drang naar voren. Vandaag was het tikkie-terug-gehalte wel erg extreem, al vanaf minuut 1. Ieder moment dat de bal naar voren moest worden gespeeld, liepen ze achterin nog in tergend slome tempo met de bal te kutten. Speel toch met durf naar voren verdomme. Schijtluizen
pi_66348794
Gewonnen. Jeeh . Ik ben eten .
pi_66348810
Was vrij Lucky Ajax.
Ben blij met de 3 punten maar daar is alles mee gezegd.
Wat een slechte teamprestatie weer, al vraag ik me af of we überhaupt over een team mogen spreken.
pi_66348824
quote:
Op zondag 22 februari 2009 18:43 schreef Nashje het volgende:

[..]

Precies.

Zolang we winnen boeit het me allemaal niet zo veel meer. Ik had sowieso geen 6-0 verwacht ofzo.
Volendam heeft een budget van ongeveer 5,2 miljoen en Ajax 60 miljoen.
Het zou 10 - 0 moeten zijn. Ajax bestaat voor het grootste gedeelte uit een stel over het paard gesmeten middelmatige KUTvoetballers
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_66348829
Wat een prutwedstrijd van Ajax zeg. Ik zal er wel bij zeggen dat ik alleen einde 1e helft (vanaf minuut 36 ofzow) en 2e helft heb gezien.

Ik weet wel dat AZ gerust saaie wedstrijden heeft, maar daar zie je nog iets van controle, een organisatie, een idee achter het spel. Ik heb geen flauw idee wat die Van Basten allemaal doet, maar ik zie (nog steeds) geen automatismen of een idee van hoe men wil spelen. Zo verras je niet alleen de tegenstander maar ook jezelf lijkt me. Vandaag was het nogal hotseknots voetbal, wel spannend zo aangezien zowel de 3-1 als de 2-2 nog konden vallen.

Hoop wel dat men het tegen Fiorentina wel een beetje op orde heeft, zou mooi kut zijn als dat mis mocht gaan.
pi_66348916
quote:
Op zondag 22 februari 2009 18:58 schreef xFriendx het volgende:
Wat een prutwedstrijd van Ajax zeg. Ik zal er wel bij zeggen dat ik alleen einde 1e helft (vanaf minuut 36 ofzow) en 2e helft heb gezien.

Ik weet wel dat AZ gerust saaie wedstrijden heeft, maar daar zie je nog iets van controle, een organisatie, een idee achter het spel. Ik heb geen flauw idee wat die Van Basten allemaal doet, maar ik zie (nog steeds) geen automatismen of een idee van hoe men wil spelen. Zo verras je niet alleen de tegenstander maar ook jezelf lijkt me. Vandaag was het nogal hotseknots voetbal, wel spannend zo aangezien zowel de 3-1 als de 2-2 nog konden vallen.

Hoop wel dat men het tegen Fiorentina wel een beetje op orde heeft, zou mooi kut zijn als dat mis mocht gaan.
Van Basten heeft ook geen idee, hij doet maar wat. Zoals Co Adriaanse al zei: Een goed paard maakt nog geen goede ruiter.''
  zondag 22 februari 2009 @ 19:03:13 #113
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66348945
Volgens mij heb ik vanmiddag bij Ajax - Volendam niet gekeken naar de nieuwe kampioen van de eredivisie
pi_66348974
quote:
Op zondag 22 februari 2009 19:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgens mij heb ik vanmiddag bij Ajax - Volendam niet gekeken naar de nieuwe kampioen van de eredivisie
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_66349018
quote:
joh
  zondag 22 februari 2009 @ 19:08:09 #116
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66349098
Vrij kinderachtig om je als publiek zo bezig te houden met de keeper van de tegenstander. Alleszeggend natuurlijk, maar triest als je het een hele wedstrijd vol weet te houden, terwijl je je beter druk kunt maken om het spel van 11 dramatische voetballers, met jankerd Suarez voorop. Volendam verdiende meer dan dit, erg sneu.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_66349103
quote:
Op zondag 22 februari 2009 19:02 schreef Borga het volgende:

[..]

Van Basten heeft ook geen idee, hij doet maar wat. Zoals Co Adriaanse al zei: Een goed paard maakt nog geen goede ruiter.''
Niets op tegen als van Basten blijft maar voor Co moet iedereen wijken
pi_66349106
quote:
Alsof jij zou weten hoe een kampioen er uit ziet
  zondag 22 februari 2009 @ 19:09:43 #119
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_66349141
quote:
Op zondag 22 februari 2009 19:08 schreef Zapper het volgende:
Vrij kinderachtig om je als publiek zo bezig te houden met de keeper van de tegenstander. Alleszeggend natuurlijk, maar triest als je het een hele wedstrijd vol weet te houden, terwijl je je beter druk kunt maken om het spel van 11 dramatische voetballers, met jankerd Suarez voorop. Volendam verdiende meer dan dit, erg sneu.
Vond ik ook. Verschrikkelijk matig spelen en dan zulke dingen roepen over de keeper van Volendam die een hoger cijfer verdient dan welke speler van Ajax dan ook.
pi_66349187
quote:
Op welke grond verdiende volendam meer? Omdat ze meer kansen hadden? Beter speelden??
pi_66349192
quote:
Vanwege het fantastische aanvallende voetbal wat Volendam tegen dit zwakke Ajax heeft gespeeld?
  zondag 22 februari 2009 @ 19:13:19 #122
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_66349235
Pff het was een zwakke wedstrijd maar om nou te zeggen dat Volendam de winst verdiende?
Als Suárez ook maar 1 van die 3 opgelegde kansen erin getikt zou hebben zou de wedstrijd er waarschijnlijk heel anders uitgezien hebben. Over het geheel gezien denk ik dat een gelijkspel het beste 't beeld van de wedstrijd zou vertegenwoordigen.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_66349237
quote:
Op zondag 22 februari 2009 19:11 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Vanwege het fantastische aanvallende voetbal wat Volendam tegen dit zwakke Ajax heeft gespeeld?
Misschien omdat Volendam bijna geen budget heeft en Ajax elk seizoen minstens 60 miljoen in kas heeft.
  zondag 22 februari 2009 @ 19:14:17 #124
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_66349267

De cijfers van vanmiddag:
Steek 5
Wielaert 5
Oleguer 5
Vermaelen 6
V/d Wiel 4
Anita 5
Schilder 5
Lindgren 4
Leonardo 2 (eens te meer heeft ie laten zien dat ie ab-so-luut niet in de basis thuis hoort)
Suarez 6
Kennedy 5

Sulejmani 4 (da's nog altijd 2x beter dan Leonardo!)
Aissatti 6je omdat het nog erg vroeg is om hem goed te beoordelen

Instelling was weer dra-ma-tisch! Hoe kun je donderdag nu zo goed spelen en vandaag gewoon met heel veel mazzel winnen.
  zondag 22 februari 2009 @ 19:15:09 #125
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66349296
quote:
Op zondag 22 februari 2009 19:11 schreef Chadi het volgende:

Op welke grond verdiende volendam meer? Omdat ze meer kansen hadden? Beter speelden??
Vind je dat Ajax verdiend gewonnen heeft dan? Volendam kwam op voorsprong, Ajax zette daar één kans tegenover, de tweede helft op voorsprong via iets dat je nog geen kans kunt noemen terwijl Volendam vooral tegen het einde aan een handvol grote kansen had om gelijk te maken. 2-2 zou terecht zijn geweest in mijn ogen.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_66349330
Elke wedstrijd opnieuw is er geen middenveld aanwezig. We missen daar echt kracht en techniek. Misschien met Gabri en Aissati op het veld kan het wat beter.
pi_66349372
quote:
Op zondag 22 februari 2009 19:14 schreef peaceman het volgende:

Steek 5
Wielaert 5
Oleguer 5
Vermaelen 6
V/d Wiel 4
Anita 5
Schilder 5
Lindgren 4
Leonardo 2 (eens te meer heeft ie laten zien dat ie ab-so-luut niet in de basis thuis hoort)
Suarez 6
Kennedy 5

Instelling was weer dra-ma-tisch! Hoe kun je donderdag nu zo goed spelen en vandaag gewoon met heel veel mazzel winnen.
Er hoort van de huidige Ajax selectie eigenlijk niemand in de basis thuis.Op suarez na dan.
pi_66349445
quote:
Op zondag 22 februari 2009 19:13 schreef Borga het volgende:

[..]

Misschien omdat Volendam bijna geen budget heeft en Ajax elk seizoen minstens 60 miljoen in kas heeft.
Ow ok nou dat is inderdaad een goede reden, mischien is het maar beter om alle clubs 1 budget te geven. Dan noemen ze Ajacieden weleens Calimero's maar dit getuigt toch ook wel aardig van calimero gedrag zeg
pi_66349469
quote:
Op zondag 22 februari 2009 19:17 schreef Borga het volgende:

[..]

Er hoort van de huidige Ajax selectie eigenlijk niemand in de basis thuis.Op suarez na dan.
Op Schilder, Anita, Leonardo en Kennedy na, heb je daar toch best een aardig tal spelers. Waarom niemand het draaiende krijgt weet ik niet. Geen leider? Geen Sneijder op het middenveld? Niet genoeg ervaring?
pi_66349488
De samenvatting is weer eens een slechte afspiegeling van de wedstrijd
  zondag 22 februari 2009 @ 19:22:11 #131
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_66349494
Anita doet tenminste nog zijn best, dat is al heel wat.
pi_66349502
quote:
Op zondag 22 februari 2009 19:15 schreef Zapper het volgende:

[..]

Vind je dat Ajax verdiend gewonnen heeft dan? Volendam kwam op voorsprong, Ajax zette daar één kans tegenover, de tweede helft op voorsprong via iets dat je nog geen kans kunt noemen terwijl Volendam vooral tegen het einde aan een handvol grote kansen had om gelijk te maken. 2-2 zou terecht zijn geweest in mijn ogen.
Ja Ajax heeft verdiend gewonnen. 2-1 Ajax kreeg er 1 meer in dan Volendam en als je zoveel kansen daarvoor hebt gehad mag je dat verdiend noemen. Dat je bagger speelt staat los van wel of niet verdiend.
pi_66349505
quote:
Op zondag 22 februari 2009 19:22 schreef peaceman het volgende:
Anita doet tenminste nog zijn best, dat is al heel wat.
Ja, als invaller zijn hij en Leonardo goed genoeg.
pi_66349555
Van Basten: 'bij vlagen goed spel'... ik heb het niet gezien vandaag. Wat ik wel heb gezien is een baltempo nog iets slomer als amateurniveau.
pi_66349558
Hey Anita snapt tenminste nog in de eerste helft hoe je iemand in de voeten speelt. Ik heb me echt dood zitten ergeren aan Lindgren hoe hij de meeste verkankerde hoge ballen naar iedereen zat te spelen.
  zondag 22 februari 2009 @ 19:24:44 #136
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_66349568
quote:
Op zondag 22 februari 2009 19:22 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Ja, als invaller zijn hij en Leonardo goed genoeg.
Mwah... vond Anita donderdag geweldig spelen. Leonardo speelt heel af en toe goed als invaller en ja..... soms... doet ie dat als invaller een paar wedstrijden achter elkaar. Leonardo mag in elk geval nooit meer zeuren om een basisplaats. Heb me kapot geërgerd aan hem.
  zondag 22 februari 2009 @ 19:25:45 #137
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_66349593
Jezus, wat kan je nog meer doen dan?

Lekker op dreef Bassie
pi_66349606
quote:
Op zondag 22 februari 2009 19:20 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Op Schilder, Anita, Leonardo en Kennedy na, heb je daar toch best een aardig tal spelers. Waarom niemand het draaiende krijgt weet ik niet. Geen leider? Geen Sneijder op het middenveld? Niet genoeg ervaring?
Je hebt geen aanvallende middenvelders die ook nog creatief zijn. Balsnelheid is zo laag en hoe ze elkaar die ballen inspelen is zo sloom. Soms zie je iemand kappen draaien kijken. Speel die bal godverdomme af naar iemand die vrij staat je hoeft geen Zidane actie in huis te hebben want iedere keer dat je die bal laat rollen is het spel anders en heb je andere mogelijkheden.

Spelers zonder bal staan nagenoeg stil. Geen diepgang. Niemand die vanuit het middenveld de ruimte achter de spitsen opzoekt als de spits eruit komt. Op de vleugels niemand die gelijk d eactie zoekt op snelheid maar altijd inhouden kijken poepen faxen.. mailen en dan bedenken dat het te laat is.
pi_66349611
quote:
Op zondag 22 februari 2009 19:15 schreef Zapper het volgende:

[..]

Een boer die over verdiend winnen begint te mekkeren !! Hilarisch.
pi_66349622
quote:
Op zondag 22 februari 2009 19:20 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Ow ok nou dat is inderdaad een goede reden, mischien is het maar beter om alle clubs 1 budget te geven. Dan noemen ze Ajacieden weleens Calimero's maar dit getuigt toch ook wel aardig van calimero gedrag zeg
Jij wil gewoon met droge ogen beweren dat het te besteden budget niets uit maakt.
pi_66349658
quote:
Op zondag 22 februari 2009 19:26 schreef Borga het volgende:

[..]

Jij wil gewoon met droge ogen beweren dat het te besteden budget niets uit maakt.
Idd. Anders stond AZ nu niet eerste.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zondag 22 februari 2009 @ 19:27:58 #142
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_66349659
quote:
Op zondag 22 februari 2009 19:14 schreef peaceman het volgende:

Steek 5
Wielaert 5
Oleguer 5
Vermaelen 6
V/d Wiel 4
Anita 5
Schilder 5
Lindgren 4
Suarez 6
Kennedy 5

Wat ben je maar gul?

Stekelenburg 4
Van der Wiel 4
Wielaert 6
Oleguer 6
Vermaelen 5
Schilder 5
Anita 5
Lindgren 5
Kennedy 4
Suarez 5
Leonardo 4

Sulejmani 5
Aissati 4
pi_66349665
Wat een drama
pi_66349671
Willen de keuterboertjes van PSV even gauw hun mond dicht gaan houden over "verdiend" ? Dank u.
Verder; 3 punten binnen, gauw vergeten deze wedstrijd.
pi_66349681
quote:
Op zondag 22 februari 2009 19:26 schreef Borga het volgende:

[..]

Volendam 5 miljoen waarvan 4 aan de snuiverij en de rest aan pizza's ??? okee dankuuu bye!
pi_66349699
Ik wil het straks zo wel eens zien:

Stekelenburg (mag erin blijven nog)
Van der Wiel - Wielaert - Oleguer - Vermaelen
Gabri - Lindgren
Aissati
Suarez - Cvitanich - Emanuelson

Vraag me af of Vertonghen en Sulejmani er op dit moment in horen.
  zondag 22 februari 2009 @ 19:29:26 #147
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_66349703
Ja, het missen van kansen kan je, mits de coach zijn spelers faalangst in praat, Bassie niet kwalijk nemen. Suarez levert inderdaad weinig rendement maar Sjeezus ... als hij niet meedoet mist de ploeg enorm veel kwaliteit in het maken van het spel. (Verkrijgen van kansen.)

Tegen een degradatiekandidaat zo veel kansen weggeven ... Nee, na Fiorentina is mijn uitspraak "1 zwaluw maakt nog geen zomer" absoluut bevestigd. Dit Ajax is er absoluut nog niet. Echt dubbel geluk: Groningen dat in de blessuretijd verliest en wij weten met moeite te winnen.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_66349721
Zoiets?

Stekelenburg 5
Van der Wiel 3
Wielaert 6
Oleguer 6
Vermaelen 3
Schilder 5
Anita 6
Lindgren 5
Kennedy 5
Suarez 5
Leonardo 3

Sulejmani 4
Aissati 6
pi_66349735
quote:
Op zondag 22 februari 2009 19:29 schreef Barca het volgende:
Ja, het missen van kansen kan je, mits de coach zijn spelers faalangst in praat, Bassie niet kwalijk nemen. Suarez levert inderdaad weinig rendement maar Sjeezus ... als hij niet meedoet mist de ploeg enorm veel kwaliteit in het maken van het spel. (Verkrijgen van kansen.)

Tegen een degradatiekandidaat zo veel kansen weggeven ... Nee, na Fiorentina is mijn uitspraak "1 zwaluw maakt nog geen zomer" absoluut bevestigd. Dit Ajax is er absoluut nog niet. Echt dubbel geluk: Groningen dat in de blessuretijd verliest en wij weten met moeite te winnen.
Ik ben het zowaar met je eens .
Behalve dat ik liever Groningen zag winnen dan PSV.
pi_66349740
quote:
Op zondag 22 februari 2009 18:58 schreef Borga het volgende:

[..]

Volendam heeft een budget van ongeveer 5,2 miljoen en Ajax 60 miljoen.
Het zou 10 - 0 moeten zijn. Ajax bestaat voor het grootste gedeelte uit een stel over het paard gesmeten middelmatige KUTvoetballers
Ja dat gezeik komt elk seizoen langs. Begroting dit begroting dat. Flikker toch een eind op man. Afgelopen week is weer eens gebleken hoe onvoorspelbaar voetbal kan zijn. Het is al jaren zo niet meer, en als je vandaag een tien-nulletje had verwacht ben je gewoon een achterlijke kneus .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')