weekje een kuurtjequote:Op zondag 22 februari 2009 18:45 schreef Sirolf het volgende:
En Annemieke heeft dus Bronchitis... ben benieuwd wanneer ze weer beter is...
http://www.annemiekeschol(...)het%20Bronchitis.../
sander en afspraken het is pas bijna 2 maanden te laatquote:Op zondag 22 februari 2009 19:03 schreef muisje-eliza het volgende:
*pfft* krijg net mail van diegene die heeft geboden op de set van Sandstorm, dat ie nogsteeds niks heeft gehoord......
* muisje-eliza heeft n ietwat dringende mail naar Sander gestuurd
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:29 schreef themauster het volgende:
whaha lig even in een deuk zapte net langs L1(limburgse omroep) was er een oproep voor voasteloavender van her jaar zegt de omroeper nul nagie nul nagie
ik hoop dat ie snel wat gaat doen, anders ga ik kijken of ik de druk bij hem op kan voeren via 3FMquote:Op zondag 22 februari 2009 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
sander en afspraken het is pas bijna 2 maanden te laat
Inderdaad, want dit is niet netjes.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik hoop dat ie snel wat gaat doen, anders ga ik kijken of ik de druk bij hem op kan voeren via 3FM
Ben benieuwd.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:50 schreef Sirolf het volgende:
Het lijkt een spannende week te gaan worden als ik http://radioactive.blog.n(...)-te-gebeuren-bij-3fm en de tweet van Domien lees...
Zouden ze weer alleen goede muziek gaan draaien?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:50 schreef Sirolf het volgende:
Het lijkt een spannende week te gaan worden als ik http://radioactive.blog.n(...)-te-gebeuren-bij-3fm en de tweet van Domien lees...
Kristel van Eijkquote:Op zondag 22 februari 2009 20:50 schreef Sirolf het volgende:
welke persoon of ding vind je helemaal geweldig.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:53 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga een andere avater nemen heb ik vandaag besloten. Deze heb ik een al bijna een jaar. Iemand ideën?
Ik ben benieuwd..quote:Op zondag 22 februari 2009 20:50 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op zondag 22 februari 2009 21:03 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd..
Maar tot die tijd, een SPANNEND MUZIEKJE!
Dan ga ik ook maar weg bij 3FM misschienquote:Op zondag 22 februari 2009 21:25 schreef themauster het volgende:
ik zeg Claudia weg kristel er voor in de plek!
al zei mijn vader vanmiddag dat als kxradio het gaat proberen bij de volgende etherveiling Rob Stenders weg moet bij 3fm...
kan ik met je vader eens zijn.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:25 schreef themauster het volgende:
al zei mijn vader vanmiddag dat als kxradio het gaat proberen bij de volgende etherveiling Rob Stenders weg moet bij 3fm...
dan gaat de radio inderdaad vaker naar kx radio tussen 07-10 en 12:00 - 19:00quote:Op zondag 22 februari 2009 21:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan ga ik ook maar weg bij 3FM misschienNaar KX
quote:"17" is a song by American rock band Kings of Leon. According to the band, "17" was allegedly leftover from Aha Shake Heartbreak, and re-made into its current form for Only by the Night. Despite being a remnant of the band's earlier work, the song is characterized by a tight bassline and Christmas bells, the latter of which is highly atypical of any song Kings of Leon have done[citation needed]. In February 2009, new wave band The Proclaimers released a cover of "17", which can be heard on their website.
Precies mijn eerste gedachtequote:Op zondag 22 februari 2009 21:25 schreef themauster het volgende:
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:21 schreef -Hans- het volgende:
Andre Van Duin - Balletjes Van De Koningin staat op scherp
Hopen dat iedereen dit gedrocht zo snel mogelijk vergeet.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:21 schreef -Hans- het volgende:
Andre Van Duin - Balletjes Van De Koningin staat op scherp
Ik heb in elk geval de radio toen even uitgedaan en dat doe ik niet bijster vaak..quote:Op zondag 22 februari 2009 22:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hopen dat iedereen dit gedrocht zo snel mogelijk vergeet.
Ik vind hem best leuk als carnavalsliedjequote:Op zondag 22 februari 2009 22:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hopen dat iedereen dit gedrocht zo snel mogelijk vergeet.
Ik sluit me aan bij deze spreker, broer en ik hebben ons uitstekend vermaakt.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:16 schreef Timo20 het volgende:
Yo yo![]()
![]()
Kings Of Leon was ont-zet-tend goed gisteren![]()
![]()
![]()
wat een show
Van welk geld moet KX dat gaan betalenquote:Op zondag 22 februari 2009 21:25 schreef themauster het volgende:
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is een trompet, geen kazoo, dus nee
Mookquote:Op maandag 23 februari 2009 00:33 schreef DaMook het volgende:
Ik wist dat ik een topic miste in mijn AT, deze dus
. Hoi
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |