Een diner organiseren voor The Enclave...quote:
The Enclave zijn mietjes! Reilly's Rangersquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een diner organiseren voor The Enclave...
Die kwamen bij mij nooit opdagen toen ik hun hide out ooit es vond later in het spel. Ik vermoed dat ik ze in een eerder stadium heb afgeknald ergens.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:48 schreef Lyzio het volgende:
The Enclave zijn mietjes! Reilly's Rangers
Wel eens een Enclave Soldier afgeschoten met een sigaret of een bord? Pricelessquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die kwamen bij mij nooit opdagen toen ik hun hide out ooit es vond later in het spel. Ik vermoed dat ik ze in een eerder stadium heb afgeknald ergens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik heb PC. Gelukkigquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:25 schreef Slappy het volgende:
Wie heeft de ps3 versie?Damm wat irritante graphics bugs
Krijg rare zwarte strepen in beeld somsquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:24 schreef delano.888 het volgende:
Niks mis op de PS3 hiero. Nog niet 1x vastgezeten of wat dan ook in ruim 80 uur.
Nog geen bugs tegengekomen op mn xdoosquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:36 schreef Slappy het volgende:
[..]
Krijg rare zwarte strepen in beeld somsga nu eerst Fable 2 doen
Daarna even kijken of probleem al is opgelost
Ja, je kon geen enkele conversatie vorenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:42 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Nog geen bugs tegengekomen op mn xdoos
En ik vond Fable 2 echt keihard tegenvallen
Dat had ik dus ookquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:58 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik vond m ook niet veel aan nee. Wel grappig dat ik in Fallout automatisch the good guy was, maar in Fable vond ik de mensen om me heen irritant en had ik geen medelijden met ze, dus werd ik automatisch heel evil
En hij had een feesthoedje opquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:33 schreef bijdehand het volgende:
Ik ben een ghoul tegengekomen die van Nuka Cola houdt... heel zijn huis vol die zooi
Is dat niet datzelfde hoedje als die gast in die grot met al die kinderen?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En hij had een feesthoedje op![]()
[ afbeelding ]
Ja! Gaaf hequote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:50 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Is dat niet datzelfde hoedje als die gast in die grot met al die kinderen?
Weet ik niet heel zeker meer, maar volgens mij was dat in een riool vlakbij Alexandria Arms. Maar om het zeker te weten moet je ff googlenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |