Waaaaaaaaar? Heb echt overal gezochtquote:Op woensdag 25 februari 2009 02:11 schreef Erdinc het volgende:
Wat zit ik te smullen zeg! Heb ook al The Official Strategy Guide aangeschaft.
ik heb hem besteld bij bol.com. Gisteren bevestigd gekregen dat hij vandaag binnen komt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waaaaaaaaar? Heb echt overal gezocht
Die is wel tof! Heb die ook voor Oblivionquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:34 schreef Rkatier het volgende:
[..]
ik heb hem besteld bij bol.com. Gisteren bevestigd gekregen dat hij vandaag binnen komt.
Gewoon naar Rivet City gaan en met die vrouw praten aldaar. Dan gebeurd alles vanzelf.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:42 schreef seetjai het volgende:
Ik zit nu bij Grayditch en moet een huis zoeken voor Bryan Wilks, als alternative zei hij; Rivet City
Maar zie ik 'm telkens in z'n oude huis slapen.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ie met me meegaat.
Telkens als ik naar hem toe ga, dan zeg ie alleen maar: I hope you will find me a place to live oid
Hij viel tegen. Maar hé, 'tis wel Falloutquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:38 schreef Jivis het volgende:
Iemand hier de DLC al gespeeld? Hoe bevalt die?
Welke vrouw bedoel je precies in Rivet Cityquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:46 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Gewoon naar Rivet City gaan en met die vrouw praten aldaar. Dan gebeurd alles vanzelf.
Die kun je vinden in het hotel. Daar is ze eigenaar vanquote:
Das soms best kut, denk ik vandaag ga ik die en die missie doen, ben ik er 3 uur later nog niet aan begonnenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:56 schreef Erdinc het volgende:
Fallout vind ik wel véél beter gevuld als Oblivon, want er is altijd wel wat te doen.
That's the beauty of itquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Das soms best kut, denk ik vandaag ga ik die en die missie doen, ben ik er 3 uur later nog niet aan begonnen
Check, ik heb vandaag de Bethesda Ruins, de Chrysler factory en een dumpsite voor radioactief afval verkend terwijl ik eigenlijk naar Old Odney wilde. Nou ja, ik ben er in ieder geval gearriveerd.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:05 schreef delano.888 het volgende:
Das soms best kut, denk ik vandaag ga ik die en die missie doen, ben ik er 3 uur later nog niet aan begonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Dogmeatquote:Op zondag 1 maart 2009 05:09 schreef Erdinc het volgende:
Ik ga maar eens slapen, nadat ik Paradise Falls heb uitgemoord en Dogmeat heb ontmoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |