Eenschquote:Op zondag 22 februari 2009 15:44 schreef Merkie het volgende:
Waarom is de standaard-TT eigenlijk gespeld als "Feijenoord". Ik durf niet van de traditie af te wijken, maar gezien het feit dat niemand van ons zich nog kan herinneren dat de spelling Feijenoord was lijkt het mij logisch gewoon de spelling te hanteren die al meer dan 30 jaar gebruikt wordt. Maar dat zijn mijn twee centjes.
Ja gaat een belangrijke wedstrijd worden voor beide ploegen.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:35 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Volgende week ook winnen. Dan sta je boven vitesse.
Ik denk dat daar ook een berg opluchting in zit dat ze nu wel een keer die punten over de streep hebben kunnen trekken.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Deze overwinning wordt nu in Doetinchem gevierd alsof iedereen het idee heeft dat het lek nu definitief boven is, ik hoop het ook, maar ik denk dat Feyenoord zich pas echt geen zorgen meer hoeft te maken als ze komende week winnen van Vitesse in De Kuip.
Desondanks best lekker deze belangrijke overwinning.![]()
Ben je voor 010 en 020 ofzo?quote:Op zondag 22 februari 2009 16:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Feyenoord
Kutwedstrijd, dat wel. Begin was hoopgevend, kut dat we dat niet vast kunnen houden...
Die goal van JDT trouwens
Het ligt ook wel aan het veld hoor, die bol komt steeds aanhobbelen. Strak overpassen en hem erin proberen te tikken is levensgevaarlijk, hij vliegt zo 10 meter over.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Feyenoord
Kutwedstrijd, dat wel. Begin was hoopgevend, kut dat we dat niet vast kunnen houden...
Die goal van JDT trouwens
Inderdaad, eerst leek het me wel leuk als Feyenoord zou degraderen, maar een seizoen zonder de echte klassieker is ondenkbaar en een schande voor het Nederlandse voetbal en iedereen die het lief heeft.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:42 schreef Juk het volgende:
[..]
En als je reëel bent moet je ook gewoon nu blij zijn met elk punt, tegen wie je dan ook speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |